|
Post by lalalanubis on Mar 12, 2010 14:02:54 GMT -5
Ondertussen gaan we even de kamer ernaast bespreken hoe we het zouden kunnen doen. Chicary zat vol ideeën en ze leefde haar uit. 'Ik wil het wel nog eens bespreken met iedereen.' Zeg ik. Ik roep iedereen bij elkaar in de woonkamer.
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 14:53:54 GMT -5
Iedereen komt samen in de woonkamer. "Jongens ik moet jullie iets belangrijks vertellen" zegt Matt. "Ohh, ik weet het" zegt Ashley geschrokken. "Oja?" zegt Matt. "Ja jij at het laatste koekje uit de koektrommel" zegt ze serieus. Ik moet lachen. "Nee dat is het niet" zeg ik. "Ik ga namelijk stoppen met mijn praktijk" zegt hij. "Wat? Maar met wie moet ik dan gratis praten, als ik me verveel?" zegt Ashley geschrokken.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 12, 2010 15:19:46 GMT -5
'Met Chicary!' Roep ik blij. 'Jaaaaa!' Roept ze blij.
|
|
|
Post by chicary on Mar 12, 2010 15:37:03 GMT -5
Ik lach, ze is zo vrolijk. "Maar wat ga jij dan doen, Matt?' vraagt Ashley. "Ik ga voor het hotel zorgen" zegt hij trots, en ja trots mag hij zijn want het is een geweldig hotel. "Echt?" zegt ze. Hij knikt."Cool! Dan moeten we als inweiding met z'n alle een keer in het hotel gaan slapen!" zegt ze vrolijk. "Ja dan worden wij je eerste gasten" zegt Cindy lachend. "En hoeveel betaalt dat dan?' zegt Matt. "Ahh kom op een vriendenprijsje.. laten we zeggen we betalen.. niks?" zeg ik lachend. "Ja!" zeggen de anderen gelijk.
|
|
|
Post by E. on Mar 12, 2010 17:52:48 GMT -5
"Ik moet er nog wel aan verdienen natuurlijk" zegt Matt lachend. "Je verdient een heleboel vrolijkheid in je hotel" zeg ik. Ineens bedenk ik weer dat ik die armband nog zocht. "Ik ben zo terug" zeg ik en ik ren snel naar boven, nu kan ik nog even zoeken, misschien heeft Matt hem gevonden en in z'n werkkamer gelegd.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 3:33:53 GMT -5
Ik besluit dan maar weer eens aan het eten te beginnen. 'Zelf gemaakte lasagne.' Noemde ik het. Cindy kwam me helpen samen met Chicary.
|
|
|
Post by E. on Mar 13, 2010 8:00:28 GMT -5
Ik loop z'n kamer in en zie allerlei papieren van het hotel liggen. Ik trek een paar laatjes open, maar geen armband. Ineens zie ik een boekje liggen. "Matt heeft een dagboek?" zeg ik lachend. Zal ik? Nee, nee een dagboek is prive, dat mag ik niet. Maar wat nou als hij over mij heeft geschreven? Toch leg ik het dagboek maar weer terug, ik wil niet betrapt worden, dan kan ik nog beter kijken als Matt weg is. Ik loop weer naar beneden toe en ruik een heerlijke geur. "Hmm lasagne" zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 10:19:56 GMT -5
"Ashley, kom je ook even helpen?" vraag ik lachend. "Is goed", knikt ze en loopt naar het aanrecht toe.
|
|
|
Post by E. on Mar 13, 2010 12:07:29 GMT -5
"Trouwens heb jij mijn armband gezien?" vraag ik aan Cindy.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2010 12:39:18 GMT -5
"Nee", zeg ik verbaasd. "Ben je hem kwijt?" Ashley knikt sip.
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 13, 2010 13:01:19 GMT -5
Nadat de wekker rinkelt, open ik de oven en ruik even aan de lasagne. 'Heerlijk!' Zeg ik. Ik haal de lasagne moet oven wanten er uit en schep één voor één op. Ashley houdt de ene bord na de andere vast.
|
|