|
Post by E. on Apr 19, 2010 8:42:49 GMT -5
Ik gaap even en kijk de kamer rond. Wat moest ik ookalweer doen? Het is een schooldag, dan begin je met: wekker, wekker uit, opstaan, douchen, eten... Ohja dat was het! Douchen! Dat ging ik doen! Ik pak een handdoek uit de kast en loop naar de badkamer toe.
|
|
|
Post by chicary on Apr 21, 2010 7:15:25 GMT -5
Ik loop rustig door het bos en maak even mijn ochtend wandelingetje.. vandaag zou ik de kidz wat meer over de druiden vertellen
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 25, 2010 12:39:50 GMT -5
Na een tijdje zie ik Raphaël de eetkamer inkomen. Zonder iets te zeggen gaat hij tegenover me aan tafel zitten en pakt een broodje. "Goedemorgen..." zeg ik dan maar. "O, goedemorgen", zegt Raphaël droog. Hij heeft zeker last van een ochtendhumeur... Ook Maya, Justin en Jimmy komen de eetkamer in. "Goedemorgen!" zegt Maya vrolijk. "Morgen", zeg ik. "Jij hebt dus géén last van een ochtendhumeur" "Nee, nooit eigenlijk", lacht Maya. We zitten nu met z'n alle aan de tafel en kletsen wat, terwijl we ons ontbijt nuttigen.
|
|
|
Post by chicary on May 1, 2010 11:39:56 GMT -5
Ik loop langs een struik.. hij komt me bekent voor.. zijn dat nou? nee! Dat kan niet! Die.. die moet je special planten en zo.. wie zou dat nou doen?! het was een sorbus! een lijsterbes dus!! Ik moet de kidz snel waarschuwen.. dit ging fout!!
|
|
|
Post by arghus on May 7, 2010 10:28:09 GMT -5
Ik heb niet echt honger, maar ik eet toch maar wat...
|
|
|
Post by lalalanubis on May 7, 2010 12:50:58 GMT -5
'Waarom draag jij toch altijd handschoenen?' Vraag ik aan Jimmy. 'Och, ik heb het soms wat koud.' Zegt hij. 'Het is hier warm...' Zeg ik dan. 'Ik hou ze liever aan.' Zegt Jimmy. Die laatste opmerking stoorde me. 'Als ik iets zeg, moet jij gehoorzamen!' Zeg ik en trek één van de handschoenen af. 'Hé!' Roept hij verdrietig. Boos trekt hij mijn zonnebril af. Ik laat de handschoen vallen. 'Ah, dat licht.' Zeg ik met mijn ogen dicht. 'DOE DAT LIGT UIT!' Gil ik boos.
|
|
|
Post by Jennifer~ on May 14, 2010 7:10:13 GMT -5
Ik ren gauw naar het lichtknopje en doe de lichten uit. "Bedankt", zegt Raphaël opgelucht. "...dinges..." "Kim.." stamel ik verlegen. "Maar mag ik me zonnebril terug?! ALSJEBLIEFT?" vraagt Raphaël beetje boos aan Jimmy. "Als ik me handschoen mag....." stamelt Jimmy. "Hier", zegt Raphaël geïrriteerd. Ze geven elkaars spullen terug. "Wat is dit hier? Waarom is het zo donker?" horen we Arlène. Ik doe gauw het licht weer aan en ga terug aan tafel zitten. Arlène kijkt ons nog steeds aan. "O, niets, hoor... het is al opgelost", zeg ik glimlachend. "O... oké", stamelt Arlène.
|
|
|
Post by chicary on May 15, 2010 5:08:15 GMT -5
Ik loop langs het huis... ik mocht er eigenlijk niet meer in.. maar ik moet de kidz waarschuwen! "Het is tijd" zeg ik tegen mezelf(XD)en ik ga het huis binnen..
|
|
|
Post by lalalanubis on May 24, 2010 9:38:53 GMT -5
'Er is hier juist niks in orde! HIJ! *wijst beschuldigend* wil mij blind maken! Hij trok zomaar m'n zonnebril er af!' Roep ik boos.
|
|
|
Post by E. on May 26, 2010 10:53:29 GMT -5
"Nou geen ruzie maken, gewoon gezellig eten" zegt Arlène met haar gebruikelijke enge glimlach.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 4, 2010 9:36:44 GMT -5
Plots zie ik Char om het hoekje van de woonkamer deur. "Oké, Arlène", zeg ik overdreven lief. "We zullen geen ruzie maken!" Hopelijk gaat ze nu weg... "Mooi zo", zegt Arlène, nog steeds met een enge glimlach op haar gezicht. Ze ploft neer aan tafel en vraagt: "Heeft iemand dan nog wat LEUKS te vertellen?" Ik zucht. Ze gaat dus NIET weg... Misschien wordt het weer eens tijd voor een grap? "Maya", fluister ik. "Ja?" antwoordt ze sissend. "NIET FLUISTEREN!" roept Arlène meteen. "We zouden het gezellig houden! En fluisteren is ONgezellig!" Ik zucht. "Laat maar", fluister ik gauw. Ik kijk naar de woonkamer deur, maar zie Char niet meer. O, die zit natuurlijk verstopt ergens in de gang... denk ik. Ik neem een hap van me eten, maar slik het met moeite door. Witlof, bah!
|
|