|
Post by steffke1 on Jan 7, 2010 14:16:05 GMT -5
'een pakketje met een bom!'riep hij.Hij liep meteen weer naar buiten om Victor te gaan halen, maar dat was helemaal al niet meer nodig."Wat is er?Je maakt iedereen wakker!'zei Victor die ondertussen al aan de deuropening stond."Een bom."riep Appie overdreven.De rest van de jongen verzamelde ook aan de deur van Appie's slaapkamer."Ik heb m'n slaap nodig.'zei Mick die er in een hemdje en boxer stond."Een bom."riep Appie weer overdreven. Fabian en Mick begonnen Appie vreemd aan te kijken en kwamen een beetje dichterbij."Appie heeft gelijk."zei Victor toen.
|
|
|
Post by E. on Jan 7, 2010 14:17:42 GMT -5
Spannend Leuk verhaal
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 7, 2010 14:48:14 GMT -5
Leuk:)
|
|
|
Post by arghus on Jan 8, 2010 10:56:01 GMT -5
Appie heeft gelijk (whahaha ) ik wilde eerst zeggen dat dit egt een typisch goed beschreven (&geschreven) anubis verhaal is maar nu ben ik toch wel heel beniewd naar het vervolg
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 8, 2010 11:05:51 GMT -5
Spannend!!
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 4:21:00 GMT -5
Sorry voor de paar dagen nu weer geen post Tijd met school etc is echt moeilijk Maar ik probeer zo veel mogelijk te posten... Elke dag van weekend doe ik het zeker !
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 5:48:10 GMT -5
"Het is een pakketje van Jeroen."zei Victor en opende ondertussen het pakketje."Hier..een briefje."zei Appie de als eerste een briefje zag liggen en als het voor."Wie je ook bent,Wat je ook doet.Iedereen,Jaja iedereen krijg ik in mijn macht."las Appie voor.De 4 jongens schrokken van het dramatisch briefje."Is Jeroen gek?"vroeg Mick toen droog."Denk je nou echt dat het van Jeroen komt, tuurlijk niet!Van de ontvoerders,en ze pakken ons allemaal."schreeuwde Appie.Victor nam voorzorgen en sloot alle deuren met een zwaar slot eraan."Hier komt niemand nog binnen."Dacht hij wanneer hij het laatste slot aan de keukendeur hing.Ondertussen was Fabian , Mick en Appie de rest al gaan wakker maken voor een spoed vergadering."Kijk,dit is het briefje."zei Appie die toen het briefje aan Fabian gaf."Er staat helemaal niets op."zei Fabian die naar het briefje keek en liet het daarna weer aan Appie zien."De tekst is verdwenen."gilde Appie toen.
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jan 9, 2010 7:31:38 GMT -5
Leuk! maaruhm.. ik wil niet discrimineren, he! maar opgehaakt is volgens mij Belgisch.. Ik zou zeggen '' Opgehangen '' omdat ik NL ben, en dat vind ik soms wat raar lezen. maar verder al een leuk begin! Ik ben ook Nederlands, maar ik vind het echt niet raar lezen ofzo hoor ;] maar, uhm leuk stukje! :] xxx
|
|
|
Post by easira on Jan 9, 2010 7:31:42 GMT -5
Spanned!
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 7:33:46 GMT -5
Ik snap best wel dat nederlanders soms denken van ;.. 'Wat betekent dat nu weer.' gewoon omdat sommige woorden gewoon te belgisch zijn vraag dan gewoon even éé
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 9, 2010 7:36:21 GMT -5
Oeh spannend^^
|
|