|
Post by Louise on May 2, 2010 3:56:25 GMT -5
klaag klaaag XD
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on May 2, 2010 5:45:53 GMT -5
Evytju heeft donderdag sportdag... --' petanque (omg), duiken (ik kan nie zwemmen xD), paardrijden (het enige beetje leuke) en tennis (kan ik ook aan geen kanten)... Ik wil wisselen met een vriendin die het eerste uur Zumba heeft xD Ik zal er eens over gaan praten met de leerkracht LO...
En voor Zumba zijn het allemaal oudere leerkrachten... Ik wil ze wel eens zien springen xD Je mag zumba niet onderschatten, hoor Ö maar het is leuk <3
|
|
|
Post by Louise on May 2, 2010 12:50:37 GMT -5
Ik vind het erg lastig dat Webs nu is uitgevallen
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on May 14, 2010 8:18:32 GMT -5
Evytju heeft blaren op linkervoet en vindt dat het hier ongelofelijk stil is (A)
|
|
|
Post by zoekejune on May 22, 2010 14:46:44 GMT -5
buh, Bjorn snapt het echt ni et eh ;'d ik ga mij is een groot GAY PRIDE! t-shirt kopen, dan snapt hij het misschien wel alhoewel...
|
|
|
Post by Celine on Jun 2, 2010 8:01:40 GMT -5
ik haat het als mensen beloven dat ze tot 4-5 uur int stad gaan blijven en dan om 2 uur beslissen dat ze toch naar huis gaan. Daar sta je dan --'
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 3, 2010 13:13:33 GMT -5
Ja echt hé --' Je moet weten wat je wilt.
Zondag, ik was keiziek, ik had afgesproken met 2 vriendinnen voor een groepswerk. Ik bel de dag ervoor een van hun op, in welk huis het doorgaat, en wat we moesten doen voor huiswerk. Normaal gingen we dus om één uur. Zegt ze keigeïrreteerd (omdat ze in een winkel zit met iemand, maar het ging over school --') 'Ja, het gaat maar om half 2 door en het is gedaan om half 6' oké dan. 'Tegen wanneer moesten we die vragen van economie afhebben?' 'Kwetanie, de maandag ofzo'. Heb ik al like 90 vragen gemaakt, blijkt dat tegen volgende week te zijn, nu ben ik gebuisd op mijn herhalingstoerts omdat ik met die vragen bezig ben. Enfin, ik kom daar toe in de regen, keinat, en ik had juist een giant snotvalling. Gingen we naar die vriendin haar huis. Tijdens dat groepwerk zetten we liedjes op en ik weet niet wat ze heeft tegen McFly (ze vindt ze slecht maar heeft er eigenlijk nog maar 2 liedjes van gehoord, amai, dan weet ze toch snel wat ze slecht vindt) zet ik Star Girl op. Ik weet zeker dat ze amperh eet geluisterd zegt ze 'Ja ik vind het slecht'. --' Anyway, de andere vriendin zat dan wat plezier te maken, gewoon meezingen enal en zei zo kei irritant zeggen 'Kom we moeten voortdoen!!' Oké, je kunt dat zeggen, maar ook op een rustige manier. Maar zij maakte gewoon even plezier in de veronderstelling dat we nog tot half 6 hadden. Komt die moedr ineens keigrof 'allee, gadis weg, kmoe stofzuigen' Moeten wij keisnel werken, terwijl we NIET om 5 uur hadden afgesproken.
|
|
|
Post by Celine on Jun 9, 2010 12:21:02 GMT -5
omg -_-' sommige mensen kunnen zo irri zijn!
Ik ging normaal met de hele klas naar School's Out van Jim TV in Bobbejaanland. En op 3 meisjes na ofzo kon iedereen mee. En vandaag kregen we een brief van't school dat we op 28 juni naar school moeten maar als onze ouders geen toestemming geven niet dusja ;o en dan plots zegt 1 van die 3 meisjes die niet kunnen 'omg, laten we die dag naar bobbejaanland gaan inplaats van den 30ste! Dan kan ik wel mee!' en tis een nogal populair meisje dus natuurlijk vond iedereen dat goed --' dus nu gaat iedereen dn 28ste. WTF?! ik bedoel da die hun ouders da willen ;s en omg, eerst beloven die da zo en dan opt laatste moment verzetten ze het efkes omda het hun zo beter uitkomt --' en we hadden bijna de tickets besteld omg! --' nu blijven we dus nog maar met 4 over die dan toch nog den 30ste gaan... Ik haaaaat mensen die op het laatste moment dingen afzeggen!
|
|
|
Post by Louise on Jun 12, 2010 17:17:25 GMT -5
Ik vind het irri dat er hier niemand meer op GVA zit het is zo Dom nu er echt nieman meer hier is het is zo leeg
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jun 13, 2010 14:05:44 GMT -5
ja, hé... ik vind het nu ook echt stom =(
En men, ik ben hyper xD Keb supergoede punten voor piano, mn Sterre-Raphael-filmpje is EINDELIJK af en nog 3 weken en ik mag eindelijk mn allergrootste idool ontmoeten xD
|
|
|
Post by Louise on Jun 25, 2010 6:24:53 GMT -5
Jeeeeuuuujj Vakantie!!!
|
|