|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 13:43:33 GMT -5
Leuk ;D Heet die school niet Sint-Allegonde ;$?
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 13:50:27 GMT -5
Jaa, maar ik kort het af. Doen ze dat ook niet in anubis? ;o
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 14:07:36 GMT -5
Oh oke ;D ik weet niet of ze dat in anubis ook doen xd
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 6:23:26 GMT -5
'Noa!' Riep Jeroen die haar gevolgd was. Hij mepte haar zacht in haar gezicht en ze knippert met haar ogen. 'Nienke!' Roept hij bezorgd. Nienke is bij Noa komen staan. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt ze. 'Is het de vloek?!' Vraagt Jeroen bang. 'Nee, dat kan niet.' Zegt Nienke zeker. Ze helpt Noa recht en ondersteund haar terwijl ze naar beneden lopen. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg Amber. 'Ze lag bewusteloos op de grond.' Zei Nienke. Amber verschoot en ze rende naar de keuken, voor een glas water. 'Wat was er nou?' Drong Jeroen aan. 'Ik voelde me niet lekker toen ik op zolder kwam.' Zei ze. 'Ze moet daar niet meer komen, er is voor haar daar te veel gebeurd!' Zei Nienke bezorgd. 'Ik zal je spulletjes wel naar je nieuwe kamer brengen.' Zei Amber die met het glas water kwam aangelopen. 'Maar dan moet Nienke wel mee.' Eiste ze. Samen gingen ze naar zolder en zochten ze Noa haar spulletjes bijeen en brachten ze naar haar nieuwe kamer. Noa kwam de kamer binnengelopen. 'Alles goed?' Vroeg Amber. Noa knikte vermoeid. 'Maar als jullie het niet erg vinden, zou ik graag wat rusten.' Antwoordde ze. 'Rusten? Ze heeft een maand niets anders gedaan!' Zei ze iets te hard op. Noa keek verdrietig naar Amber. Nienke keek strak naar Amber. 'Weet je wel zeker dat alles goed gaat? Moeten we een dokter bellen?' Vroeg Nienke. 'Nee. Ik wil slapen.' Zei ze. Nienke ging akkoord en sloot de deur achter zich. Ze gingen terug naar beneden waar iemand begon te wenen. 'Trudie?' Vroeg Amber.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 6:29:43 GMT -5
Leuk! Ik ga het volgen
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 6:31:58 GMT -5
dankje
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 7:59:34 GMT -5
Meeer! ;D
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 4, 2010 10:36:52 GMT -5
'Oh, mijn zoeteke. Ik mis Ibrahim zo...' Zegt Trudie tegen Amber. 'Maar, waarom ben je dan teruggekomen?' Vraagt ze. 'Omdat ik jullie ook niet alleen kan laten.' Huilt ze. 'Hier.' Zegt Amber en haalt een verse zakdoek uit Nienkes broekzak. Nienke kijkt geschokt. 'Ik moet altijd iemand missen...' Snikt ze. 'Arme Trudie.' Zegt Nienke tegen Amber. 'Weet je wat? Ik maak een lekker kopje thee, en dan ga je gewoon gezellig thuis in je bedje kruipen!' Zegt Amber. Trudie begint nog harder te huilen. 'Maar dan ben ik weer alleen, en mijn huis is verkocht.' Snikt ze nog steeds. 'Dan slaap je toch gewoon hier?' Zegt ze. 'Marijke gaat op zolder slapen en jij slaapt in Marijkes bed!' Roept Amber enthousiast. 'Het spijt me Amber, maar dat kan in niet tolereren.' Zegt Marijke die het gesprek opving. 'Maar ik wel.' Zegt Victor die erbij stond. Marijke keek naar de grond en liep de keuken in, Victor volgde haar. 'Nog drie dagen, en dan vertrek je.' Zegt hij.
|
|
|
Post by E. on Mar 4, 2010 10:51:38 GMT -5
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 9:59:04 GMT -5
Iedereen viel uiteindelijk in slaap in het huis. Een immense stilte ging door het huis. Elk detail, elke plek had een waarde gekregen voor Nienke. 'Nienke... Nienke...' Maakte een stem Nienke wakker. 'Sarah!' Zei Nienke blij. 'Je hebt de vloek opgelost, je hebt gedaan wat ik niet kon. Ik zei het. Jij bezit die kracht. Geloof in jezelf, jij bezit die kracht...' Zei ze verward. Nienke dacht terug aan de eerste keer toen ze Sarah zag. 'Het gaat goed met je. Ik zal je nooit vergeten.' Zei Sarah. 'Hoezo? Zie ik je nooit meer terug?' Vroeg Nienke verdrietig. Sarah schudde haar hoofd en verdween langzaam. De ochtend brak aan en werd verstoord door een gil.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 6, 2010 10:05:07 GMT -5
een gil...ben benieuwd van wie xD
|
|