|
Post by lalalanubis on Feb 5, 2010 11:04:52 GMT -5
De volgende hitkrant is er wel, maar wordt niet naar jouw winkels in de buurt gebracht.
Ik wens dat ik de uitleg over dat spel van anubis, het rijk der schimmen, snap^^
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 5, 2010 11:29:31 GMT -5
Je vader gooit de instructies per ongeluk weg Ik wens dat ik nooit meer last heb van puistjes!!!
|
|
|
Post by mindy on Feb 5, 2010 11:45:47 GMT -5
De puistjes verdwijnen, maar er komen wratten in plaats van terug!
Ik wens dat Anubis gewoon blijft, i.p.v. die andere Anubis!
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 5, 2010 12:45:02 GMT -5
Anubis blijft maar het verhaal wordt heeeeel saai dus kijk je het niet
Ik wens dat internet niet steeds uitvalt
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 5, 2010 13:08:40 GMT -5
Internet valt niet steeds uit maar je hebt al maanden geen elekticiteit meer betaald en dat wordt dus afgesloten.
Ik wens dat de vakantie langer duurde.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 5, 2010 13:10:53 GMT -5
de vakantie duurt langer, 1 minuutXD
Ik wens dat mijn boek uit is.
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 13:30:21 GMT -5
Het boek is uit, maar het einde staat in een volgend boek van 300 bladzijden, dus die moet je lezen.
Ik wens dat ik X-factor win (ook al doe ik niet eens mee xD)
|
|
|
Post by mindy on Feb 5, 2010 13:38:18 GMT -5
Je wint X-factor, maar dan blijkt het een grove fout te zijn in het bestuursysteen (: (slaat nergens op maar ja xD)
Ik wens dat dit weekend heeeel lang gaat duren..
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 13:55:35 GMT -5
Het weekend gaat heeeeel lang duren, weet je waarom? Omdat je heel veel huiswerk moet maken en allemaal zware klusjes moet doen, je mag helemaal niks leuks doen. Maar gelukkig mag je maandag weer lekker naar school! Ik wens dat er meer mensen in de GossipGirl RPG zich gaan aanmelden! (dus allemaal aanmelden )
|
|
|
Post by soepkip on Feb 5, 2010 14:00:51 GMT -5
Iedereen meld zich aan en begint te posten waardoor het heel lang duurt voordat die pagina is geladen, helaas kan je zelf dus niet posten xD
Ik wens dat het al vakantie is
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 14:03:35 GMT -5
Het is al vakantie, het is zo snel gegaan dat het nu al de laatste vakantiedag is, wooew! nu gaat het nog sneller. Helaas je moet nu alweer naar school Ik wens dat chocola goed voor je is!
|
|