|
Post by cootje on Dec 25, 2009 20:12:07 GMT -5
Als je over bepaalde posts in dit topic hebt: hmm, ik heb zoiets van hmm. Gelieve dit op een volwassen en serene manier te doen. De persoon over wie je het gevoel hebt heeft ook zijn gevoelens.
Laat ik dan maar beginnen:
Ik moet niets hebben van katten. Ik zal jullie uitleggen waarom:
Stel u voor: je wandelt over straat, er loopt een kat over, er komt een auto aan. Die moet uitwijken, want die verschiet van: ow jongens, er loopt hier een kat over, die ramt bijna een fietser, die fietser kwaad. Die heeft zoiets van gast, wat doet gij. je wijkt uit voor een kat, ik ben hier bijna dood. Dat kunt ge toch nie maken. Die chauffeur heeft zo iets van ja, sorry, ik had ze niet gezien, ik verschiet, ik wijk uit, accidentje kan gebeuren, ge moet toch direct nie beginnen roepen. Die beginnen te vechten, jij die daar nog wandelt komt ertussen, want je hebt zoiets van: Ow jongens, rustig aan, toch niet beginnen vechten allé, hij had da waarschijnlijk nie gezien, hij zal verschoten zijn, hij wijkt uit, accidentje kan gebeuren. Worden die 2 kwaad op u. Krijgt gij ervan langs, want ge moeit u, ligt jij dood te bloeden op straat. Allé, van katten moet ik niets hebben
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 26, 2009 8:03:19 GMT -5
hahaha ooh wat een lullig verhaaltje.
ik heb 2 katten.. 1 was onder de fiets gekomen bij de elfsteden tocht.(die komt hier langs mijn huis) Hoeveel fietsers hebben haar toen wel niet moeten ontwijken???
|
|
vidyll
Nieuwe bewoner
|
Post by vidyll on Dec 26, 2009 18:01:05 GMT -5
Ik heb geen kat
|
|
|
Post by missmarije on Dec 26, 2009 18:07:39 GMT -5
ik heb 1 kat! en dat is een hele leive
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2009 18:14:27 GMT -5
Ik wil een kat xD En dan noem ik die Tyson of Salem :X
|
|
vidyll
Nieuwe bewoner
|
Post by vidyll on Dec 27, 2009 5:08:15 GMT -5
salem, is dat niet van zo'n programma ? maargoed dit is het droogheids topic en niet het katten topic het is groen en als je het in je oog krijgt ben je dood - een biljarttafelhet is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot - de kachelhet is blauw en weegt bijna niks - lichtblauwzo ;D
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 7:52:05 GMT -5
salem, is dat niet van zo'n programma ? maargoed dit is het droogheids topic en niet het katten topic het is groen en als je het in je oog krijgt ben je dood - een biljarttafelhet is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot - de kachelhet is blauw en weegt bijna niks - lichtblauwzo ;D Lekker droge raadsels vooral die 2e XD
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:34:21 GMT -5
xD lekker onzin topic:
- De lucht is groen, het gras is blauw ik ben niet stoned, wat zeg je nou?
|
|
|
Post by retroglamour on Dec 27, 2009 11:33:46 GMT -5
dit topic is zo voor david
|
|
|
Post by bouklucien on Dec 27, 2009 17:07:35 GMT -5
Het is groen en zit op een hekje
*Verf
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 17:15:24 GMT -5
Het is groen en zit op een hekje *Verf Of een vogel met een groen trainingspak!
|
|