|
Post by lalalanubis on Mar 15, 2010 12:25:58 GMT -5
Samen op gva gaan :3:3:3:3:3
Wat zou je doen als ik een uurwerk aan had=D
|
|
|
Post by E. on Mar 15, 2010 12:33:24 GMT -5
Denken dat je er toch een hebt gekregen ondanks dat ik je wens om een uurwerk te krijgen steeds verpestte xD
Wat zou je doen als je in Smurfenland kwam?
|
|
|
Post by chicary on Mar 22, 2010 10:44:51 GMT -5
Ik zou karkamel en de kat een koekje geven en alle smurfen een knuffel geven Wat zou je doen als Victor bij je komt wonen omdat hij je achter, achter, achter, achteroom blijkt te zijn en nu even geen huis heeft omdat er een man in zit met een raar blauw prutje?
|
|
|
Post by E. on Mar 22, 2010 11:48:25 GMT -5
Het leuk vinden, in het echt zal hij vast wel aardig zijn, en ik heb nooit bezwaar tegen een ontmoeting met een Anubis acteur! Wat zou je doen als je uitgleed over een bananenschil op het podium tijdens een grote voorstelling waar honderden mensen zaten te kijken?
|
|
|
Post by Imke on Mar 22, 2010 13:36:51 GMT -5
Doen alsof het erbij hoorde. En verder gaan waarmee ik bezig was, hoeveel pijn ik ook zou hebben.
Wat zou je doen als Claartje Janse morgen je overbuurvrouw blijkt te zijn?
|
|
|
Post by E. on Mar 22, 2010 14:14:56 GMT -5
Gelijk mijn overbuurvrouw bezoeken en haar een knuffel geven en goede vriendinnen worden! Wat zou je doen als chocola verboden werd? (neee asjeblieft niet!)
|
|
|
Post by Imke on Mar 23, 2010 11:01:19 GMT -5
Een andere verslaving beginnen, maar dat zou ik niet leuk vinden.
Wat zou je doen als je geschiedenisle(e)ra(a)r(es) verteld dat ze verliefd op je is?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 24, 2010 10:02:41 GMT -5
IEEEEEL =| dan zou ik gillend wegrennen en vragen of ik geschiedenis mag laten vallen voor een ander vak Wat zou je doen als Lucien van Geffen je vermiste broer blijkt te zijn?
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 10:19:46 GMT -5
Heel blij zijn en Jenniefier uitnodigen zodat ze mij en mijn broer (waarvan ze heeel toevallig fan is) kan ontmoeten!
Wat zou je doen als de meest stoere en populaire jongen uit de klas op baletles bleek te zitten?
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 11:16:50 GMT -5
Niets, ik vind balet echt cool als je het goed kan! Ik wou dat ik het vanaf jongs af aan had geleerd. Dat is echt cool!
Wat zou je doen als je 1 acteur mag ontmoeten (vertel even zelf wie) in het riool voor 3 minuten?
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 11:44:45 GMT -5
Dan zou ik Zac Efron gelijk een enorme knuffel geven en hem dan ontvoeren zodat hij langer dan 3 minuten kon blijven, hehe xD
Wat zou je doen als je msn account gehackt werd?
|
|