|
Post by Celine on Apr 16, 2010 6:26:06 GMT -5
Titel spreekt voor zich ;p, wat staat er nu onder je CTRL+V?
|
|
|
Post by Louise on Apr 16, 2010 6:30:21 GMT -5
Yoyoyo, dit is de tofste show die je hebt gezien, dat kan niet anders want het is met Ap bovendien, vanavond wordt een vet cool horror verhaal, en wie daar aan mee wil doen schreeuw allemaal YO APPIE
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 18, 2010 8:52:08 GMT -5
subtleties
|
|
|
Post by Luuk on Apr 24, 2010 3:53:25 GMT -5
|
|
|
Post by Starbucks on May 3, 2010 5:54:38 GMT -5
School, de dag begon vroeg. Ik wist niet waarom hoor. Maar die Pete kwam me vroeg opwekken. Te vroeg. Dus vertrok ik met een rugzak waar een hoop oninteressante boeken en een lunchbox zaten naar school. Natuurlijk mocht ik me er niet naartoe toveren maar moest ik mee in die vermufte auto. Toen ik de schoolpoort binnenging met Pete liep hij meteen naar een jongen met zwart haar en een kliekje met andere jongetjes. Ik kende niet echt iemand in die school. En ik wou niet de hele tijd bij een groep jongens omdat ik Petes familie was. Ik was zo aan het nadenken dat ik botste tegen iemand. Juist op het moment dat ik wou beginnen met mijn preek keek ik hem in de ogen. Wow, dat was de mooiste sterveling die ik al gezien had. 'S s sorry' stotterde ik. 'Geeft niet' zei hij en liep verder. En ik mocht een heel jaar op hem kijken? Ik dacht dat ik "school" wel leuk zou vinden. Het eerste uur was Fysica en we moesten een labpartner zoeken. De jongen draaide zich om naar mij. 'Hoi, ik ben Josh' 'Hé ik ben Dorien' zei ik. 'Zou je misschien willen samenwerken met..' zei hij maar ik hoorde plots een meisjesstem zeggen 'Josh, wil je met mij samenwerken?'. Ik kon niets uitbrengen en was niet snel genoeg want dat wicht kwam bij Josh staan. Was dat zijn vriendinnetje of zo? Ik wou haar wel in een kikker veranderen. Spijtig kon ik dat niet doen hier. School bleek toch niet zo leuk te zijn. Omdat ik niemand vond om mee samen te werken ging ik bij het enigste overblijvende meisje zitten. 'Hey, ik ben Dorien' stelde ik me voor. 'Ik ben Ellen' zei ze. 'Mijn vriendinnen zitten allemaal in een andere klas' ging ze verder. 'Oei, ik heb hier nog niet echt vrienden' zei ik. 'We kunnen vrienden worden' zei ze blij. 'Goed idee' zei ik en deelde haar vreugde.
De rest van de dag ging ik met haar en haar groepje om. We konden het al snel goed met elkaar vinden. Ze praatte de hele tijd over een jongen die Thomas was maar altijd als ze hem aan wees was ik te laat en was hij al tussen de menigte verdwenen. En toen begon ik te praten over Josh. 'Wat is hij zo mooi' zei ik plots. 'Wie?' vroeg ze verbaasd. En ik wees naar hem. 'Die jongen met dat halflang bruin haar' zei ik. Een heel het groepje begon te lachen. 'Wat is er?' vroeg ik verward. 'Dat is mijn broer' zei Ellen. 'Meen je dat?' vroeg ik. 'Ja' zei ze. Daarna begon ze met de rest van het groepje te fluisteren. 'Hé wat is er?' vroeg ik. 'We kunnen hen misschien koppelen' hoorde ik Charlene zeggen. 'Ja!' zei Delilah. Toen ze klaar waren met hun roddelpers draaiden ze zich naar mij. 'Dorientje, wij gaan jou koppelen aan Josh' zei Ellen. 'Maar ik dacht dat hij al een vriendin had.' zei ik. 'Een vriendin?' vroeg ze. 'Ja, daarjuist vroeg Josh bijna of dat hij met me wou samenwerken maar toen kwam er een meisje met zwart opgestoken haar tussen' legde ik uit. 'Hmmm' zei Delilah. 'Zij?' vroeg Charlene terwijl ze wees naar het meisje dat ik bedoelde. 'Ja, dat is ze!' zei ik. 'Carly Joy..Ik haat dat mens. Ze doet altijd bitchy tegen ons maar tegen Josh doet ze zo schijnheilig' zei Ellen. 'Maar is ze zijn vriendin?' vroeg ik. 'Josh overweegde het weleens om haar uit te vragen maar ik wist hem altijd op tijd te stoppen' antwoordde ze. 'Dan mogen jullie me koppelen' zei ik sneaky. Snel begon de rest met allemaal plannetjes. het eerste plannetje zou al na mijn eerste schooldag uitgevoerd worden. Ik zou mee gaan met Ellen en dan wat socializen. Awesome!
Ik moet geven dat ik weleens magie uitoefende tijdens een les. Ik liet de wereldbol in Aardrijkskunde omvallen zodat de lerares het bang begon te krijgen. Moet ze maar niet zo'n saaie les geven. En na school gingen we inderdaad naar Ellens huis. Ik had in tegenstelling tot wat ik dacht geen problemen met Wiskunde. Alles ging goed, en toen Josh in boxershort binnenkwam werd het alleen maar beter. Ik zag zijn wangen rood worden. 'Wat is er?' vroeg Ellen, lichtjes aan het lachen. 'Ehh ik wou vragen waar de shampoo was' zei hij beschaamd. 'In die kast waar de maandverbanden zijn' zei Ellen. 'Waarom stop je die altijd daar?' vroeg hij, maar ik bekeek hem alleen maar, mentaal kwijlend. 'Omdat het mijn shampoo is' antwoordde Ellen. Chaggy ging hij weg. 'Misschien is het voor jou moeilijk te geloven, maar hij kan soms ook heel irriterend zijn' zei Ellen. Ik antwoordde niet, ik had zojuist de mooiste sterveling halfnaakt gezien. Bestond er nog iets mooiers? En toen viel mijn euro, ik had eindelijk door dat Ellen al de hele tijd mijn naam herhaalde. Ze had me gehaald uit mijn dagdroom. 'Ja?' zei ik. 'Jouw glimlach is zo groot als de eifeltoren lang is' 'Wat is dat nou weer, een eifeltoren?' zei ik. Ze keek me even ongelovig aan maar lachte dan. 'Ik wist niet dat mijn broer mensen kon hypnotiseren' zei ze. En zo gingen we nog even verder met praten over haar broer tot ons huiswerk eindelijk af was. Toen ik weg ging had Josh zijn kleren wel aan. 'Dag Dorien' zei hij. 'Toedels' antwoordde ik dromerig.
|
|
|
Post by Celine on May 14, 2010 11:02:07 GMT -5
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jul 31, 2010 7:17:51 GMT -5
niks ><