|
Post by lalalanubis on Mar 3, 2010 7:00:38 GMT -5
Je bedenkt een wens dat Kwakkwak mijn wensen niet meer verpest(6)
Ik wens dat ik geld krijg, dat echt is en niet gestolen is en geen erfenis is^^
|
|
|
Post by E. on Mar 3, 2010 9:58:40 GMT -5
Je krijgt echt geld, het is niet gestolen en ook geen erfenis. Maar wat niet gestolen is kan wel gestolen worden. s' Nachts komt er een Kwakkwak langs en die steelt al het geld en koopt er een icon-bewaaksysteem van.
Ik wens iets lekkers te eten
|
|
|
Post by lucienisthebest on Mar 4, 2010 14:44:29 GMT -5
Je krijgt eten maar het is heeeel erg oud eten=D
Ik wens als er singeersessie's zijn van de nieuwe cast , dat ze dicht bij zijn. Zodat ik er heen kan=D
|
|
|
Post by E. on Mar 5, 2010 11:01:21 GMT -5
Ze zijn dichtbij, maar omdat ze zo dichtbij zijn gaat iedereen daar er naartoe en jij dus ook. Helaas er zijn zo veel fans dat net als je aan de beurt bent de signeersessie is afgelopen.
Ik wens dat GVA'en een verplicht schoolvak wordt (Jippie iedere dag een uurtje GVA op school!)
|
|
|
Post by chicary on Mar 5, 2010 13:02:00 GMT -5
Het wordt een verplicht vak... maar je moet je inschrijven, want er is maar 1 klas voor en ja als jij dat weet is het al te laat! De klas zit vol, helaas geen plek meer voor jou en ook geen GVA les voor jou. Ik wens dat ik minder huiswerk krijg zodat ik langer op GVA kan blijven
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 5, 2010 15:44:29 GMT -5
Je krijgt minder huiswerk, maar ik geef je er nog een beetje meer (6)
Ik wens dat ik een nieuwe hippe jeans krijg.
|
|
|
Post by E. on Mar 6, 2010 7:52:11 GMT -5
Je krijgt een nieuwe jeans, maar het is geen hippe, het is een jeans voor ouwe oma's, ja die willen soms ook hip zijn!
Ik wens dat er mensen online zijn op GVA, want alleen ik ben er.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 9:12:28 GMT -5
Ik wens dat mijn anubisbestelling nu eens eindelijk aankomt maandag! (plz, verpest die niet --')
|
|
|
Post by E. on Mar 6, 2010 10:29:59 GMT -5
Hij komt aan, op een maandag, namelijk maandag 26 december 2011 Ik wens dat m'n huiswerk af is zonder dat ik er iets voor hoef te doen.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 12:05:11 GMT -5
Je huiswerk is af, maar staat vol fouten!
|
|
|
Post by E. on Mar 8, 2010 12:06:33 GMT -5
Je bent vergeten te wensen ^^
|
|