lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 8:18:40 GMT -5
Hallo, ik ben Kim Klaassen, ben 14 jaar en woon in Nederland in provincie Limburg in de buurt van Imke, hè Imke. XD
Mijn beste vriendinnen tegen wie ik echt alles kwijt kan zijn: Laura en Imke. Mijn hobby's zijn dansen, zingen, gek doen met vriendinnen, leraren pesten en computeren.
2010 wordt echt super met het nieuwe gva! <3
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 2, 2010 11:01:17 GMT -5
Hoooii, ik ben Jennifer en ik ben 16 jaar jong. Ik woon in Nederland en dan in de provincie Noord-Holland. WOEH uhmm mijn hobby's zijn lachen, zingen, shoppen, klooien met paint shop pro, muziek luisteren, en nog meer. oja en GVA'en natuurlijk! Ik ben fan van het Huis Anubis, Lucien, Iris, Taylor Swift, Kelly Clarkson, Michael Jackson en uh nog meer artiesten/bn'ers/acteurs die ik vergeten ben D: Ik weet niet wat ik nog meer kan vertellen. Mail maar als je wat wilt weten ofzo :3
|
|
|
Post by justin98 on Mar 1, 2010 9:27:57 GMT -5
Nou, ik zal maar eens voorstellen... Ik ben Justin, 11 jaar oud. Ik zat op de vorige GVA, onder een andere gebruikersnaam. Volgens miij superbas. Ik zit nog in Groep 8, maar na de zomervakantie komt daar verandering in! Ik heb als advies VWO.
|
|
|
Post by E. on Mar 1, 2010 11:02:52 GMT -5
Nou, ik zal maar eens voorstellen... Ik ben Justin, 11 jaar oud. Ik zat op de vorige GVA, onder een andere gebruikersnaam. Volgens miij superbas. Ik zit nog in Groep 8, maar na de zomervakantie komt daar verandering in! Ik heb als advies VWO. Nee je was supergamer ;D Hehe dat weet ik nog Ik ben slecht ik weet het, ik zit hier gewoon mensen te corrigeren
|
|
|
Post by funkyfabulous on Mar 1, 2010 21:39:30 GMT -5
ojaaa dit heb ik geloofik nog niet gedaan;p
nou ik ben urssula, ik ben 15 jaar en ik word 13september eindelyk 16 ;d ik woon in zuid-holland, heb heel me leven in rotterdam gewoond maar sinds een paar jaar woon ik nu in een plaats naast rotterdam; spijkenisse ;p ehmmm ik heb een paard, een hond, 2 katten, een konijn, een hamster en een muis hahah ik zit nu op 2vmbo-t maar eigenlyk hoor ik in de 4e, ik ben dus met me domme kop 2x blyven zitten omdat ik geen flikker deed, maar nu doe ik wel weer me best haha. me droomtoekomst is om actrice te worden, ik weet dat dat heel moeilyk haalbaar is dus als dat mislukt wil ik denkik stewardess worden of iets in een ziekenhuis achter de computers ofzo;p nou ik doe aan paardryden,dansen,fitness,karate,kickboxen en ik heb 6 jaar in de selectie turnen gezeten ;p dat was het geloofik wel, oja ik ben vegetarier;p
xxxxxxxxxxx
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Apr 9, 2010 9:02:30 GMT -5
Hallo iedereen. Ik ben Evy en ben 14 jaar. Ik woon aan de Begische kust (L) en zit in het 2e Latijn. Mijn hobby's zijn *ademt diep in* chiro, fanfare (saxofoon), piano, verhaaltjes schrijven, gedichten schrijven, computeren, muziek maken, muziek luisteren en-nog-zo-veel-meer. Ik ben fan geworden van Het Huis Anubis door mijn BF, heel erg lang verhaal. Ik kijk pas Anubis vanaf het derde seizoen, maar ben echt helemaal gefreakt =P Ik heb een lief, hyperactief hondje: Mika, een konijn: Nijntje (origineel, hé! =P) en heel veel vissen in onze vijver in de tuin (1 er van noemt Creepy, dat is een Steur, een mini-haaitje (A)). Op het vorige GVA-forum heette ik denk ik LucienLover ofzo en is dat dan verandert in Evytju. Denk ik. In het schooljaar ben ik eigenlijk alleen maar de dinsdagavond vrij: maandag heb ik 1 uur zumba, woensdag 2 uur muziekschool en 1 uur jeugdfanfare, donderdag 1 uur muziekschool, vrijdag 2 uur fanfare, zaterdag 1 uur muziekschool en zondag 3 uur chiro. Mijn week is dus heel goed gevuld als je meer over mij wil te weten komen, moet je maar mailen X
|
|