|
Post by Imke on Mar 24, 2010 12:18:23 GMT -5
dikke shock, dat zou ik verschrikkelijk vinden! echt een ramp ik heb iets van 500 mensen, ook wat acteurs hun msn, dus geloof me dat is een ramp. ik zou meteen iedereen een mailtje sturen en een nieuw account aanmaken! ah ik wil er niet eens aan denken! gelukkig heb ik gespreksgeschiedenis dus de msn's zou ik nog wel toe kunnen voegen maar ik moet er niet aan denken wat die hacker allemaal kan zeggen onder mijn naam. ah en dan kan die ook me inbox lezen! *dikke shock* wat zou je doen als je verliefd was op je gymleraar (die even heel knap en 21 is) en hij ook op jou? x'D ik wist niets beters
|
|
|
Post by E. on Mar 24, 2010 12:30:51 GMT -5
Lekker verliefd blijven, maar niks beginnen, omdat hij te oud is (OMG mijn gymleraar van vorig jaar is absoluut niet knap en al helemaal geen 21..)
Wat zou je doen als de Jonas Brothers uit elkaar gingen? (NEEE!!!!!! DAT NOOIT!!!)
|
|
|
Post by Imke on Mar 24, 2010 15:35:54 GMT -5
heel erg vinden voor alle fans, maar ik heb niet zo heel veel met de Jonas Brothers (ik weet slecht, maar ik ben meer van de nederlandstalige liedjes)
Wat zou je doen als je een dag opgesloten mocht zitten in een pretpark met de oude en nieuwe anubiscast en maar 5 mensen van Gva mag meenemen, maar je wil er eigenlijk meer meenemen maar als je dat doet, dan is de complete oude en nieuwe Anubiscast er niet?
|
|
|
Post by E. on Mar 25, 2010 10:54:40 GMT -5
Dan zou ik 5 mensen van GVA meenemen en dan zorgen dat de andere GVA'ers stiekem onder een lange regenjas mee konden worden gesmokkeld. Dan is de oude en nieuwe Anubiscast er en als alle GVA'ers dan tevoorschijn komen kunnen ze niet meer weg, want dan zitten we opgesloten! YAY!
Wat zou je doen als je een wiskunderepetitie had die net ging beginnen, en je dus niet meer het lokaal uit mocht, maar je erachter kwam dat je je rekenmachine was vergeten en iedereen die in je klas zat die van zichzelf nodig had?
|
|
|
Post by Imke on Mar 25, 2010 11:27:12 GMT -5
pech, dat wordt hoofdrekenen, (helaas is het mij gebeurd... in een hoofdstuk waar rekenmachines van levensbelang zijn, maar mijn leraar had nog een reserve. phh geluk!)
Wat zou je doen als Vreneli van Helbergen je zou vertellen dat ze vreemdging met je neef.
|
|
|
Post by Clémence' on Mar 26, 2010 2:20:26 GMT -5
Ehm.. Dat zou ik schrikken.. Maar ik denk het niet vertellen.
|
|
|
Post by Imke on Mar 26, 2010 9:36:25 GMT -5
Je moet nog een wens doen
|
|
|
Post by E. on Mar 26, 2010 16:13:15 GMT -5
Nee je moet nog een Wat zou je doen als...? typen, geen wens xD ^^
|
|
|
Post by chicary on Mar 26, 2010 16:19:28 GMT -5
Ik zou heel erg schrikken als iemand niet iets schrijft voor de volgende en ik zou die gene terug sturen naar de eerste pagina waar de uitleg staat:P Nee zo onaardig ben ik niet, ik zou gewoon doorgaan Dussssss..... Wat zou je doen als er woordenboeken uit de lucht vallen? (Een nieuwe paraplu kopen? Slimmer worden? Ze verkopen? Zo maar een paar suggesties XD)
|
|
|
Post by Imke on Mar 26, 2010 16:33:28 GMT -5
Woordenboeken... Ik zou er niets mee doen en lekker binnen gaan schuilen
wat zou je doen als Sven de wijn je morgen opbelt (verkeerde nummer gedraaid dus zo komt hij aan je telefoonnummer)
|
|
|
Post by E. on Mar 27, 2010 5:48:16 GMT -5
Heeel blij worden en gelijk zeggen dat hij niet moet ophangen en dan een heel gesprek gaan houden. SVEN <3!
Wat zou je doen als je iemand van GVA in real life kende zonder het te weten en je er nu achterkwam?
|
|