|
Post by Jennifer~ on Apr 9, 2010 12:43:06 GMT -5
Ik zit in me kamer en eet wat chips... met sambal. Ik ga aan me bureau zitten en pak er wat tekenspullen bij, waarna ik wat begin te tekenen. Een huis... Het huis Anubis. Ik doop nog een chipje in de sambal en stop hem in me mond (chips met sambal, lekker joh XD niet dus). Plots hoor ik geschreeuw op de gang. "Ga weg!" Ik kijk naar de deur en wil erheen lopen, maar hoor dan niets meer... Hm, het was vast niets. Ik loop terug naar me bureau en ga verder met tekenen.
|
|
|
Post by arghus on Apr 9, 2010 13:30:30 GMT -5
Ik ben in slaap gevallen... ik zie vreemde beelden... van donkere rituelen... donkere druiden... allerlij enge dingen... dan hoor ik Char's stem die zegt: "alles komt goed..." dan verdwijnen de enge beelden
|
|
|
Post by chicary on Apr 10, 2010 9:19:48 GMT -5
Ik ga mijn huisje weer in als de kinders weg zijn. Ik pak een kopje thee en ga op mijn stoel zitten. Ik pak het boek van dat oude winkeltje erbij, ik moest de oefeningen voor de kinders alvast voorbereiden voor morgen. Want er zou binnenkort snel iets gebeuren, het was tijd.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 11, 2010 12:51:46 GMT -5
M'n tekening is af en ik bekijk hem even. Hij is mooi geworden! Al vind ik zelf... Dan komt Maya plots binnen. "Hé Kimmie", zegt ze vrolijk. "Hoi", zeg ik lachend. "Hé, teken jij?" vraagt ze dan, terwijl ze de tekening uit me handen pakt. "Ja... soms wel, ja", stamel ik. "Hij is mooi!!" zegt ze verbaasd. "Dankje", zeg ik verlegen. Ik gooi me lege zak chips in de prullenbak en loop naar de vensterbank toe. "Waarom ga je niet het decor schilderen voor de musical?" stelt Maya dan voor. "Huh, musical?" Maya knikt. "Ik zag op school een affiche hangen voor een schoolmusical... zag je hem niet?" Ik schud me hoofd. "Nee... overheen gekeken, denk ik", zeg ik verbaasd. "Dat zal dan wel", lacht Maya. "Maar het decor verven is toch best leuk, denk ik, als je van tekenen houdt?" Ik haal me schouders op. "Ik weet het niet..." stamel ik. "Ach, je moet er maar over nadenken", zegt Maya knikkend. "Ja... dat ga ik wel doen, denk ik", knik ik. Ik leun met me hoofd tegen het raam en kijk naar de vogeltjes die in de boom zitten. Twee vogeltjes. Ik denk een mannetje en vrouwtje. Zo schattig... net als... Raph... Wacht, dacht ik dat?! "Kim?" hoor ik plots. Ik kijk op en zie Maya lachend naast me staan. "Waar dacht jij aan...?" vraagt ze nieuwsgierig. "Nergens", zeg ik meteen. "Ja ja..." knikt ze ongelovig.
|
|
|
Post by arghus on Apr 13, 2010 12:22:19 GMT -5
Ik word weer wakker... ik ga op mijn bed lezen en ondertusse luister ik muziek...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 13, 2010 13:49:38 GMT -5
"Ik uh, ga even wat eten beneden", zeg ik en loop de kamer uit. Eigenlijk heb ik helemaal geen honger. Dat is ook nieuw... Maar ik werd gewoon even nerveus. Straks ging Maya verder vragen over Raphaël... Ik loop de gang door naar beneden, maar bots dan plots tegen iemand op. "O, sorry!! Je ne pas.. uh.. sorry!" verontschuldig ik me. Ik sta gauw op en wil nog een keer sorry zeggen, maar merk dan dat het Raphaël was... "O" Raphaël lacht. "Als je Frans gaat praten, moet je wel GOED Frans praten... sorry is altijd nog Excusez-moi", verbetert hij me. "Ja, uh, nou... dat..." stamel ik. "Whatever!" Ik loop langs hem heen en ga gauw naar beneden. In de hal blijf ik even staan en schop tegen het tafeltje aan. Wat zat ik daar nou stom te praten! Waarom werd ik nou zo onzeker ineens? Ik snap mezelf niet meer... Zuchtend plof ik neer op het stoeltje in de hal en leun met me elleboog op tafel. Plots voel ik een soort windvlaag... Ik kijk op en zie een witte schim bij de woonkamer staan. "WHAAAA!!!" gil ik. Ik spring op van me stoel en ren naar boven. Ik ga gauw me kamer in en doe de deur achter me dicht. Wat... was dat! Of wie...
