|
Post by E. on Mar 10, 2010 10:48:38 GMT -5
Lief dagboek, Tja, zo moet je dan altijd beginnen.. Waarom eigenlijk? Waarom niet eens Yo dagboekkie! of He jij daar waar ik in schrijf! Naja, ik schrijf weer verder.. Wat wil Matt nou? Eerst ben ik lief en dan zeg ik dat ik hem leuk vind en dan zwijgt hij ineens. Hopelijk was het geen grapje, dat ik het verkeerd begrepen had. Nee, vast niet. Maar wat moet ik nou doen? Verliefdheid is moeilijk, precies zoals Matt zei en dan krijg je een stom kaartje. Misschien moet ik maar naar die psycholoog van dat kaartje gaan, nu heb ik er alleen maar het huis mee vervuild door het op de grond te gooien. Nou ik ga maar weer eens. Xx Ashley Xx schrijven aan een dagboek, dat is best weird, maarja. Ik leg m'n dagboek weer onder m'n kussen en loop de kamer uit.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 11:36:31 GMT -5
'Zo!' Zei ik. Ik klapte m'n laptop dicht, stak die in mijn tas en liep de kamer uit, naar de kelder. Ik pakte een schroevendraaier uit en ging dan naar de voordeur. Ik schroefde het bordje weg van de muur en nam het mee naar binnen. Ik ging nog vlug even naar mijn kamer, en legde het bordje weg, in m'n la. Ik belde vlug even naar Nathalie, m'n nicht. 'Dan zie ik je zo!' Zei ik. Ik ging nar mijn auto en startte hem. Ik reed tot aan het hotel. De deuren waren nog dicht. 'Hotel Nathalie' Stond er bovenaan het gebouw.
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 11:37:57 GMT -5
Ik loop langs de praktijk van Matt en klop op de deur. "Matt?" zeg ik en ik open de deur. Hij is er niet. Ik loop naar beneden en ga naar de kamer om een film te kijken.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 11:50:24 GMT -5
Ik ga terug naar huis. Net als ik de oprit oprij zie ik Nathalie met de architect en de aannemer. 'Nathalie!' Roep ik blij. 'Matt!' Roept ze. Ik ga met Nathalie en de aannemer naar binnen, en dan naar boven. Ashley kijkt haar jaloers aan. We gaan naar boven.
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 11:53:09 GMT -5
Zou dat z'n nieuwe vriendin zijn? Ik pak Corvus uit de kamer en haal er een van de ballonnen uit die Justloveanubis erin had gestopt. (xD) Ik blaas een ballon op en maak er een knoopje in. Ik pak een viltstift en teken er een heel lelijk gezicht op. Zo! Dat is die nieuwe vriendin, als 2 druppels water!
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 11:54:35 GMT -5
Ik hoor een knal. Alsof een ballon kapot gaat.
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 11:56:22 GMT -5
"Haha pak aan lelijke vriendin!" zeg ik lachend met de naald in m'n hand.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 11:57:50 GMT -5
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 12:00:22 GMT -5
|
|
|
Post by E. on Mar 10, 2010 12:02:15 GMT -5