|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 12:44:37 GMT -5
Oké, ik verander 'm en ik zet Nathalie er ook bij ^^ als bijpersonage xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 12:45:24 GMT -5
ik weet niet, maar ze is mijn nicht Misschien gewoon zelfde als jij? 19/20 xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 11:40:04 GMT -5
jaa xd
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 11:42:18 GMT -5
'Dus het is goed?' Vroeg Nathalie. Ik knik. 'Van hier uit zal ik dan alles regelen.' Zeg ik. 'Maar het hotel moet wel moderner worden. De lift moet vervangen worden, de kamers, meubels, muren, deuren, beveiliging, alles!' Zeg ik. 'Ja, we waren al begonnen.' Zei Nathalie. 'Dat is fijn!' Zei ik. 'Hoe lang duren de werken nog?' Vroeg ik. 'Een week.' Zei Nathalie. 'Prima!' Zei ik. 'Kunnen we dan nu even de ruimtes bespreken, mijn kantoor bijvoorbeeld?' Stelde ze voor. Ik grinnikte.
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 11:43:52 GMT -5
Ik loop naar de prullenbak en ik gooi de ballon weg. Die mag Matt niet zien.. Ik loop heel stil de trap op, eens kijken wat Matt aan het doen is.
|
|
|
Post by chicary on Mar 11, 2010 11:56:08 GMT -5
Ik loop langs de deur van Matt dan zie ik opeens een bekent gezicht. Ik had haar vaak in het hotel gezien en ik had nog met haar gewerkt! "Nathalie!"zeg ik vrolijk en ik doe de deur open. "Chicary!"zegt ze en ze komt naar me toe lopen en geeft een knuffel. "Hoe? Hoe kennen jullie elkaar?"zegt Matt. "Ooh we hebben al een hele tijd samen achter de rug"zeg ik lachend. "Ja maar ik had niet gedacht je hier weer te zien"zegt ze vrolijk. Ïk ook niet"zeg ik lachend. "Oh Matt misschien is het handig als we haar aannemen, ze werkte vroeger ook al heel goed en ze weet goed welke bestellingen we moeten doen enzo. Ze is al bijna haar hele leven in dat hotel, want haar moeder werkte er ook en nam haar altijd mee. Je hebt volgens mij zelfs nog een tijdje met je moeder in het hotel gewoond?Of niet?"zegt ze. "Ja dat was toen mijn moeder ging scheiden en toen mochten we er blijven wonen"zeg ik. "Ja overgrootmoeder was ook zo'n lief mens"zegt ze vrolijk. "Uhm waren we hier nog aan het vergaderen of houden we nu een theekransje?"zegt Matt. "Uhh"zeg ik ."Blijf er maar bij zitten dat is handig"zegt Nathalie en ik kom er bij zitten op een stoel en luister naar het gesprek. De meeste tijd luister ik, maar als ik iets hoor wat niet klopt zeg ik het gelijk. "En dan hier de aanbouw en deze muur eruit"zegt Matt. "Ja"zegt de architect. Nathalie knikt ook. "Nee"zeg ik. "Huh?"zegt Matt. "Nou dat is een steunmuur als je die eruit breekt dan verzakt dit deel hier en dan heb je daar kans op instortings gevaar, kijk deze muur kan je eruit breken en dingen aanbouwen, dan heb je nog meer ruimte maar voor minder geld"zeg ik en ik wijs allemaal dingen aan op de plattegrond van het hotel. "Zo je kent dat hele hotel wel uit je hoofd"zegt Matt. Ik knik en ik lach. "Ok dan gaan we dat zo doen en bla..bla blla"Matt praat verder en zo gaat het nog wel een tijdje door.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 12:02:54 GMT -5
'Chicary, ik had eigenlijk iets anders voor je op het oog...' Zeg ik geniepig.
|
|
|
Post by chicary on Mar 11, 2010 12:04:07 GMT -5
"Wat dan?"zeg ik bang.. wat gaat hij zeggen?
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 12:05:00 GMT -5
Ik loop naar de deur toe en ga op m'n knieën zitten. Ik gluur door het sleutelgat en zie Matt met dat meisje zitten en met Chicary.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 12:08:04 GMT -5
'Dat zeg ik nog niet!' Grap ik. Ik knipoog naar Nathalie. 'Ik moet gaan!' Zegt ze. Ik geef drie zoenen en ze loopt naar de deur...
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 12:09:43 GMT -5
Ineens zie ik dat iemand naar de deur loopt. Ik wil opstaan maar m'n armband zit vast aan de deurklink. Snel haal ik de armband van m'n arm af en laat hem daar hangen en ik ren naar m'n kamer toe.
|
|