|
Post by E. on Apr 17, 2010 14:52:18 GMT -5
Leuk! Ik ga het volgen
|
|
|
Post by aninkatjee on May 5, 2010 6:43:02 GMT -5
ik denk dat ik het zal volgen XD
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on May 10, 2010 13:44:37 GMT -5
leuk =D
|
|
|
Post by steffke1 on May 12, 2010 6:50:16 GMT -5
deze komt later dan geplant maar hij komt ;D
|
|
|
Post by steffke1 on May 14, 2010 0:35:19 GMT -5
Dinsdag 1/9Bwaaah ! School...school...Ik haat school!Vanaf vandaag moet ik naar een nieuwe school , Sint Imacu en nog iets.ECHT STOM!We kregen al meteen rekenoefeningen waar ik niets van kon , daarna hadden we Frans wat ik al evenmin kan... nog maar te zwijgen over lichamelijke opvoeding , Lopen..Springen..Klimmen, het hele pakket dus! Whaah ! Ik Wil morgen niet weer. Shit , m'n moeder roept , Tot snel Woensdag 2/9IK BEN ZIEK ^^ Naja , niet echt ziek ;D Ik had echt geen zin & tja ;D Ben ik maar ziek Ik heb vandaag heel de dag op de bank gelegen maar nee het gaat nog niet beter , ik zal morgen ook nog thuis moeten blijven (Whaha xD) Ik voel me gewoon kotsmisselijk op school , nu moet ik morgen wel heel de dag op m'n moeders gezicht kijken , ze heeft morgen vrij (-.-) Nja , dat ze maar weer niet zeurt! Groetjes Anne.
|
|
|
Post by chicary on May 15, 2010 5:12:28 GMT -5
whaha grappig^^ schrijf verder! ;D
|
|
|
Post by steffke1 on Jun 1, 2010 22:46:20 GMT -5
Donderdag 3/9 "Anne , je gaat naar school" dat riep m'n moeder vanmorgen toen ik protesteerde tegen haar bevelen.En ik ben toch lekker niet geweest , binnenkort zal er wel een geel papiertje in de bus zitten van spijbelen maar BOEIEND , ik heb toch lekker heel de dag geshopt met Lili! Grts <3 Vrijdag 4/9 Vandaag ben ik dan maar voor 1x deze week naar school geweest & het 3de & 4de lesuur was er Toneel ;D Gelukkig want het was weer Wiskunde & Frans ! Voor de rest was er vandaag niet zo heel veel te doen , buiten Billie die heel hyperactief begon te doen & toen buiten is gezet.Byee! WEEEKEEEENND ! <3
|
|