|
Post by lalalanubis on Mar 8, 2010 12:07:45 GMT -5
Ik wens dat ik geen wensen meer vergeet(6)
|
|
|
Post by E. on Mar 8, 2010 16:05:14 GMT -5
Je vergeet nu geen wensen meer, helaas voor jou vergeet je waar het Wens Verpester topic is en kan je ze niet neerzetten xD Ik wens dat de Anubis RPG een miljoen pagina's krijgt! (moeten we wel erg lang doorgaan xD)
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 6:30:10 GMT -5
De server wordt overbelast dus moet Ahl iets verwijderen, de RPG zeker Ik wens dat ik een zakje paaseieren open krijg --'
|
|
|
Post by E. on Mar 9, 2010 8:20:26 GMT -5
Je krijgt het zakje paaseieren open. Van blijdschap leg je het zakje even neer om een vreugdedansje te doen. Als je het zakje weer pakt is het leeg en zie je alleen nog maar een smakkende Kwakkwak staan xD
Ik wens dat ik model wordt xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 10:41:13 GMT -5
Je wordt model en je moet in Milaan een nieuwe collectie showen. IK ZIT OP DE EERSTE RIJ OM HET VOLGENDE TE ZIEN GEBEUREN! Opeens sla je je voet om en val je en de paparazzi trekt foto's, en je komt in de krant, op tv en je modellenwerk is over xd
Ik wens een nieuw spel voor de dsi
|
|
|
Post by E. on Mar 9, 2010 11:55:35 GMT -5
Je krijgt een nieuw spel: Dora als ijsprinses. Leuk he?
Ik wens dat ik zoveel publiciteit krijg door mijn val als model, dat ze me in een film willen hebben xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 12:22:59 GMT -5
Ze produceren je in een film, achter de schermen xd als soepuitdeelster xd
Ik wens dat ik op tv kom in Amerikaanse soaps als de held van de show die niet dood gaat of zo ;o
|
|
|
Post by E. on Mar 9, 2010 12:52:31 GMT -5
Je komt op tv, je gaat niet dood in de serie, maar daardoor heb je de wereld niet gered. Nu zijn al je fans boos omdat Justloveanubis-man de wereld niet heeft gered. Elke dag wordt je bekogeld met eten, maar helaas dat moet nog even zo doorgaan want je hebt een filmcontract van 25 jaar xD
Ik wens dat ik aan m'n huiswerk begin (verschrikkelijke wens 0_0)
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 9, 2010 14:04:32 GMT -5
Je begint gewoon aan je huiswerk!(6) Door de rpg heb ik geen tijd meer voor school en begrijp ik wiskunde nu niet én daardoor moest ik naar de éénmalige bijles xd Ik wens dat ik een nieuwe t-shirt krijg die mooi is en perfect bij me past.
|
|
|
Post by E. on Mar 9, 2010 14:57:17 GMT -5
Je krijgt een nieuw t-shirt dat mooi is en perfect bij je past. Nou ja, dat passen klopt niet helemaal.. Bij de kassa is er iets misgegaan en nu heb je precies dat t-shirt gekregen, maar wel in een babymaatje xD
Ik wens dat het nog middag was
|
|
|
Post by arghus on Mar 9, 2010 17:40:59 GMT -5
het was nog middag alleen dat merkte jij niet omdat je lach te slapen....
Ik wens dar GVA drukker word na 10 uur want dan is het verktes rustig xd
|
|