|
Post by chicary on Mar 11, 2010 12:11:42 GMT -5
"Kom op vertel het nou"zeg ik als iedereen weg is. "Nee"zegt hij lachend. "Ahh toe, toe, toe,toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe,toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe,toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe, toe.. asjeblieft?"zeg ik en ik kijk hem met grote, onschuldige oogjes aan, daar kan hij vast niet tegenop!
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 12:12:30 GMT -5
Nathalie kijkt raar. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Er loopt hier een meisje weg...' Zegt ze. Ik lach. 'Ik kan al raden wie het zal geweest zijn...' Lachte ik. 'Nu moet ik echt weg!' Zei ze. Ik zwaaide haar uit en ging terug naar mijn kantoor.
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 12:15:12 GMT -5
Ik zit op de kamer. Hopelijk gaan ze daar snel weg dan kan ik m'n armband terughalen..
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 11, 2010 12:19:01 GMT -5
Opeens valt me een armband op. Ik raap hem op. 'Van wie is die?' Vroeg Nathalie. 'Voor jou!' Lach ik en doe haar de armband om. 'Nu moet ik echt weg!' Lacht ze.
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 13:15:37 GMT -5
Ik doe de deur van de kamer een stukje open. Zo te zien gaat ze weg, dan kan ik eindelijk m'n armband pakken. Ze loopt weg en Matt gaat z'n kantoor weer in. Snel ren ik naar de deur toe en wil de armband pakken. "Huh, hij is weg" zeg ik als ik de lege vloer zie.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 11, 2010 14:10:49 GMT -5
Ik zit in de woonkamer. Iedereen zit op z'n eigen kamer of zo. Saai, hoor. Ik zet de tv uit en loop naar boven. Dan zie ik Ashley voor Matt's kantoor gebukt staan. "Wat doe je?" vraag ik lachend. "Niets", zegt Ashley, die snel op staat. "Waarom zat je dan zo op de grond..." "Ik..uh.. ik zocht me lenzen", liegt Ashley. "O", knik ik. "Ik wist niet dat je lenzen had" "Nu dus wel", lacht Ashley. Ik loop naar de kamer en pak me borstel. Even wat gevoelens oefenen, of zo... "O, Romeo... O, Romeo", zeg ik verliefd, tegen de spiegel xD. Ashley komt lachend de kamer in. "Wat doe je?", vraagt ze dan. "Uh, oefenen... voor toneel", zeg ik verlegen. "O", lacht ze. "Leuk! Mag ik meedoen?" Ik haal me schouders op. "Mij best"
|
|
|
Post by E. on Mar 11, 2010 14:14:34 GMT -5
"Ik ben Julia" zeg ik vrolijk. "Maar ik ben Julia al" zegt Cindy. "Dan zijn er nu twee Julia's" zeg ik lachend, "oke ik ben Romeo wel"
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 12, 2010 10:18:00 GMT -5
Ik laat Chicary naar mijn kantoor komen. 'Chicary, ik zou dus graag nu al stoppen met mijn psychologisch werk' Zeg ik. Ze knikt. 'Maar ik wil niet dat het stopt.' Zei ik verder. 'Daarom vroeg ik me af, of jij het verder zou willen zetten... Ik ken je nu al een tijdje, en je bent zeker betrouwbaar.' Zeg ik. Chicary glundert. 'Maar, waar zou mijn kantoor dan zijn?' Vroeg ze. 'Wel, de kamer hiernaast wordt niet gebruikt. Ze is zeker even groot als deze.' Zei ik. Chicary giechelde en keek blij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 12, 2010 11:29:19 GMT -5
Ik laat Chicary naar mijn kantoor komen. 'Chicary, ik zou dus graag nu al stoppen met mijn psychologisch werk' Zeg ik. Ze knikt. 'Maar ik wil niet dat het stopt.' Zei ik verder. 'Daarom vroeg ik me af, of jij het verder zou willen zetten... Ik ken je nu al een tijdje, en je bent zeker betrouwbaar.' Zeg ik. Chicary glundert. 'Maar, waar zou mijn kantoor dan zijn?' Vroeg ze. 'Wel, de kamer hiernaast wordt niet gebruikt. Ze is zeker even groot als deze.' Zei ik. Chicary giechelde en keek blij. Maar die kamer naast jou kantoor is een opberg hok :$
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 12, 2010 12:24:30 GMT -5
welja wacht eventjes.. haha xd
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 12:31:33 GMT -5
Hij is zo cool! dacht ik alleen maar. Matt hij gaf me weer hoop, hij gaf me mijn leven, zelfs nog mooier! Hij is echt mijn held en voor hem zal ik echt alles doen! Ik kijk nog steeds glunderend naar hem. "Wil je het doen?' vroeg hij, alsof hij dat nog moest vragen! "Ja heel graag!" zeg ik vrolijk en ik geef hem een knuffel. "Dan doe ik in plaats van een studie als arts, een studie als psycholoog!" zeg ik vrolijk. "Maar dat hoeft niet" zeg Matt. "Waarom niet? Ja ik weet het ik heb al een jaar gestudeerd voor psychologie maar die heb ik nooit afgemaakt" zeg ik. "Nee dat hoeft ook niet ik ga je alles leren, en je eerste huiswerk is" zegt hij.. ik sta versteld! Hij is zo veelzijdig! Psycholoog, hoteleigenaar, en een hele goede vriend! Het lijkt soms of hij alles kan! Ja hij is echt mijn voorbeeld, mijn held! Ik kijk tegen hem op en ik wacht vrolijk op mijn huiswerk.. raar maar als ik het van hem krijg vind ik het minder erg.. hij kijkt nog steeds de kamer rond en heeft al heel wat boeken in zijn handen. "Zo" zegt hij en hij geeft alle boeken aan mij. "Deze moet je lezen en dan met je de gedragsymptonen uit je hoofd leren.. maar dat staat allemaal uitgelegd in de boeken.. als je vragen hebt.. ik ben er altijd voor je.. oja ik verwacht dat je ze volgende week uit hebt en dan krijg je een overhoring en .. je eerste klant" zegt hij. "Dan al?' zeg ik geschrokken. "Ja, maar rustig maar het is een makkelijk klant hoor" zegt hij lachend. "Ik ben zo blij!" zeg ik vrolijk.
|
|