|
Post by soepkip on Feb 5, 2010 14:06:41 GMT -5
volgens het wereldnieuws is chocolade gezond geworden, helaas kan je niks kopen omdat iedereen je voor was en alles heeft leeggekocht xD Ik wens dat ik zomaar een miljoen win
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 14:10:09 GMT -5
Je wint zomaar een miljoen, maar helaas ik heb je lot opgegeten! (kijk uit Kwakkwak eet loten xD)
Ik wens dat Zac een eigen serie krijgt!
|
|
|
Post by soepkip on Feb 5, 2010 14:15:42 GMT -5
Zac krijgt een eigen serie, helaas word het maar 1 keer uitgezonden en is je tv op dat moment kapot.
( btw, xD is het niet beter om de loten te stelen ipv eten xD)
ik wens dat het schooljaar eerder eindigde ( pas in april, en dan nog 10 weken stage, bleh)
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 14:20:07 GMT -5
Het schooljaar eindigt eerder maar ik eet je kalender op en nu weet je niet welke datum het is. Nu ga je dus gewoon naar school terwijl het niet hoeft. (ik heb honger vandaag xD)
Ik wens dat er een HSM4 komt met Zac!
|
|
|
Post by soepkip on Feb 5, 2010 14:25:58 GMT -5
Er komt een HSM4 met zac, Maar hij is alleen maar verkrijgbaar in Amerika.
Ik wens dat de anubis cast ( de oude) een 3de film maakt
|
|
|
Post by E. on Feb 5, 2010 14:34:57 GMT -5
Ze maken een 3de film maar die komt niet uit omdat iemand alle tapes heeft opgegeten xD hehe
Ik wens dat de nieuwe anubis acteurs net zo leuk zijn als de oude.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 5, 2010 15:57:45 GMT -5
De nieuwe anubisacteurs zijn net zo leuk als de oude, maar het verhaal van het huidige anubis wordt helemaal verpest door het nieuwe.
Ik wens dat ik een biemer heb in mijn kamer. (zo'n ding waarmee je hetgeen wat op computerscherm staat projecteert op een muur of een scherm.)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 5, 2010 16:10:13 GMT -5
Precies op het moment dat jij de biemer wilt kopen, is hij uitverkocht.. Ik wens dat ik op vakantie naar Los Angeles ga
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 6, 2010 4:13:42 GMT -5
Je gaat op vakantie naar LA, maar er is daar toch wel een aardbeving zeker? =O Ik wens dat ik gratis een mooi, groot, verzorgd huis kreeg, dat rustig en mooi gelegen is
|
|
|
Post by E. on Feb 6, 2010 6:17:11 GMT -5
Je krijgt een mooi, groot, verzorgd huis dat rustig en mooi gelegen is. Maar wel in lego vorm! Je krijgt er gratis een poppetje van jezelf bij, is dat niet leuk? =)
Ik wens dat ik wiskunde snap (grr die man legt niks uit!)
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 6, 2010 7:06:52 GMT -5
Je snapt wiskunde heel goed en je moet les gaan geven aan kinderen die allemaal propjes naar je gooien
Ik wens dat mijn liedje wat langer duurde.
|
|