|
Post by MNMFanFreak1993Koen on Jan 2, 2010 8:09:58 GMT -5
GODVERDOMME, alleen mij kan dat weer overkomen
me perongeluk me account verwijderd. gelukkig heb ik een nieuwe
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 2, 2010 9:26:27 GMT -5
Me maandelijkse feestje is vandaag begonnen en da's very very kud !!!
|
|
|
Post by Miirjamm. on Jan 2, 2010 10:15:57 GMT -5
Me maandelijkse feestje is vandaag begonnen en da's very very kud !!! sterktee! weet precies wat je bedoeld ben der net een dag vanaf gelukkig aah kimm:( sterkteee<3
|
|
|
Post by mindy on Jan 2, 2010 12:37:21 GMT -5
Me maandelijkse feestje is vandaag begonnen en da's very very kud !!! Aaaai Kloteperiode!
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 3, 2010 8:50:41 GMT -5
Shit ik ben net ook geworden.. -_-'
|
|
|
Post by Starbucks on Jan 7, 2010 14:42:54 GMT -5
Ocharme allemaal ;o Het enigste wat ik kan zeggen is veel chocolade en chickflicks.
Maar dus, vandaag was ik zo op school, en er lag sneeuw. Er zitten dus altijd van die jongetjes sneeuwballen te gooien naar ons. Dus ik raap sneeuw op en wil het tot een bol vormen, komt er plots zo'n trut naar mij en schudt ze gewoon de sneeuw uit mijn handen en de helft in mijn gezicht. Natuurlijk word ik kwaad en dus gooi ik wat er nog over is in haar nek (kinderachtig i know maar het kwam er gewoon) , en dat is zo een kind waarvan als je er ruzie met een hebt er een heel leger afkomt. Dus komt ze me ff uitschelden en iets later haalt ze haar volgertje en begint die te gooien, al goed heb ik die ontweken, die sneeuwbal want anders zou ze nog te veel eer overhouden. Maar grrrrrrrr ik erger me gewoon aan die kinderen, die denken dat ze het zijn en als je iets verkeerd doet is het een drama. En ze zit ook te zeveren over mijn muts terwijl anderen die mooi vinden *Puh*
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 7, 2010 15:58:21 GMT -5
Starbucks; jaa dat ken ik wel, zulke mensen zitten ook by my op school, altyd een grote bek maar als het erop aankomt en je geeft ze een x een klap dan lopen ze gelyk huilend weg =) eigenlyk zyn het gewoon zielige kindjes die stiekem heel onzeker zyn en denken dat ze dat kunnen verbergen door zichzelf zo te gedragen, kansloos gewoon =) WAAAAAAAAAAAAAAAAROM ZIT IK ELKE VRYDAG TOT 5 UUR OP SCHOOL EN HEB IK OOK NOG EEN BLOKUUR WISKUNDE EN MORGEN 3 PROEFWERKEN PFFFFFFF EN OJA IK BEN NOG IN MN MAANDELYKSE PROBLEEEEMPJE OOK PFFFF
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jan 9, 2010 4:55:43 GMT -5
Okéee, even iets heel anders.. Ik heb een vraagje wat me echt dwars zit.. WAAROM.. is Nienke altijd HET middelpunt van belangstelling? Wat is zij nou meer dan eeehrr, bijv.. Fabian? Fabian is degene die altijd de raadsels oplost omdat de andere het niet kunnen.. Anders lukt het de rest toch niet? Of neem nou Appie.. die is altijd grappig? Zonder Appie geen humor. Oké, niet helemaal maar 't gaat om 't idee. Ik vind Nienke wel leuk hoor, maar ja, dit zit me gewoon dwars! Groetjes! lieve Mindy Dit is nou precies het zelfde wat mij al zolang dwars zit heá! en hetis precies mijn mening erover ;D maarja. het is zo als het is. Mindy, ik vind dat h helemaal gelijk hebt. Zonder Appie, Amber Fabian en alle andere acteurs is er niks aan Anubis. En toch moet Nienke in het middelpunt staan >.< xx
|
|
|
Post by mindy on Jan 9, 2010 8:09:50 GMT -5
Hahaha ja precies xD Echt exact wat ik denk hahaha. Maargoed, valt HELAAS zo weinig aan te doen, hihihi XXXX.
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 9, 2010 10:14:44 GMT -5
jaa het is idd wel zo wat jullie zeggen en soms vind ik het ook wel zo van nu kan iemand anders welleens de belangrykste zyn zegmaar;p maarja uiteindelyk is en blyft nienke de hoofdpersoon, zy heeft dat medailon of hoe je dat schryft van sarah gekregen enzo dus het is ook wel logisch, aan de andere kant vond ik het wel weer goed dat het toen bleek dat noa de uitverkorene was en niet nienke, zo draait het niet alleen het meest om haar, opzich vind ik het goed verdeeld enzo maar soms is het gewoon weer teveel naar nienke getrokken vind ik ;p
|
|
|
Post by saraaaah on Jan 9, 2010 11:06:27 GMT -5
ik vind Nienke ook niet zo boeiend xD Als ze er niet was in de serie maakte me het niet uit hoor
|
|