|
Friday
Jun 29, 2011 5:35:24 GMT -5
Post by chicary on Jun 29, 2011 5:35:24 GMT -5
Hmm, waar zou dit verhaal toch over gaan? Zoals de titel al aangeeft, Friday, het mooiste liedje ever! :3 Nee, nee! Het liedje wat het meeste is bekeken op youtube, maar wat niemand leuk vind.. maar wel wereld bekend.. maar hoe komt iemand nou op zo'n liedje? Hoe komt dat liedje tot stand? Dat wil ik graag gaan beschrijven in dit verhaal Hoe is het slechtste liedje ooit ter wereld gebracht? We bekijken het hier vanuit Rebecca's gedachten en hoe zij tot het liedje komt, maar in werkelijkheid heeft zij niks zelf geschreven en alleen gezongen, dus geen haat opbouwende kritiek ofzo, gewoon een grappig verhaal. Ook zoek ik nog altijd vrijwilligers die mee willen delen in haar succes. Dus als jij als vriend of vriendin van Rebecca mee wilt doen, meld je aan! Misschien zet ik dit verhaal nog wel op quizlet, maar daar is al een people'tje dat een Rebecca Black verhaal heeft Dus ik zie nog wel, maar voor nu, veel leesplezier en alle inbreng of commentaar is welkom! XD
|
|
|
Friday
Jun 29, 2011 8:11:31 GMT -5
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:11:31 GMT -5
Mag ik Dylan zijn? Een jock op haar school die haar keer op keer belachelijk maakt en er dan spijt van heeft als ze zoveel views heeft op youtube (alleen weet hij niet dat ze zoveel kritiek heeft omdat hij zo dom als een ezel zonder hersenen is).
|
|
|
Friday
Jun 29, 2011 8:15:04 GMT -5
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:15:04 GMT -5
Oo-ooh-ooh, hoo yeah, yeah Het zwartharige meisje kijkt in de spiegel en ziet zichzelf erin verschijnen. Ze neemt een diepe zucht en wrijft moeizaam de slaap uit haar ogen. Naar haar mening was vroeg opstaan de ergste straf die je maar kon bedenken, wie had ooit de wekker uitgevonden? Merkte ze opeens boos op. Die persoon had echt niks te doen in zijn leven, want wie wil er nou niet lekker uitslapen? Geïrriteerd zet ze haar wekkerradio uit en kijkt naar het liedje wat zojuist opstond. Sick puppies met maybe, ze meende dat het in ieder geval beter was dan wakker worden met een heel irritant piepje naast je oor. Helaas had zij altijd de rare gewoonte dat ze eerder wakker werd dan de wekker als ze die gezet had. Ze bleef heel de nacht dan slecht slapen, omdat ze die dingen nooit echt vertrouwd had. Ze had zich een keer verslapen, omdat haar wekker niet was afgegaan en sindsdien sliep ze altijd heel waakzaam en nooit echt heel vast als ze de avond van te voren de wekker had gezet. Ze wilde dan liever wat vroeger wakker worden dan zich weer te verslapen.
|
|
|
Friday
Jun 29, 2011 8:16:01 GMT -5
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:16:01 GMT -5
Mag ik Dylan zijn? Een jock op haar school die haar keer op keer belachelijk maakt en er dan spijt van heeft als ze zoveel views heeft op youtube (alleen weet hij niet dat ze zoveel kritiek heeft omdat hij zo dom als een ezel zonder hersenen is). whahaha XD jaa!! Is goed! XD Dan wil ik nog graag een rare eigenschap voor die persoon Dat vind ik bij elk personage wel leuk XD 1 vage eigenschap XD
|
|
|
Friday
Jun 29, 2011 8:20:19 GMT -5
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:20:19 GMT -5
Hij verzamelt Muppets-poppen?
|
|
|
Friday
Jun 29, 2011 8:25:04 GMT -5