|
Post by Louise on Dec 30, 2010 17:23:39 GMT -5
Woop Woop!
|
|
|
Post by chicary on Feb 2, 2011 14:36:20 GMT -5
Wiskundeeeeeeeee :3 nog maar tien opgaven! ;D
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 10, 2011 10:59:50 GMT -5
Tijd om weer te klagen - Beste Dorien, Bedankt voor je email! Op de site had je mee kunnen doen aan een prijsvraag om hem te ontmoeten. Hij was maar in Nederland voor één dag (gisteren). Helaas was er ook geen mogelijkheid om hem te zien naast die Meet and Greet vanwege andere verplichtingen (pers e.d.) Gelukkig kan je hem op Disney XD nog langs zien komen! Groetjes, Disney Channels Benelux - Ik heb zin om hierop te antwoorden 'Daar ben ik vet mee' :x
|
|
|
Post by chicary on Feb 10, 2011 11:57:04 GMT -5
Wow Dat is flauw!
|
|
|
Post by E. on Mar 13, 2011 4:16:13 GMT -5
GVA is nog steeds zo dood =( En nu zelfs ook op de rpg! Misschien zouden we heel GVA moeten vernieuwen, een nieuwe lay-out, nieuwe indeling, dat we er meer een hangplek van maken voor allerlei fans dan alleen Anubisfans, dus bijv. een board voor Anubis, voor GTST, voor Thuis (ik noem nu maar wat hoor xd). En dan moeten we nog wel reclame zien te maken, maar ik vind GVA nu gewoon zo leeg =(
|
|
|
Post by chicary on Mar 13, 2011 15:32:51 GMT -5
MOET NOG 200 woorden voor mij essay godsdienst!!!! Alleen is het jammer dat ik wel RPG inspiratie heb en geen godsdienst inspiratie :S Lasstig
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 16:05:56 GMT -5
(JIJ HEBT GEEN RPG INSPIRATIE? WIL JE ME DAN UITLEGGEN WAAROM JE POSTS ALTIJD ZO LANG ZIJN? XD) En ik zou ook eens graag een andere lay-out zien, maar heb Pinkglossed al HEEL LANG niet meer online gezien.
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2011 13:31:35 GMT -5
een nieuwe layout zou idd fijn zijn, maar woow ik mis de oude gva zo hard ik was zo verslaafd daaraan ;o het was er gewoon super gezellig, met al die leden, en de topics waren fijn enzo <33 echt jammer dat we op het einde zo zijn gaan ruziemaken, de oude gva moet terugkomen, ookal is de oude anubis nu gedaan ;o
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 17, 2011 17:10:17 GMT -5
Huh ruziemaken? Maar idd, de oude GVA was zo knuffelbaar, of zo xD
|
|
|
Post by Celine on Apr 18, 2011 15:41:02 GMT -5
ja, weetje dat nietmeer dat er op het einde zo problemen waren door die nieuwe leden en blablabla --' daar was zelf zo een topic over enzo ;s en uhu ;o en die kleuren waren zo gezellig, hihi
|
|
|
Post by E. on May 24, 2011 8:18:40 GMT -5
Mwehe, daarom was ik blij dat ik best een oud lid was, aangezien ze niet van de nieuwe leden hielden xd De kleuren waren idd gezellig, deed me denken aan een soort grote groene knuffelbeer xd
|
|