-als iemand vraagt 'echt?' heb ik altijd zin om te zeggen 'nee'
-als iemand zegt 'ge zijt ne schat' zeg ik altijd 'ik weet het'.
-als ik na school thuiskom, kijk ik altijd in de spiegel en denk 'OMG! heb ik er de hele dag zo vreselijk uitgezien?!'
-als iemand vraagt 'slaap je?' zeg ik altijd 'ja' of 'nee, ik ben dood.'
-ik krijg altijd een mini haartaanval als ik denk dat ik mijn gsm verloren ben.
-ik en mijn vriendin kunnen telepathie
-als iemand die ik haat een probleem heeft heb ik zo iets van 'bon, dat is niet mijn probleem.'
-als ik een cola vraag en ze vragen of pepsi ook goed is, heb ik altijd zo iets van 'is monopoly geld goed?'
-Als iemand een kauwgom aan me vraagt zeg ik altijd 'zeg niet dat je die van mij hebt'
-Als bij een tv-programma ofzo staat 'do not try this at home' heb ik altijd zo iets van 'dit moeten we doen!'
-ik haat het dat als je zegt 'wees stil, ik bel mijn mama' dat er altijd wel iemand is die roept 'STEEK DIE WEED WEG!
-ik haat het als iemand 'lol' zegt of typt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA is veel beter!
-als ik op msn hallo zeg tegen iemand duw ik daarna altijd op *esc*
-als ik van iemand een slokje mag drinken, drink ik altijd het hele glas leeg
-als iemand zegt 'GEEF DAT TERUG!' lek ik eraan en zeg 'wil je het nu nog?!'
-als ik hallo zeg tegen mijn mama en zei antwoord met 'WAT?!' zeg ik altijd 'laat maar, ge zijt ni goe gezind'
-als iemand zegt 'ik haat u' zeg ik altijd 'ik hou ook van u'
-ik beloof mezelf altijd dat ik dat ding nooit ga vergeten mee te nemen, maar vergeet het dan toch
-ik erger me altijd aan elastiekjes die nét geen 3 keer rond mijn haar kunnen
-in de trein geniet ik altijd mee van de meest zinloze gesprekken
-als ik moet gaan plassen en iemand zegt 'ga dan' zeg ik altijd 'ja, straks'
-ik vraag altijd nog wat geld aan mijn mama
-als het examen zijn en ik loop beneden en mama vraagt 'moet gij ni studeren?' zeg ik altijd 'nee, kheb pauze'
-als ik mij verveel doe ik altijd van 'mama, mamie, moetje, maa, mamoesj, mamaaa, mamie, moetje, maa, mamoesj, mama' 'WAT?!' 'hoi.'
-als de leerkracht iets uitlegt zeg ik altijd dat ik het snap, gewoon zodat ie weg zou gaan
-ik heb zo'n mensen die ik echt haat zonder dat ik er een reden voor heb
-ik heb vaak zo'n 'OMG KIJK DAAR! waar? MA DAAR! ma waar is daar? MA DAAAAAAAR!'-momenten
-ik heb vaak zo'n momenten dak ik iets wil zeggen en als ik dan de kans krijg, ben ik het vergeten --'
-ik haat het als mensen zeggen 'ik weet niet meer wie me dat gezegd heeft'. natuurlijk weten ze dat wél nog!
-sinds ik 'telephone' van lady gaga heb gezien, zeg ik soms 'once you kill a cow you gotta make a burger' ;d
-als een leraar roept 'LEG DIE BALPEN NEER!' na een s.o. heb ik altijd zo iets van 'okee okee, het is een balpen, geen geweer!'
-ik haat het als mijn mama zegt 'ruim uw kamer op, de kuisvrouw komt' dat is toch juist haar werk?!
-als er een beest in mijn kamer zat, en plots zie ik het nietmeer, ga ik ik niet in mijn kamer slapen voor dood is!
-telkens als ik iemand zie tecktoniken heb ik zo iets van 'goh, homosexueel was niet homo genoeg ofzo?'
-als ik tegen iemand zeg 'vertel maar, ik beloof dat ik niet zal lachen' lach ik nadien toch
-ik haat het als iemand me dan eindelijk dat geheim wil vertellen, en ik het dan uiteindelijk al eeuwen weet
-'wa zei ze?' is mijn favoriete zin bij frans.
-ik heb vaak zo'n 'wat heeft dat er nu mee te maken?'-momenten
-als de leraar zegt 'ge verstoord mijn les' zeg ik altijd 'nee mevrouw/meneer, gij verstoord mijn conversatie'
-als de leraar zegt 'ge had het hele weekend om u huiswerk te doen!' zeg ik altijd 'sorry mevrouw/meneer, ik heb een leven.'
-ik haat het als mensen zeggen dat ik er moe uitzie, zeg dan gewoon eerlijk dat ik er verschrikkelijk uitzie
-ik haat het als iemand zegt 'ge hebt leuke ouders!' ze zouden ze is moeten zien als ze er niet zijn (a)
-als de leraar zegt 'ge zijt hier om iets te leren', zeg ik altijd 'nee, ik ben hier omda et een verplichting is'
-als iemand iets uitlegt heb ik vaak dat ik het pas 5 minuten later versta
-als de bel gaat en ik doe de deur open en ze zeggen 'wij zijn getuigen van Jeho..' *deur toe*
-ik haat het als ik iets laat vallen, het neem, en dan terug laat vallen!
-ik haat het als ik in de klas zit, het lijkt als er een halfuur voorbij is, ik kijk en er zijn nog maar 2 minuten voorbij --'
-ik ken enkele mensen waarbij je zegt '... heeft verkering' 'alweer?!'
-na de examens is het altijd feest!
-ik heb vaak zo'n momenten waarbij je een foto wil nemen, je lacht overdreven erg, endan heb je door dat het op video staat.
-ik heb super vaak dat ik 2 dingen in mijn handen heb en het vekeerde in de vuilbak gooi.
-als ik iets niet versta, vraag ik altijd 3 keer 'wablief?' om dan uiteindelijk te knikken en te glimlachen, hoewel ik het nog steeds niet verstaan heb
-als ik mij pijn doe aan mijn arm roep ik altijd 'AAW MIJN ARM, MIJN ARM VALT ERAF!'
-na de examens: tegen een vriendin: 'omg, ik ga gebuisd zijn', tege mama: 'twas goed!'
-ik haat het als ik film en er een of andere idioot met zijn kop moet komen voorstaan --'
-ik regel altijd vanalles en vraag het dan pas aan mama of papa
-alles wat ik terugkrijg, steek ik tussen mijn agenda.
-als ik mijn hoofdgerecht krijg in een restaurant, besef ik altijd dat ik al vol zit van de broodjes.
-als ik zelf ik ben kwijtgespeeld, toch aan mama vragen waar ze het heeft gelegd
-als ik een samenvatting heb gemaakt denk ik altijd dat ik het al ken
-als ik iemand zie geeuwen, moet ik zelf ook geeuwen
-als ik een praline mag kiezen, kies ik altijd de verkeerde