|
Post by E. on Feb 28, 2010 10:17:12 GMT -5
"Extra veel gehaktballetjes!" zegt Knuh vrolijk en hij gooit een paar blikjes leeg in de pan. "Nee niet alles dat is veel te veel!" roep ik nog. Maar het is al te laat... ik staar naar de pan die nu het meest bestaat uit alleen maar gehaktballetjes..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 10:18:49 GMT -5
"Ja, maar goed... wat is het probleem precies?" Begint Matt. "Ik..ik kan.." stamel ik. "Ik denk dat Cindy het nog niet kan toelaten dat ik in het huis kom wonen, als oud-zwerver", maakt Madison mijn zin af. "Dat ja.." zeg ik verbaasd. "Hoe wist je dat?"
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 10:21:08 GMT -5
"Oeps" zegt Knuh lachend. Hij pakt met z'n handen een paar gehaktballetjes eruit. "Niet met je handen dan kunnen we ze niet meer eten" zeg ik. "Ooh" zegt Knuh en stopt dat de gehaktballetjes in z'n mond, "mwan mweet ik ze mzelf mwel wop"
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 10:29:43 GMT -5
"Omdat ik het zelf ook heb, dat ik moeilijk mensen toe kan laten", vertelt Madison. "O", is mijn reactie. Ze lijkt dus meer op mij dan ik denk. "Goed", zegt Matt knikkend. "Dus jullie hebben al een ding gemeen; jullie laten mensen moeilijk toe" Ik knik voorzichtig.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 10:47:56 GMT -5
'En waarom wil je haar niet toelaten hier in huis?' Vraag ik aan Cindy. 'Ze is vies! En vuil! En...' Zegt ze. 'En?' Vraag ik. 'Ik wil gewoon niet dat mensen zeggen dat er zwervers zitten in dit huis.' Zegt Cindy. 'O, dus jij schaamt je voor mij?!' Roept Madison uit. Ik rol met mijn ogen. 'Ik stel voor dat jullie het allebei even laten bezinken, en dat jullie elkaar vermijden. Als het weer wat beter met jullie gaat kunnen jullie langzaam aan elkaar met elkaar beginnen praten, PRATEN!' Zeg ik. 'En dan moeten jullie gewoon een huisgenootband onderhouden.' Leg ik uit. 'Zo, dat is dan 35 euro.' Zeg ik. 'WAT! Moet ik betalen? Voor die daar?!' Roept Cindy.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 10:52:53 GMT -5
"Je zei dat het gratis was?!" zeg ik boos. Matt begint hard te lachen. "Zo jullie hebben nog iets gemeen jullie zijn snel op je teentjes getrapt" zegt hij lachend. "Ohh jij" zeg ik en ik pak een kussen van de stoel. Cindy doet het zelfde. "Zullen we?" zeg ik en we houden een kussen gevecht met Matt. Hoewel hij geen kussen heeft. "Genade, genade, het was maar een grapje" zegt hij lachend. Nu moeten wij ook lachen. "ok" zeggen we en we leggen de kussens neer.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 10:59:18 GMT -5
Ik zucht. "Zullen we rustig gaan eten van de overheerlijke groentesoep?" Vraag ik glimlachend. Madison knikt glimlachend en we lopen met z'n drieën naar beneden. "Wow, jullie hebben alles al klaar gelegd!" Zeg ik verbaasd. Ashley knikt lachend. "Dankje", zeg ik knikkend en ga aan tafel zitten.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 11:05:34 GMT -5
"Er zitten iets meer gehaktballetjes in dan wat de bedoeling was" zeg ik en ik werp een blik naar Knuh die een beetje dom zit te lachen. "Lekker" zegt Madison maar ze schept nog niets in haar kommetje. "Je mag wel eten hoor" zegt Carmen. "Maar we moeten toch wachten tot iedereen er is" zegt Madison.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:07:40 GMT -5
Oja omdat ik niet meer vies ben en schoon, heb ik een plaatje gezocht voor Madison... alleen de haarkleur is niet blond maar bruin achtig.. hopelijk maakt dat niet uit(A) Dat is Madison dus
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 11:09:19 GMT -5
Oja omdat ik niet meer vies ben en schoon, heb ik een plaatje gezocht voor Madison... alleen de haarkleur is niet blond maar bruin achtig.. hopelijk maakt dat niet uit(A) Dat is Madison dus Oh ik zet anders gewoon alleen die foto bij uiterlijk en haal de beschrijving weg xd
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 11:12:24 GMT -5
Als iedereen aan tafel zit, schep ik voor ze op. "En hoelang blijf je hier?" vraagt Knuh aan mij en glimlacht naar me. Dat doet hij nu al de hele tijd. "Uhm ik " zeg ik, ja ik wist niet tot hoe lang ik hier bleef. Dat lag eigenlijk aan hen... hoelang ze het met me zouden willen uithouden.
|
|