|
Post by arghus on Jan 21, 2010 15:34:18 GMT -5
Wat is het meest arrogante figuur in de keuken? De opscheplepel ---- Het is groen en komt van een berg Een skiwi --- Het is groen en het zingt Slalalalala... --- Het is geel en hangt achter een wagen.... Een banaanhang wagen... --- Wij zijn mega mindy --- Ik vind het vreemd dat je op je 60e nog in een string op tv staat te dansen, ik zou mijn moeder dat niet laten doen... mijn vader in een string is ook hilarisch --- Stilst pakt een muts uit de koffer... deze staat ook leuk bij dat jurkje... "WAAAAAT!'' "Die muts???" "Die is voor koude oren" *kijkt bizar* --- Komen figuurtjes terug van hun eerste X-Factor optreden voor publiek... "Waar moeten we nu naar toe..." "OVeral waar je, maar naar toe wilt...." --- Was tibetaans? Is dat een land??? Nee das een taal -.- --- Wie doet de stemmen tellen... Ja goeie vraag... dat zijn van die typetjes... die mensje die goed kunnen wiskundere... --- Drik... Ja?? Wil je met me trouwen?? Vandaag?? jaah *kijkt kei lief* Vandaag kan ik niet... Ander keertje dan... Afgesproken
|
|
vidyll
Nieuwe bewoner
|
Post by vidyll on Jan 31, 2010 17:41:50 GMT -5
komt een man bij de dokter, zegt de dokter: 'ruim je het ook zelf op?!'
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 1, 2010 13:49:50 GMT -5
haha xD
komt een man bij de dokter. "Weet u de voornaam van alzheimer?"vroeg de dokter. "ik zou het niet weten.."zei de man. "Ja daar begint het al."
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 20, 2010 8:42:45 GMT -5
Dat van die katten is van Philippe Geubels! Ik zag het eergisteren xD
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Apr 15, 2010 3:12:57 GMT -5
Hoe krijg je 5 olifanten in een deux chevaux 2 van voor en 3 vanachter ----------------------------------------- Er zijn 5 olifanten die onder een paraplu staan, maar die zijn natuurlijk te groot om met z'n allen onder die paraplu te kunnen en toch worden die niet nat, hoe komt dat. Het regent niet. Sien Eggers moppen xD De uitspraak hierna is waar, de uitspraak hiervoor is fout.
|
|