|
Post by Pinkglossed on Dec 26, 2009 10:12:36 GMT -5
Titel zegt genoeg denk ik. Ik vond dit jaar echt een heel bizar jaar, zoveel erge gebeurtenissen, doden, de crisis.. maar ook persoonlijk vond ik dit echt een jaar die ik zo snel mogelijk wil vergeten.
Hoe zit dat bij jullie?
|
|
|
Post by missmarije on Dec 26, 2009 10:15:44 GMT -5
leuke dingen maar ook zoals ahl zegt nou niet het aller leukste jaaar! maaar JB vergeet ik never nooooit
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 26, 2009 10:27:51 GMT -5
Het jaar ging snel voorbij (gelukkig) maar de zomervakantie ging véél te snel ;( . en voor de rest vond ik het wel een leuk jaaar. ;D x
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 26, 2009 10:48:04 GMT -5
leuke dingen maar ook zoals ahl zegt nou niet het aller leukste jaaar! maaar JB vergeet ik never nooooit haha ja JB was toch echt wel het hoogtepuntje van het jaar!
|
|
|
Post by Fabilicious on Dec 26, 2009 11:01:56 GMT -5
k vond het jaar nogal raar , er zyn zoals Ahlaam veel mensen gestorven ! Maar zoals Marije & Ahlaam zeggen Jb was egt het aller aller beste van heel het jaar
|
|
BILLIEJEAN
Nieuwe bewoner
WE CAN EVEN DO IT BETTA WITH BROKEN HEELS?!
|
Post by BILLIEJEAN on Dec 26, 2009 16:25:09 GMT -5
weird year... gelukkig is 't bijna 2010 nieuwe ronden, nieuwe kansen
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 26, 2009 16:28:01 GMT -5
Dit jaar was ik gezakt van 3 havo, dus dat was wat minderleuk :x maar opzich vind ik 't nu al niet zo erg meer eigenlijk helemaal niet erg... maar er was verder niet echt iets superleuks gebeurd of heel ergs, persoonlijk dan ;p
|
|
vidyll
Nieuwe bewoner
|
Post by vidyll on Dec 26, 2009 18:37:49 GMT -5
k vond het jaar nogal raar , er zyn zoals Ahlaam veel mensen gestorven ! Maar zoals Marije & Ahlaam zeggen Jb was egt het aller aller beste van heel het jaar Ahlaam is niet gestorven (A) nee oke, zal niet bijdehand doen snap wat je bedoelt maar dat maakt voor mij niet zoveel uit dat er bekende mensen gestorven zijn, bedoel ze konden wel goed zingen / acteren enz. maar ik kende ze niet persoonlijk dus zoveel doet het me niet. Vind het erger dat er bijv. kinderen sterven aan de hongersnood of noem maar op. maargoed, ik vond dit dus een goed jaar met niet echt hoogte of diepte punten!
|
|
|
Post by funkyfabulous on Dec 27, 2009 8:27:13 GMT -5
eigenlyk vond ik dit best een leuk jaar, behalve dan dat ik voor de 2e x ben blyven zitten, maar ik ben wel gestopt met roken en heb veel nieuwe leuke mensen leren kennen enzo =)
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 8:47:38 GMT -5
Vreemd jaar, en een heel rot jaar aan het begin. Totdat ik mijn nieuwe BFF ontmoete daar is mn jaar heel erg van opgeknapt.
Negatief puntje: Mn ouders hadden bijna anubis verboden -.-
|
|
|
Post by retroglamour on Dec 27, 2009 11:07:29 GMT -5
Ik vond 2009 een super jaar eig . egt super super veel nieuwe mensen leren kennen, een geweldige zomer en veel geleerd,veel meegemaakt er waren ofcourse slechtere dingen, maarja up to een nog beter jaar !
|
|