|
Post by Celine on Jul 14, 2011 10:25:18 GMT -5
ik heb een vraagje -a- ik wil supergraag opnieuw een fansite beginnen, maar ik ben de naam vergeten van een programma dat ik op mijn oude pc gebruikte. Het was zo'n programma waarin je gewoon je foto's kon plakken enzo endan maakte hij de html voor jou, super handig en makkelijk (: EN IK BEN DE NAAM VERGETEN! --' dus als iemand zo'n programma weet zouden jullie het me dan aub aub aub willen laten weten? ;o
|
|
|
Post by E. on Jul 14, 2011 13:40:39 GMT -5
Als je een Mac hebt zou 't iWeb kunnen zijn, anders weet ik 't niet, sorry =(
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 14, 2011 14:53:32 GMT -5
Handy Image Mapper :3 Die gebruikte ik toch xD
|
|
|
Post by Celine on Jul 19, 2011 8:40:01 GMT -5
dank jullie wel! <3 echt waar n,n! en omg, er is bezoek en die praten frans dus nu praat iedereen hier frans en ik versta er helemaal niets van :3
|
|
|
Post by Celine on Aug 25, 2011 13:29:17 GMT -5
ik word hier geeeeek! --' ik moest normaal dit weekend bij mn pa gaan, maar omdat enkele vriendinnen persé zondag naar walibi wouden, hebben mijn ouders superhard ruzie zitten maken over dat ik dan dit weekend bij mn ma blijf. Uiteindelijk was alles geregeld, en moet ik nu maandag en dinsdag by mn pa. En nu belt een vriendin mij om doodleuk te zeggen 'he celine, walibi he, we gaan maandag'. AAAAAAAAAAAAH! Hoe moet ik dat nuweer gaan uitleggen?! mijn ouders vermoorden mij!
|
|
|
Post by Starbucks on Aug 26, 2011 15:45:35 GMT -5
Grr, verschrikkelijk als mensen dat zo laat zeggen. Ik weet niet echt wat je moet doen...
|
|