|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2010 13:41:15 GMT -5
Ik loop terug naar Char en roep enthousiast: "HET IS ME GELUKT!" Char kijkt me aan en knikt glimlachend. "Goed, hoor, Kim!" zegt ze. "Maar nu moet jij, Jimmy..." "Nee, ik wil niet. Ik ga m'n handschoenen écht niet uit doen", zegt hij vastberaden. Ik haal me schouders op en kijk naar Maya. "Lukt het?" vraag ik. "Ja hoor, ik moet gewoon aan elke boom ruiken. Simpel", zegt ze lachend. "Dat is inderdaad simpel", zeg ik. "Succes!" Ik plof neer op een boomstam en haal een zak chips uit me tas. Ik heb honger... Plots komt Raphaël naast me zitten. Ik kijk hem aan. Hij mij. "Chippie?" zeg ik lachend. "Ja hoor..." stamelt Raphaël. Hij pakt één chippie uit de zak en stopt hem in z'n mond. Ik glimlach. "Lekker, hè? Paprika chips" "Wat? paprika?" zegt Raphaël geschrokken, die ineens begint te hoesten. "Ik..ik ben allergisch voor paprika!!" Ik schrik. "O.. .oeps... sorry!! SORRY! HET SPIJT ME!" Ik zoek in me tas en haal er een flesje water uit. "Hier..." zeg ik en laat het water in z'n mond glijden. Raphaël stikt nu bijna zowat van het water. Hij slikt even goed en zucht dan opgelucht. "Sorry..." zeg ik weer. "Ja, het zál wel", zegt Raphaël boos. "Ik ga verder met oefenen..." Hij staat op en loopt weer weg. Dat heb je lekker gedaan, Kim! Pff...
|
|
|
Post by arghus on Apr 6, 2010 9:43:27 GMT -5
Char blijft me strak aankijken... ik schut mijn hoofd en ik loop weg... ik doe die dingen niet ui! Het gebeurt niet!
|
|
|
Post by E. on Apr 6, 2010 10:16:13 GMT -5
"Eik, 1 jaar oud, pas een zware regenbui gehad. Spar, 4 jaar oud, verder geen bijzonderheden (xD)" zeg ik terwijl ik met een blinddoek om aan de bomen ruik. "Goedzo, en vertel me nu eens welk dier er het laatst voorbij de eik is gekomen" zegt Char. Ik ruik nog even aan de eik. "Ehm dat was Raphael, maar dat is toch geen dier?" zeg ik lachend. "Nee dat is inderdaad geen dier, maar wel goed geraden, doe je blinddoek maar af" zegt Char lachend. Ik doe mijn blinddoek af. Ik zie Jimmy nog weglopen. "Wat heeft hij?" vraag ik. "Hij wil zijn handschoenen niet uitdoen, terwijl ze niet eens bij zijn jas kleuren" zegt Raphael lachend. "Ik ga wel even met hem praten" zeg ik en ik ren naar Jimmy toe. "Jimmy!" roep ik maar hij loopt door. Ik neem een sprint en pak daarna zijn hand vast zodat hij niet verder kan lopen. "Laat los!" gilt hij. Wow.. ik pakte alleen maar z'n hand vast... dan hoeft ie toch niet zo te flippen?
|
|
|
Post by arghus on Apr 6, 2010 12:32:50 GMT -5
"Het spijt me... maar mijn handen zijn overgevoelig... en deze handschoenen... lijken niet meer genoeg... als iemand ze vast houd... krijg ik beelden door... en ik vind het doodeng..." Ik sta te trillen op mijn benenen... "wat is er? Zo koud is het toch niet?" vraagt Maya "Voor mij wel... en als ik mijn handschoenen uit doet word dat nog veel erger" zeg ik... "maar je..." begint ze... "Ik doe ze niet uit onder geen enkele voorwaarde..." Maya schut haar hoofd... "Oke dan... maar is het niet vervelend dat niemand je aan kan raken?" vraagt ze... "dat aanraken is nog maar pas... sinds ik in anubis woon... char heeft me al betere handschoenen gegeven, maar die lijken nu al weer niet meer te werken" zeg ik... "dan moet je naar char gaan" zegt Maya... "en dan wat? Dan geeft ze me super grote handschoenen waarin ik mijn handen niet eens kan bewegen... ik moet hier weg Maya... het komt door anubis... door anubis word mijn zintuig sterker... ik ga weg..."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 6, 2010 12:43:12 GMT -5
Ik zit nog steeds op een boomstam, maar heb de chips alweer weg gelegd. Ik moet steeds denken aan net. Alhoewel ik niet kon weten dat Raphaël allergisch was voor paprika, maar toch... ik voel me niet goed erbij. Nu heb ik het helemaal verpest bij hem. Ik probeerde alleen maar vriendelijk te zijn, door een chippie aan te bieden. Dat is aardig. Toch? "...Ik ga weg..." hoor ik Jimmy zeggen. Huh? Waarom dat ineens? "Waarom ga je weg?!" vraag ik, terwijl ik naar Jimmy en Maya kijk. "Gewoon. M'n handen worden gevoeliger als ik hier langer blijf wonen", zegt hij boos. "Jim..Jim..Jim.. jij gaat niet weg", zegt Char, terwijl ze haar hand op zijn schouder legt. "Ik ben er juist om jullie te helpen met die zintuigen...."
