|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:00:48 GMT -5
Ze toond me het hele huis met als laatste de kamer waarin ik zal slapen. Met wie ik deze deel, weet ik niet. Ik open mijn koffer en plaats alles neer. Ik stond recht om een poster op te hangen van mezelf, ik was ijdel, toen ik opeens draaierig werd. Ik haalde vlug mijn doosje uit mijn koffer en deed mijn zonnebril aan. 'Dat is beter.' Denk ik. Ik plooi mijn 'rond-draai-rek' open en zet het in een hoekje, waar ik al mijn zonnebrillen op zet. Mijn paardrijden-attributen leg ik netjes in de kast samen met mijn kleren en andere spulletjes. Mijn foto's van mijn vrienden en mezelf zet ik op mijn bureau met mijn schoolgerief. Ik besluit het grootste bed te nemen, die andere moet maar in de hoek slapen. Mijn knuffels zet ik in de hoek en mijn reuze knuffelbeer die ik won op de kermis na bergen geld uit te geven zette ik in de hoek. Mijn dagboek deed ik op slot. Ik prutste een plak van de vloer onder de kast los en schoof de kast opzij. 'Hier ligt ie wel veilig!' Zei ik in mezelf en ik zette alles weer op zijn plek.
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 13:01:59 GMT -5
''Waarom dan?'' vraag ik. Plots hoor ik de bel gaan. ''Kom, we gaan de nieuwe even verwelkomen. Ga je mee?'' Jordy knikt.''Lijkt me leuk!''
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 13:11:33 GMT -5
Daar fiets ik dan, ik ben er bijna. Ik stop voor het grote huis. Het Huis Anubis.. Ik houdt even mijn matagama vast, ookwel het kettinkje dat ik van m'n moeder had gehad, was ze nog maar hier. "Deze matagama beschermt je voor duistere krachten" had m'n moeder gezegd, maar ik snap niet hoe dit ding me kan beschermen. Ik parkeer mijn fiets in iets dat op een schuurtje lijkt en loop dan naar het huis toe.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:14:15 GMT -5
Ik besluit de trap naar beneden te lopen en ik zie Arlene in de woonkamer het stof afdoen. Keurend kijk ik het huis rond. 'Arlene, je bent onder de bank een heel stuk vergeten. Doe je dit werk al lang?' Vroeg ik pestend. Ze keek me nijdig aan, daarvoor had je geen overgevoelig zintuig voor nodig.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:14:15 GMT -5
Ik zit in de taxi op weg naar het Huis Anubis. De taxi stopt en we zijn belandt bij een groot, oud huis met aan de overkant een soort bos. "Bedankt, hier is het geld", zeg ik vriendelijk en geef hem 30 euro met 5 euro fooi. Ik stap uit en haal me grote tas uit de achterbak. De taxi rijdt weer weg en ik draai me om richting het huis. Ik haal diep adem en loop de oprit op. Als ik net op de bel wil drukken, gaat de deur vanzelf open en staat er een vrouw voor me neus. Van schrik slik ik me kauwgom door. "Shit", mompel ik. "Wat zei je?", vraagt de vrouw vriendelijk. "Niets", zeg ik glimlachend. De vrouw kucht en zegt: "Jij bent vast Kim, niet waar?" "Hoe weet u dat?", vraag ik geschrokken. "Ik herkende je, maar kom maar mee", zegt ze knikkend. Ik loop naar binnen en kijk in het rond. Het ziet er erg ouderwets uit, maar het lijkt me wel te doen. "Ik ben Arlène en mijn man Kai is de eigenaar van dit huis", vertelt ze. "Volg mij maar, dan leid ik je rond door het huis" Ik knik en volg haar langs de woonkamer, eetkamer, keuken, alles... tot m'n slaapkamer.
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 13:15:54 GMT -5
''O, hij is al weg.'' zeg ik. Dan hoor ik de bel gaan. ''Ik doe wel open!'' schreeuw ik door het huis. Ikd oe de deur open, en dan..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:16:23 GMT -5
Ik passeer langs een meisje. 'Je veters zijn niet goed toe.' Bemerk ik. Och, zo een leuke schoenen! Die had mijn zus 5 jaar geleden ook!' Riep ik uit. Arlene keek me boos aan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:18:45 GMT -5
We lopen een beetje door elkaar, geloof ik en ik heb mijn uiterlijk even geupload via tinypic, want volgens mij deed de normale link het niet XD
i49.tinypic.com/9r0gmc.png
& Edit: oh geintje, we lopen goed ;D haha
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:18:52 GMT -5
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 1, 2010 13:20:55 GMT -5
'Hoe heet je?' Vroeg ik. 'Kim!' Zegt ze en steekt haar hand uit. Ik kijk vuil naar haar hand en trek een raar gezicht. 'Wat zei je?' Vroeg ik. 'Kim.' Herhaalt ze terwijl ze haar hand laat zakken.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 1, 2010 13:22:31 GMT -5
Waar moet Kim slapen?
De jongen loopt weer weg en ik kijk hem een beetje nijdig aan. Wat een arrogantie had hij. Ik zucht.
|
|