|
Post by Celine on Dec 28, 2009 14:38:19 GMT -5
Hallo lieve allemaal, Ik weet niet of er al zo'n topic als deze is, maar ik denk het niet, dus maak ik hem maar even In deze 'Let it all out'-topic kan iedereen alles kwijt. Al je gevoelens en gebeurtenissen. De meesten kennen deze topic waarschijnlijk nog van de oude GVA, en ik vond dat er weer zo een moest zijn. Anyway, let it all out =') <3
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 15:56:13 GMT -5
Ik kreeg zojuist een herinnering van telenet dat mijn internet trager zal gaan, omdat de "telemeter" overschreden is voor deze maand. Dus nu gaat mijn internet veel trager, en dat merk ik --' De foto's laden nergens enzo. Ik overdrijf misschien maar ik word door zo'n dingen erg lastig ;x
|
|
|
Post by Celine on Dec 28, 2009 16:54:54 GMT -5
Ik kreeg zojuist een herinnering van telenet dat mijn internet trager zal gaan, omdat de "telemeter" overschreden is voor deze maand. Dus nu gaat mijn internet veel trager, en dat merk ik --' De foto's laden nergens enzo. Ik overdrijf misschien maar ik word door zo'n dingen erg lastig ;x uhu, wij hadden dat vroeger ook, maar wij hadden 4 pc's thuis die allemaal op dat zelfde ding werkten, dus na 2 weken ofzo was die al overschreden, en mijn ouders werden daar zo gek van dat ze dat dan stopgezet hebben, nu hebben wij geen limiet meer Nou, ik zat vanacht, rond 5 uur nog, op msn en een vriend van mij die ook nog online was zei ineens tegen me dat ik moest stoppen met roddelen over hem. Blijkbaar hadden een paar mensen uit mijn klas hem gezegd dat ik dingen over hem vertelde, maar dat is helemaal niet waar. Daar word ik echt gek van --' zo kinderachig --'
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 16:58:52 GMT -5
Wat smerig, dat ze dat zeggen ;o Zo irritant
|
|
|
Post by Celine on Dec 28, 2009 17:01:40 GMT -5
Wat smerig, dat ze dat zeggen ;o Zo irritant Ja he, aaaaaaargh >.< en ik vroeg zo wie dat dan zei, maar dat wou hij dan weer niet zeggen --'
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 28, 2009 18:07:16 GMT -5
Praat, vriend van Celine!
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 28, 2009 19:32:17 GMT -5
Bah ik snap je helemaal. Soms wordt ik echt gek van iedereen hier.
|
|
|
Post by Celine on Dec 28, 2009 19:36:16 GMT -5
mensen kunnen soms echt zo onuitstaanbaar zijn, niet te geloven --'
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 7:02:12 GMT -5
Ik kreeg zojuist een herinnering van telenet dat mijn internet trager zal gaan, omdat de "telemeter" overschreden is voor deze maand. Dus nu gaat mijn internet veel trager, en dat merk ik --' De foto's laden nergens enzo. Ik overdrijf misschien maar ik word door zo'n dingen erg lastig ;x Die van ons WAS ook vol :x
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 29, 2009 17:57:48 GMT -5
Pff ik irriteer me echt mateloos aan m'n collega's op mn werk.. Ze kunnen echt alléen maar zeuren, als ik 1 ding fout doe, ben ik meteen het bokje. Ik krijg dan echt op van ALLES commentaar! En als ik goeie dingen doe, dan hoor ik er niets over! Pfff zoooo irritant!!
|
|
|
Post by Celine on Dec 30, 2009 15:47:05 GMT -5
Pff ik irriteer me echt mateloos aan m'n collega's op mn werk.. Ze kunnen echt alléen maar zeuren, als ik 1 ding fout doe, ben ik meteen het bokje. Ik krijg dan echt op van ALLES commentaar! En als ik goeie dingen doe, dan hoor ik er niets over! Pfff zoooo irritant!! omg, ja, ik kan mij echt helemaal voorstellen hoe je je voelt. Echt super irritant! Ik haat dat ook als mensen alleen maar naar het slechte kijken --'
|
|