|
Post by steffke1 on Jan 9, 2010 7:39:45 GMT -5
Dankjeh =D
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 10, 2010 3:53:03 GMT -5
De bewoners keken elkaar raar aan."Hoe kan een tekst zomaar verdwenen zijn?"vroeg wijsneus Fabian die naast Appie op een stoeltje zat."Sorry dat ik zo laat ben."zei Amber die de trap telkens met 2 treden nam."Helemaal vergeten,waar is Nienke?"schreeuwde Fabian die nu naar Amber keek.Amber kwam de kamer in."Nienke is verdwenen."zei ze."Verdwenen?"vroeg Mick die naast Patricia zat."Ja,zo plots."zei Amber nu."Héé,mensen!kijk.Er komt een andere tekst."zei Appie met grote ogen."Het is al te laat,ik ben begonnen aan mijn zoektocht en ik zal het halen.één plus één is twee."las Appie voor.Alle bewoners keken Appie vreemd aan.Toen veranderde het briefje in een soort gaswolkje."Hé,kijk het vormt iets!"zei Joyce kuchend.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 10, 2010 9:18:41 GMT -5
Leuk stukje
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 10, 2010 12:05:38 GMT -5
Thanks =D Volgende stukje komt pas woensdag :S
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 14, 2010 13:33:37 GMT -5
De bewoners zagen na een tijdje een soort van pompoen met een klein meisje ernaast."Hallo?"vroeg Amber die ongelofelijk naar het briefje staarde."Nou ja , het briefje gaat echt praten!"zei Patricia.De rest van de bewoners keek nog altijd naar het briefje," het moet toch iets betekenen!"gilde Joyce toen.De bewoners begonnen diep na te denken."Ik wil slapen.."zei Noa die lui aan de tafel zat."Jij wilt dit toch ook?Voor Jeroen!'schreeuwde Appie toen.Toen kreeg Noa een schok,Jeroen...ze was hem helemaal vergeten,hij is verdwenen.Er kwam speeksel uit de mond van Noa en ze viel flauw.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 15, 2010 10:06:09 GMT -5
Weer spannend ;D
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 15, 2010 10:28:56 GMT -5
Wat Jenniefier zegt
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 15, 2010 12:13:35 GMT -5
Haha dankje allemaal Ik probeer het natuurlijk ook zo spannend mogelijk te houden Binnenkort ga ik een cover maken over het 'boek' =D
|
|
|
Post by steffke1 on Jan 17, 2010 9:13:14 GMT -5
ik heb hier een previeuwtje van de cover. Hij is snel gemaakt & lijkt ook nog niet echt op het definitieve resultaat wat ik bedoel -----------------------------
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 17, 2010 9:16:55 GMT -5
Dat geestmeisje bovenin ziet er wel coel uit hoor x]
|
|
|
Post by lucienisthebest on Jan 17, 2010 9:19:57 GMT -5
Leuk Hoop dat er snel nog een stukje komt
|
|