|
|
|
Post by arghus on Apr 7, 2010 6:58:25 GMT -5
"Char... zo lang ik in dit vervloekte huis ben is het alleen maar erger geworden..." zeg ik boos... ik loop weg, maar char komt achter me aan... ik begin harder te rennen en kom uiteindelijk bij een weg waar een taxi over rijd... ik hou de taxi aan en zeg dat hij moet gaan rijden... ik zie char steeds kleiner en kleiner worden...
In Anubis: "zijn ze nog niet terug?" vraag Kai... "nee" antwoord Arlene... "Ik heb ze nog niet gezien..." "We mogen ze nu niet kwijtraken..." zegt Kai... Arlene knikt... "Ik zal ze op gaan sporen..."
Ik kom aan bij anubis... ik loop het huis in... ik pak mijn spullen bij elkaar... Ik loop de kamer uit de gang op het platje tussen de verdiepingen op en dan de trap af... als ik bij de voor deur sta zie ik ineens dat er iemand achter me staat...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 7, 2010 10:41:14 GMT -5
Iedereen zit nu bij elkaar op de boomstammen. "Die Jimmy is wel een brutaaltje (xD), zeg", zegt Char verbaasd, terwijl ze wat heen en weer loopt. Ik graai in me tas naar iets lekkers. Ik heb alweer honger. Zo raar... "Hé vreetzak", zegt Raphaël lachend. Van schrik kijk ik omhoog. "Uh... ik ik... ik zocht niet naar eten, hoor", zeg ik gauw. Raphaël knikt wat ongelovig. Ik zucht en doe me tas weer dicht. Knorrr... me maag! Plots gaat er een mobiel af. Iedereen kijkt op en dan zien we dat het Char's mobiel was. Char werpt even een blik naar ons van 'zo terug' en loopt dan een stukje weg. Ik trek me wenkbrauwen omhoog en pak een tak. Ik begin er wat mee te tikken op de grond. Dan komt Char weer terug. "Dat was Arlène... ze vroeg of ik wist waar jullie waren", vertelt ze. "Dus ze zoeken ons?" vraag ik geschrokken. Char knikt. Ik zucht. "Jullie moeten maar terug gaan", stamelt Char. Ik kijk naar de rest en we lopen het bos uit. "Tot de volgende keer!" roep ik Char nog na. Char knikt en zwaait ons vrolijk uit. Terug bij Anubis aangekomen lopen we naar binnen. Er is niemand die ons een preek komt houden... Gelukkig. We gaan meteen naar onze kamers. Jimmy is bij Kai, die hem een preek aan het geven is ofzo...
|
|
|
Post by arghus on Apr 8, 2010 9:27:51 GMT -5
Arlène zij eerst niets en ging stil voor me staan... daarna zij ze dat ik niet weg kon en niet weg zou gaan... ze ging een heel slijmend... lief... braaf verhaal ophangen tegen ons... Ik wist wel beter en zij: "Jullie hebben ons gewoon nodig..." ''Dat is echt niet waar!'' antwoorde Arlène... ze pakt onbewust mijn hand vast... ik zie beelden... zowel goede als slechte... "Ik ben niet slecht" zegt ze... dan verdwijnen de slechte beelden..."Ik ben hier om te helpen... evenals Kai en Char... we willen jullie van jullie zintuigen afhelpen en tegelijk Kai's broer... zijn zintuigen terug geven...'' zegt ze... "Dus dat is de waarheid?" Arlène knikt... "Jullie overgevoeligheid nemen wij van julie of en geven deze aan Yuwen zodat hij zijn zintuigen weer terug krijgt..." zegt ik... Arlène knikt weer... dan knik ik ook... "Oke... ik blijft... maar ik... ik wil als eerste!"
|
|
|
Post by arghus on Apr 8, 2010 9:28:19 GMT -5
Jimm = Naïf xd
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 9, 2010 6:45:45 GMT -5
Ik loop mijn kamer uit en zie een meisje voor me staan: 'Raph, Raph!' Roept ze. XD 'Wie ben je?' Vroeg ik bang. 'Raphael, je moet me helpen!' Smeekt ze zowat. 'Ga weg!' Roep ik geschrokken en ze verdwijnt. xp
|
|
|
Post by arghus on Apr 9, 2010 9:12:00 GMT -5
Arlène verteld me dat ze nog niet weten wie de eerste is, maar dat ik het te weten komt zo snel als zij het weten.... Dan ga ik op mijn kamer een boek lezen....
|
|