|
Post by E. on Jun 6, 2010 5:58:02 GMT -5
"Hoe gaat het met jullie op school?" vraagt Arlene overdreven aardig. Gelijk begint Raphael een heel verhaal over hoe goed hij is en blah.. blah.. blah..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 7, 2010 15:35:39 GMT -5
Ik zucht. "Ja en die geschiedenis leraar is streng. Ik was één keer te laat en hij liet me al nablijven!" zeg ik er plots doorheen. Arlène kijkt me strak aan. "O?" "Ja, maar ja", knik ik en schuif me bord opzij. "Ik heb geen honger meer..." Ik sta op en wil de eetkamer uitlopen, maar dan roept Arlène me terug. "Wacht even jij! Je gaat niet zomaar van tafel!" "Maar ik heb me eten toch op?" "Ja, maar een normaal beleefd iemand vraagt even of die van tafel mag" Ik zucht. "Mag ik dan van tafel?" vraag ik. "Is goed", zegt Arlène tevreden. Ik loop de eetkamer uit en ren de trap op. In me kamer ga ik aan me bureau zitten en haal me tekenblok erbij.
|
|
|
Post by E. on Jun 13, 2010 14:09:22 GMT -5
Ik maak een gezichtje van m'n eten. Al gauw verandert het blije gezichtje in een chagrijnig gezichtje.. "Ik hoef niet meer..." zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 15, 2010 14:47:21 GMT -5
Ik begin wat te krabbelen op het papier, waar uiteindelijk een gezicht uit voortkomt. Als ik bekijk van wie het gezicht is, schrik ik en verscheur het papier meteen in stukken. Waarom had ik nou Raphael getekend?
|
|
|
Post by E. on Jul 26, 2010 3:48:12 GMT -5
"Maar je moet goed eten" zegt Arlene. "Ja maar ik lust dit niet" zeg ik met een pruillipje. "Maar je wil toch niet verhongeren?" zegt ze. Ik schud m'n hoofd. Arlene wijst naar m'n bord. Maar ik kijk niet naar mijn bord, maar naar het bord van Raphael, hmm, dat wat hij had zag er lekker uit..
|
|
|
Post by lalalanubis on Aug 11, 2010 7:55:07 GMT -5
Ik zit in mijn kamer. xD
|
|
|
Post by justin98 on Dec 27, 2010 9:45:15 GMT -5
Ik eet met een blij gezicht mijn ontbijt op, witlof, altijd lekker! Dan zie ik Maya versomberd naar haar witlof kijken. ''Mag ik je wiltof hebbe?'' vraag ik lief. Maya knikt, en snel pak ik har witlof. Plots hoor ik wat. ''Het is tijd.. Nu moet het!'Ik wist meteen wie het was. Char..
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 14:41:21 GMT -5
Maya 'Wat moet er? Als u naar de wc moet, dan is dat in de gang aan uw rechterhand,' leg ik beleefd uit.
|
|
|
Post by justin98 on Dec 27, 2010 14:46:29 GMT -5
Justin
''Haha, grappig hoor!"' zeg ik. ''Ik moet naar de wc.'' zeg ik, en kijk met een lief gezicht naar Arlene. ''Mag ik gaan?'' Arlene zucht. ''Voor deze keer. Hup!'' Snel ren ik weg uit de eetkamer. Daar zie ik Char wat staan mompelen. ''Char? Wat doe jij hier?'' Char kijkt met een verschrikt gezicht naar mij. ''Justin.. Stil!'' Ik kijk haar vreemd aan. ''Hoezo? Wacht eens even.. Je mocht hier toch niet meer komen?'' vraag ik wantrouwend. ''Nee. Ik wou ook net gaan. Ik zie jullie vanmiddag. Doei!'' Ik zie hoe Char snel weer weg gaat via de voordeur. Soms snap ik haar niet.. Dan hoor ik iemand wat doen met een gum. Iemand gumt iets uit. Overduidelijk, het geluid komt van de kamer van Jennifer.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:10:18 GMT -5
Maya 'Ik moet ook heel nodig,' zeg ik dan en zet net zo'n lieve blik op. 'Is dat niet wat toevallig?' zegt Arlene. Ik schud mijn hoofd. 'Ik moet echt heel nodig en je wilt toch niet dat ik 't hier doe?' zeg ik. 'Gauw dan,' zegt ze. Ik sta grijnzend op en loop de eetkamer uit.
|
|
|
Post by justin98 on Dec 28, 2010 5:08:47 GMT -5
Justin Ik zie Maya de eetkamer uitlopen. ''Vast ook met een smoes..'''mompel ik en grinnink. Plots hoor ik wat. Kai. Het is Kai. ''Ze was er echt! Char was hier! We moeten een einde aan haar maken. En iemand uit dit huis doet het. Raphael..''
|
|