|
|
|
Post by arghus on Apr 16, 2010 10:12:33 GMT -5
Ik kijk op... ik dacht wat ik wat hoorde... ik zal het me wel verbeeld hebben... ik loop naar beneden eet wat en loop dan weer naar boven... evenlater val ik weer in slaap... en ik heb een hele vreemde droom..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 16, 2010 13:03:31 GMT -5
Ik loop naar me bed en kruip gauw onder de dekens. Ik doe het kleine nachtlampje aan, zodat het niet te donker is. Even kijk ik om me heen. Niets.... er is niets. Ik sluit me ogen, maar doe ze meteen weer open. Ik kan niet slapen. Waarom kwam dat mens nou... of geest... of... aliën (xD). Ik stap weer uit me bed en loop naar me bureau toe. Ik pak de haardroger en ga de kamer uit. Zachtjes loop ik over de gang terug naar de hal beneden... "Kom maar tevoorschijn... geest, aliën of wat dan ook..." fluister ik. "Wees maar niet bang..." Ik sluip door de hele hal en doe de woonkamerdeur open. Plots voel ik twee handen op me schouders. Verschrikt draai ik me om. "Hé, wat doe jij nou hier?" hoor ik Arlène. "Uh.. ik uh, was aan het SLAAP wandelen", lieg ik. "O... met een haardroger?" lacht Arlène. Nep-verbaasd kijk ik naar de haardroger. "Huhhhh... hoe kan dát nou?" "Nou ja... ga maar gauw slapen", zegt Arlène. "Oké!" knik ik en ren gauw naar boven. Pfff... Ik ga de kamer in en kruip weer onder de dekens en val nu wel in slaap.
|
|
|
Post by lalalanubis on Apr 18, 2010 11:58:20 GMT -5
VOLGENDE OCHTEND
|
|
|
Post by arghus on Apr 19, 2010 2:25:45 GMT -5
IK open mijn ogen... wat een rare droom!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 19, 2010 8:28:16 GMT -5
Ik word wakker van het geluid van de vogeltjes, die voor het raam aan het fluiten zijn. Ik rek me uit en ga rechtop zitten. Ik kijk naar Maya's bed en zie dat ze nog slaapt. Nou, dan is de douche vast nog vrij. Ik stap voorzichtig uit me bed en pak me douchespullen en kleding en loop de kamer uit, naar de badkamer. Ah, bezet... "Hé, schiet eens op", zeg ik, terwijl ik op de deur klop. "Ja, hé, ik ben er pas net in", hoor ik Justin. Ik zucht en doe een stapje terug. Plots voel ik een windvlaag langs me hoofd gaan. Brr... Ik kijk geschrokken om me heen, maar zie niets. "Hm", mompel ik. De badkamerdeur gaat open en Justin loopt naar buiten. "It's all yours", zegt hij. "Eindelijk", lach ik en ga de badkamer in. Ik doe de deur op slot en kleed me uit. Daarna neem ik een goede douche en kleed me aan ( klik). Lekker simpel gekleed vandaag. Ik ga de badkamer uit en loop terug naar me kamer, waar ik me douchespullen dump. Ondertussen is Maya ook wakker geworden. "Goedemorgen", zeg ik. "Goedemorgen..." zegt Maya nog wat slaperig. Ik lach. "Goed geslapen?" Ze knikt en gaat op d'r bed zitten. Ik pak me tas en stop er de nodige boeken in. "Ik hoorde Arlène roepen voor het ontbijt, toen ik uit de douche kwam..." vertel ik nog en loop dan de kamer uit. Ik ga naar beneden en doe me tas bij de bank. "Goedemorgen Kim! Je bent de eerste", zegt Arlène verrast, als ze mij ziet binnenkomen. "Ik ben altijd vroeg wakker", glimlach ik en ga aan tafel zitten.
|
|