|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 11:05:58 GMT -5
Okee! En ik zet het gewoon alvast in het eerste bericht, en daar verander ik het steeds (: is wat makkelijker
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 18, 2010 11:10:05 GMT -5
Matt hijs?
Ik wil in kamer 3
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 11:12:56 GMT -5
Kamer 3?;o dies vol.. (Cindy & Matt > 2 persoonskamer)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 11:20:47 GMT -5
Ik sjouw vijf inklapstoelen uit het busje en zet ze neer in de toekomstige woonkamer. "Even uitrusten, hoor", zucht ik en plof neer op een stoel. "Oei, deze wiebelt een beetje", zeg ik geschrokken en sta weer op. Goedkope troep ook. Ik kijk op me horloge. Hm, 15.10. "Zullen we beginnen met de woonkamer te verfen?" Vraag ik enthousiast.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 18, 2010 11:29:40 GMT -5
dan kamer 1
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 18, 2010 11:31:15 GMT -5
'Cindy... die muur moet eerst nog weg.' Stamelde ik. 'Oja! Is goed!' Roept Cindy. We nemen elk een grote hamer en beginnen brokken van de muur te slaan. Het zware ding zorgde al gauw voor blaren. De muur uitkloppen koste best veel moeite en we sjouwden de brokken naar buiten, ik die grote container. 'Verven?' Vroeg Cindy enthousiast. Ik lachte en knikte. Ik nam een borstel en begon de muur te verven. De rest was ook komen verven samen met ons. Dat schoot een stuk sneller op.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 18, 2010 11:32:25 GMT -5
Matt maar zonder de s omdat iedereen me zo noemt :3 hij Is
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 11:39:52 GMT -5
Okee, zal ik anders Ashley (kwak) bij Carmen zetten ;D?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 11:52:52 GMT -5
De muur wordt al aardig gekleurd. Beige was een goede keuze voor de woonkamer. Niet te druk, maar ook niet te wit. Plots maak ik perongeluk een beige streep op Matt's hand. "Oeps..." giechel ik.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 18, 2010 11:57:43 GMT -5
De verf voelt koud aan. 'Wacht maar.' Mompel ik. Ik dompel de borstel in de verf onder en veeg met de borstel over haar arm. We gieren het uit. 'Ik denk dat dit wel goed is voor een eerste laag...' Zei ik. 'Die vloer ziet er wel leuk uit!' Zei Cindy. 'Vindt ik ook!' Zei Carmen. 'De notaris zei toch dat er vloerverwarming was?' Vroeg ik. Cindy twijfelde. 'Ik denk het...' Zei ze. 'Zullen we anders de keuken uitbreken?' Vroeg Knuh. Iedereen knikte. 'Wordt het niet te druk?' Merkte Cindy op. 'Breken jullie de keuken uit dan zullen Anouk en ik wel een tweede laag schilderen.' Stelde ze voor. Ik knikte, net zoals de anderen. Ik begon met de kasten uit te breken.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 18, 2010 12:48:36 GMT -5
Ik verfde met Anoek een tweede laag over de muur. "Ik ben echt benieuwd hoe het huis straks is, als alles klaar is. Echt alles", lach ik. "Ja! Ik ook!" Zegt Anoek enthousiast. Ik doop de borstel in de verf. "Als we terug zijn bij het oude apartement, ga ik meteen beginnen met inpakken. Ook al is het hier toch nog niet af" Ik kijk even door het gat bij de keuken. "Gaat het goed daar?" Vraag ik. Carmen knikt wat moeilijk. "Mag ik alsje-alsjeblieft meehelpen met jullie? Mijn nagels kunnen dit niet meer aan", smeekt ze. Ik lach. "Van mij wel, hoor" Carmen rent meteen de keuken uit en pakt een borstel. Ik haal me schouders op. "Die jongens kunnen dat heus wel aan met z'n tweeën", giechel ik.
|
|