|
Post by E. on Mar 6, 2010 11:28:32 GMT -5
een gil...ben benieuwd van wie xD Van mij
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 6, 2010 11:41:36 GMT -5
Amber ging rechtop zitten in bed. Haar hart bonsde hevig. Wie had zo gegild? Ze rende haar kamer uit gevolgd door Nienke. 'Van waar kwam die gil?' Vroeg ze dom. 'De badkamer?' Dacht Nienke. Amber opende de deur met een ruk open. Ze verschoot zich te pletter. Voor haar stond Appie in de spiegel te kijken. 'Ap...' Zei ze. Ze woelde door zijn lange krullen. 'APPIE! Je bent terug!' Gilde ze blij. 'Ik heb mijn oude lichaam terug!' Gilde hij blij. Andere bewoners kwamen ook kijken. 'Wie is dat?' Vroeg Sofie. 'Dat is Appie.' Zei Amber trots. 'Appie?' Zei Mick verbaasd. 'Hoe was het, in Marokko?' Vroeg hij. 'Super! Echt gaaf! Maar ik ben nog blijer dat ik terug ben...' Stotterde hij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 6, 2010 13:40:50 GMT -5
Jeeej! ;D Krullenbol Appie is back <3
|
|
|
Post by E. on Mar 6, 2010 13:49:03 GMT -5
YAY! Appie is terug!
|
|
|
Post by lucienisthebest on Mar 7, 2010 4:53:58 GMT -5
Appie =D
|
|
|
Post by lalalanubis on Mar 10, 2010 7:32:08 GMT -5
Appie gilde blij en ging terug naar zijn kamer. Nienke vond het het minste vreemd. Zij keek meer naar het innerlijke, dan het uiterlijke. Amber vertelde de hele nacht nog over hoe geweldig het wel niet was. De ochtend brak aan en de bewoners gingen voor hun laatste maandag naar anubis, buiten Noa. Zij moest haar jaar over doen. Jeroen besloot ook zijn jaar over te doen en Fabian wilde studeren aan het Plantine-College. Amber haar roze wekker liep af en ze deed haar ooglapje af. 'Nien...' Mompelde ze. Ze kreeg geen antwoord en keek in het bed naast haar. Nienke was al weg. Ze keek op haar wekker. Nee! Ze had haar wekker verkeerd gezet!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 10, 2010 13:40:19 GMT -5
gaan ze weg uit Anubis?
|
|
|
Post by aninkatjee on Mar 20, 2010 8:10:54 GMT -5
spr verhaal!,, wanneer komt het volgende stukje??!! hopelijk gaan ze niet weg!
|
|