|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 18:38:01 GMT -5
Yo, Ik ben Dorien en ik woon in het kleine Belgenlandje Ik ben fan geworden door me te vervelen en de televisie op te zetten. Ik ben fan van The All-American Rejects (en ook Tyson Ritter dus) en Fall Out Boy en The Chrionicles Of Narnia :3
|
|
|
Post by Romyluuc on Dec 28, 2009 10:24:02 GMT -5
Heej Ik ben Romy ik ben 13 jaar oud woon in Belgiƫ en ik ben al een hele tijd lid van GVA Mijn hobby's zijn zingen,acteren,gitaar spelen, shoppen... en nog een hele boel! Ik ben fan van Het huis Anubis & Twilightfilms Ik vind Lucien van Geffen helemaal geweldig hij is een geweldige acteur & superknap en verder ben ik ook nog fan van Iris Hesseling en ookwel van Loek Beernink. Zo dat was het als je me beter wil leren kennen mag je me mailen! =)
|
|
|
Post by Missiieey on Dec 28, 2009 15:23:24 GMT -5
Welkom iedereen
|
|
|
Post by xveeroo on Dec 29, 2009 7:03:58 GMT -5
Heeee, ik ben Vera & ik ben 14 jaar. Ik ben echt heel erg fan van Iris Hesseling, & Huis anubis en mijn hobbie's zijn computeren ^^. Nouu meer weet ik eigenlijk niet echt te zeggen dus ik stop maar even..
xx
|
|
diamond
Nieuwe bewoner
mileylicious
|
Post by diamond on Dec 29, 2009 7:24:40 GMT -5
ik ben jamie & 13 jaar. myn hobby's zijn shoppen, zingen, dansen, muziek luisteren, anubis kijken D; ik woon in nederland. en myn favoriete anubis bewoner was/is vreneli. echt jammer dat ze weg is ): verder ben ik superfan van miley cyrus, she's my rolemodel baby en ik weet nu niets meerrr. doegggggggg. (:
|
|
|
Post by Missiieey on Dec 29, 2009 7:31:05 GMT -5
ik ben jamie & 13 jaar. myn hobby's zijn shoppen, zingen, dansen, muziek luisteren, anubis kijken D; ik woon in nederland. en myn favoriete anubis bewoner was/is vreneli. echt jammer dat ze weg is ): verder ben ik superfan van miley cyrus, she's my rolemodel baby en ik weet nu niets meerrr. doegggggggg. (: Welkom & I love your signature!
|
|
diamond
Nieuwe bewoner
mileylicious
|
Post by diamond on Dec 30, 2009 9:17:13 GMT -5
hihi dankjeee!
|
|
|
Post by Miirjamm. on Dec 30, 2009 9:28:27 GMT -5
helleeeeeu ;D Ik ben Mirjam ,15jaar (bijna 16) ik woon in een plaatsje naastNijmegen en uhm ben al zolang lid van GVA en het verveeld nog steeds niet. toen gva het niet meer deed ben ik begonnen met site's maken en verhalen schrijven! Ik ben mega fan van Sven :$:$ (addictedtosven.6x.to) uhm. hobbies zijn: Schrijven,Msnnen,Photoshoppen,Naar buiten, Shoppen, zwemmen en op vakantie gaaan ;D elke zomer ga ik 6weken of 3 weken op vakantie naar onze vaste camping in Noord holland (dicht bij het strand) en Ja meer weet ik niet ;D ojaa:$ anubis is amazing en ik mis het . && ; Ben zo blij dat het forum terug is <3 xxxxxxx.
|
|
|
Post by Imke on Dec 30, 2009 15:34:15 GMT -5
Heey!
Ik ben Imke 14 jaar, februari wordt ik 15!! Ik woon in Limburg, Nederland! Iris Hesseling, Claartje Janse, Kevin Wekker en Lucien van Geffen zijn mijn favoriete acteurs van Anubis, ik heb nog nooit op GVA gezeten, dus dit is de eerste keer. Mijn hobby's zijn acteren, toneel, theater, iets leuks doen met vriendinnen en Anubis natuurlijk! Maar ik ga eens even verder kijken hoe dit werkt, want ik snap er echt nog helemaal niks van, hihi.
xx <3
|
|
|
Post by saraaaah on Dec 30, 2009 15:49:32 GMT -5
Hooi iedereeen. Ik ben Sarah,, ookwel van anubisbysarah en ik ben 12 jaar oud xD Ik doe aan karate alleen eigenlijk boeit die sport me niet maar er zitten gewoon leuke jongens in de groep ^^. uhhm verder ben ik computer verslaafd en zit ik in het weekend 24 uur per dag erachter ('aaa) Verder doe ik niets boeiends in me leven behalve anuuubis. Soms worden me ouders er zelfs gek van. Door een vriendin van mij ben ik fan van anubis maar ik haat die vriendin nu maar egl ben ik haar dus wel dankbaar x] Als jullie dit lezen zijn jullie beetje gestoord maar das juist coel. x
|
|
|
Post by mindy on Dec 31, 2009 11:21:15 GMT -5
Haaa iedereen. Ik heet Mindy van de Ven en ben 15 jaar, ik heb een Anubis site met Stacy (Prochina) en dat is www.princesxgamze.nl.tpIk vind dus HHA heel erg leuk, maar ik ben erg fan van Grey's Anatomy (Niet kijken als je niet tegen uitliggende darmen kan!) Verder hou ik van Ray William Johnson (wtf wie is dat? Kijk maar op youtube.) En ben fan van David Archuleta (David wie? --' Americaanse zanger, 2e geworden met American Idol, maarja.. niet fan van em worden.. ik ben dat al!) Nja, verder ben ik 29-12-09 naar Theatershow geweest (zie verslag op me website), was kei leuk natuurlijk.. Achja, wil je nog wat meer weten? Mail me dan effe, heb ik ook weer wat te doen. Groetjes!
|
|