|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:13:06 GMT -5
Oja omdat ik niet meer vies ben en schoon, heb ik een plaatje gezocht voor Madison... alleen de haarkleur is niet blond maar bruin achtig.. hopelijk maakt dat niet uit(A) Dat is Madison dus Oh ik zet anders gewoon alleen die foto bij uiterlijk en haal de beschrijving weg xd Ok
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 11:14:29 GMT -5
"Ze blijft hier gewoon voor altijd", zeg ik dan plots. Iedereen kijkt me geschrokken aan, inclusief Madison. Ja, dat geloof ik graag. Eerst was ik nog degene die haar niet wilde hebben. "Ja, het klinkt raar, maar misschien moeten we haar gewoon een kans geven. Inclusief ik. Ik bedoel, Carmen kent haar en wij zijn goede vrienden van Carmen. Dus waarom zouden wij haar ook niet kunnen leren kennen?" Wow, dat ik dat ooit had kunnen zeggen. Het komt vast door de therapie.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 11:15:28 GMT -5
Nou! Ik krijg dat laatste restje niet uit m'n soepkom! Dan maar zonder lepel. Ik pak m'n kommetje en breng het naar m'n mond. Slurrpp..
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:17:03 GMT -5
"Echt?" zeg ik, bijna onverstaanbaar omdat er iemand naast Matt heel erg zit te slurpen.. oja Ashley heette ze. Cindy knikt. "Dank je!" zeg ik en ik kom naar haar toe en geef haar een knuffel.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 11:18:13 GMT -5
"Zullen we om het te vieren een film gaan kijken?" stel ik voor als m'n kommetje leeg is.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 11:19:34 GMT -5
Gelukkig was ze al schoon, anders vond ik die knuffel minder prettig. O, shit, niet meer negatief denken. "Ja, klinkt leuk", lach ik. "Welke film zat je aan te denken dan?"
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 11:26:01 GMT -5
"Een zwijmelfilm" zeg ik vrolijk. "Neee" zegt Knuh zeurend, "een spannende film!" "Welke wil jij dan zien?" vraag ik. "Percy Jackson and the lightning thief!" zegt Knuh, "die heb jij op je kamer staan" "Ben jij op mijn kamer geweest?!" zeg ik boos.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:36:33 GMT -5
"Of zullen we een goed gesprek houden?" zegt Matt. Iedereen kijkt hem aan. "Ok, ok dan niet.. hij zucht dan gaan we die film wel kijken" zegt hij. "Ok" zeg ik vrolijk, ik heb al heel lang geen film meer gekeken.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:38:51 GMT -5
Off-topic: Wie van jullie heeft hem al gezien? Ik wel, hij was echt grappig! en soms ook wel spannend en op het begin... ik schrok me rot! Want dan veranderd zijn lerares in een eng beest en komt op hem afvliegen, ik schrok me kapot! Oja voor de rest lijken de personages enzo op Harry Potter... dat wel
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 11:42:49 GMT -5
"Maar eerst allemaal helpen opruimen" zegt Carmen. "Matt heeft een corveerooster gemaakt" zegt Cindy. Matt loopt even weg en komt daarna met een corveerooster de keuken in en hangt het op de koelkast. "Ik heb er ook al een in de kamer gehangen" zegt hij.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:47:51 GMT -5
"Hey Madison staat er nergens op!" zegt Knuh. "Ja ik moet hem nog even aanpassen" zegt Matt. Ik knik. Als alles is opgeruimd, gaat Ashley de film pakken. Ik ga naast Knuh zitten op de bank.
|
|