evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Apr 4, 2010 8:43:24 GMT -5
Hallo iedereen! Wanneer hebben jullie voor het eerst gekust? Hoe gebeurde het? Hoe oud was je? Hoe vond je het? Vertel het hier!! Ik ben 14, maar heb nog nooit gekust
|
|
|
Post by lucienisthebest on Apr 4, 2010 11:19:54 GMT -5
Wanneer hebben jullie voor het eerst gekust?ik groep 5 volgens mij... Hoe gebeurde het?we hadden verkering Hoe oud was je?uh even denken... 8 jaar volgens mij Hoe vond je het? ik weet nog dat ik het eerst niet durfde. want ja ik was 8. we stonden tegenover elkaar en keken elkaar steeds aan. en uit eindelijk gaven we elkaar een kusje op de mond.
|
|
|
Post by funkyfabulous on Apr 27, 2010 10:51:06 GMT -5
Wanneer hebben jullie voor het eerst gekust? op mn 7e op vakantie Hoe gebeurde het? ik was op vakantie met mn ouders & nichtje & haar vriend en ik had daar een vakantievriendje gevonden (we waren 4weken op vakantie in hetzelfde park en hun ook) en toen zeiden mn nicht en haar vriend van durven jullie dit? en dit? en dit? en toen durfde wy natuuurlyk alles haha, enja toen zoende ik voor het eerst op mn 7e;p Hoe oud was je? 7 dus Hoe vond je het? ik vond het vooral heel stoer dat ik het voor mn nicht en haar vriend en een paar meisjes daar waar ik mee omging durfde hahahha.
|
|