|
Post by Missiieey on Dec 27, 2009 10:32:04 GMT -5
Eeeejj Allemaal, Het is geweldig dat het forum weer terug is! Het is best een tijd geleden. Er zijn vast weer veel nieuwe fans bij gekomen. Die niet zo als ons, elkaar allemaal al kennen. Daarom wil ik met dit topic zorgen dat we elkaar een beetje leren kennen ^^
Bijv. zeg hoe je heet, hoe je fan bent geworden, je hobbies, hoe je goudvis heet.. verzin het maar!
xx Missiieey
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:46:25 GMT -5
Hey missieeyy das langgeleden ik ben Ouroboros van oude GVA en Arghus van Studio100fan en nu dus ook hier arghus. Ik ben nog altijd: Schrijver op forums, game + website maker. Ik heb geen huisdieren maar mn ouders een duif. Ik ben 14 en ik schrijf deze post zonder enige logische volgorde XD
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2009 10:47:06 GMT -5
Ik ben Minoesch Ik ben 14 jaar (bijna 15). Ik ben al vanaf het begin fan en zit dan ook al vanaf het begin op GVA. Ik ben fan geworden omdat de teaser me aansprak. Mijn hobby's zijn zingen, designen, websites maken en lezen. De beste film die ik tot nu toe heb gezien is: Bride wars, Harry Potter en HPDZZ. Jammer genoeg heb ik de wraak van Arghus nog niet gezien.
|
|
|
Post by aninkatjee on Dec 27, 2009 12:59:22 GMT -5
ik heet : Aninka (mss een rara naam maar men papa komt van polen) ik ben 13 jaar ik ben vanaf het begin fan maar ben maar vanaf het begin van het niewe forum lid Mijn hobby's : hmm ... COMPUTER ik zit er echt elke dag op Mijn favoriete film: Twiligt (+New moon), HPDZZ,Anubis en de wraak van arghus,Harry potter,... Ik heb ook een site : www.itisthehouseanubisx.webs.com/home.htmEn dat is denk ik alles dat ik te zegen heb! xxx
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 27, 2009 13:11:17 GMT -5
Welkom iedereen
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Dec 27, 2009 14:54:04 GMT -5
Alloo ^^
Ik ben Ellen. Ik ben 14 jaar oud en ik hoop dat jullie mij nog kennen van de oude GVA. Ik noemde daar op het laatst ook Vampire, maar mijn bekenste namen (die ik mij nog herinner) waren: Nubiath, Nubia en Xamy. :'D
Mijn hobby's zijn computeren, chatten, en euhm ja, Japans leren.. :'D Ik ben fan van Het Huis Anubis (Adoh), Skandar Keynes, Tom Felton, Harry Potter, Narnia en van een hoop muziekbandjes zoals Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Regina Spektor, Lafee, enz. ^^
Ik heb enkele sites gehad: Amneris.6x.to, Have-fun.6x.to, ... En at the moment ben ik alleen nog moderator op de site: Quizlet.nl
x, Ellen.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2009 15:02:55 GMT -5
Alloo ^^ Ik ben Ellen. Ik ben 14 jaar oud en ik hoop dat jullie mij nog kennen van de oude GVA. Ik noemde daar op het laatst ook Vampire, maar mijn bekenste namen (die ik mij nog herinner) waren: Nubiath, Nubia en Xamy. :'D Mijn hobby's zijn computeren, chatten, en euhm ja, Japans leren.. :'D Ik ben fan van Het Huis Anubis (Adoh), Skandar Keynes, Tom Felton, Harry Potter, Narnia en van een hoop muziekbandjes zoals Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Regina Spektor, Lafee, enz. ^^ Ik heb enkele sites gehad: Amneris.6x.to, Have-fun.6x.to, ... En at the moment ben ik alleen nog moderator op de site: Quizlet.nl x, Ellen. Welkom Ellen
|
|
vampire
Member
Watashi no namae wa Ellen desu
|
Post by vampire on Dec 27, 2009 15:18:21 GMT -5
Dankje Dorien. ^^
|
|
|
Post by easira on Dec 27, 2009 16:07:38 GMT -5
Ik ben Lotte. Ik ben 16 jaar oud xD mijn hobby's zijn computeren tv kijken etc. ik ben fan geworden door een vriendin x] Verder weet ik niks te melden over mezelf xD
|
|
|
Post by bouklucien on Dec 27, 2009 17:00:26 GMT -5
Hey, Ik ben Bouk, ben 21 jaar. Ik ben veel op en rond het water te vinden in de vorm van Roeien, windsurfen en valk varen. Dit zijn tevens een paar van mijn hobby`s. Veder geef ik leiding bij de scouting. De welpen zijn bijna allemaal gek van Anubis net als ik Ik ben Anubis pas gaan kijken toen het eerste seizoen herhaald werd. Ik heb een hond die Amber heet. Ze is niet vernoemd naar de Amber uit de serie. Ik heb twee jonger broertjes die niets maar dan ook helemaal niets met Anubis van doen willen hebben. Ik hete op het 'oude' GVA eerst Bouk-Fabian en later Bouk-Lucien. En ik vindt het te gek dat de nieuwe GVA er want miste het wel en voel me er meteen thuis.
|
|
|
Post by 'Faye. on Dec 27, 2009 18:18:15 GMT -5
Ik ben Faye [je zegt Fee] Ik ben 13 jaar en woon in Amsterdam. Eerst vond ik Anubis heel stom en eng ik was toen nog 9. maar daarna vond ik het steeds leuker en nu ben ik dus helemaal fan <3 Mijn hobby's zijn Acteren shoppen en voetballen. en voorderest niks bijzonders ofzo. x
|
|