|
Post by Celine on Apr 13, 2010 14:25:04 GMT -5
Ik mis mijn blonde haar ;(
|
|
|
Post by E. on Apr 16, 2010 11:54:35 GMT -5
Ik mis mijn blonde haar ;( Heb je het soms geverfd? Waar zijn de GVA'ers?
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2010 9:39:27 GMT -5
twas normaal bruin maar khad et blond geverfd, en toen weer bruin en nu mis ij mijn blond ö
En omg, pff, we gingen normaal morgen naar walibi voor mijn verjaardag, nou wat denk je? Net op het laatste moment gaan we niet --' want mijn broer gaat vanavond naar een fuif en hij heeft geen zin om vroeg op te staan en blablabla en daarom gaan we niet omg fijn hoor --' mijn broer zijn kutfuiven krijgen voorang op mijn verjaardag --' --'
|
|
|
Post by Louise on Apr 17, 2010 9:41:53 GMT -5
wanneer ben jij jarig dan! broers é
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2010 10:36:13 GMT -5
inderdaad -____-' broers -___-' En ik verjaar 21 maart, maar dat was in de exames dus gingen we nu iets voor men verjaardag doen (a)
|
|
|
Post by Louise on Apr 17, 2010 12:43:24 GMT -5
aahn gelukkige vejaardag voor toen
|
|
|
Post by Celine on Apr 17, 2010 13:58:40 GMT -5
ghaha, dankje (a)
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Apr 21, 2010 7:36:00 GMT -5
ik heb onder mijn voeten gekregen van de leraar Saxofoon =S Niet iedereen kan zomaar een heel liedje van 2 pagina's in 2 weken vanbuiten leren, zi! Sorry, wi.
En ik zal blij zijn als het 16 uur is, eindelijk is dan de AMC (Algemene Muziek Cultuur) gedaan! En niet meer bij die vieze Franky zitten! =S (Hij heeft tepelpiercings, ieuwlg! We zien hem altijd in het zwembad als we gaan met school... =S=S=S=S=S TRAUMA!!!)
Voila, dat denk ik dus elke woensdag als het geen vakantie is... Waarom kan hij niet vast zitten in het buitenland..? =(
Sorry, dit moest er ff uit =)
|
|
|
Post by Celine on Apr 21, 2010 11:37:35 GMT -5
aaaargh, ik haaaaat het dat alleen leerkrachten van andere klassen vastzitten in het buitenland. Echt grrrrr >.<
Ok goed, ik mocht dus naar pukkelpop gaan (niet te geloven, All Time Low, The Kooks, Blink182 & Iron Maiden op 1 dag ;o) en vanaf gisteren kon je tickets bestellen, en PLOTS mocht ik nietmeer echt grrrrrrrrrrrrrrrrrr -krijgt moordneiging- ik was echt zo boos dat als ik een jachtgeweer had gehad er doden vielen --'
|
|
|
Post by Louise on Apr 27, 2010 14:10:32 GMT -5
Argh kheb zo'n mega veel pijn in m'n nek Mama heeft op uitslag (ik weet niet vanwaar het komt)in m'n nek zweeds kruiden (Prikt supper erg)gedaan en nu hangt er een grote plakker in m'n nek
|
|
|
Post by Starbucks on May 1, 2010 17:51:04 GMT -5
Ik moet tegen dinsdag een 'remediëringstaak' doen: 29 Franse werkwoorden in 6 tijden. Om dat ik juist onder de helft zat bij een toets --' Misschien ziet het er weinig uit (yeah right) maar ik heb 2 uur gedaan over 5 werkwoorden. Nog 24 te gaan...
|
|