|
Post by Celine on Apr 15, 2010 7:37:17 GMT -5
Hallo allemaal, de titel spreekt voor zich, he (: Show hier jouw piercings/tattoos of de piercings/tattoos die je graag zou hebben/ gaat laten zetten,...
Ikzelf heb: Lobe Helix Stretch Tragus
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Apr 28, 2010 10:47:07 GMT -5
Ik wil een helix en een lippiercing. Als tattoo zou ik graag een klein kruis aan de binnenkant van mijn arm laten zetten. (echt een heel kleintje) Ik zou ook graag mijn hoektanden laten verlengen. (volgens mij hoort dat hier ook best wel bij?)
En ga nu niet zeggen: Daar krijg je spijt van! Dat weet ik ook wel, maar ik heb nog drie jaar de tijd voor ik achttien wordt en in die tijd kan ik er nog eens heel goed over nadenken. ^^ Btw, ik wil dit ook al een anderhalf jaar, dus zo'n harde spijt ga ik er denk ik niet echt van hebben. ^^
|
|
|
Post by Celine on May 14, 2010 10:27:24 GMT -5
oooh, dat van die hoektanden wil ik ook
|
|
|
Post by funkyfabulous on May 14, 2010 14:44:54 GMT -5
ik heb nu alleen maar een 1e en 2e gaatje in mn oor, maar dat vind ik niet echt een piercing;p ik had vroeger wel navel & neus maar die heb ik allebij laten dichtgroeien, maar ik ga binnenkort mn navel weer opnieuw laten schieten. en als ik 16 ben (in september) mag ik mn naam rechts onder by mn heup zegmaar maar ik moet nog even bedenken of ik het zeker weet haha
|
|
|
Post by Celine on Jul 18, 2010 15:35:03 GMT -5
ik heb nu stretch in mijn rechteroor ^^ en wss binnenkort tragus
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 23, 2010 14:34:18 GMT -5
Ik wil een neuspiercing en een kleine tattoo - met een grote betekenis - of zo :3 Maar ik heb nog zeeën van tijd om daar over na te denken.
|
|
|
Post by Celine on Jul 23, 2010 16:00:28 GMT -5
heb nu: Lobe: Helix: Stretch 3 mm (die opde foto is wel iets meer dan 3mm): Tragus
|
|