MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Dec 26, 2009 8:06:39 GMT -5
Het is misschien wel leuk om hier wat nieuws stellingen te plaatsen, zodat we ook wat meer komen te weten over het nieuws etc. En het is altijd handig. & Leuk. Het is de bedoeling dat je je mening er neer zet, en een béétje gaat discusseren. Nou weet ik van het vorige GVA forum dat er nogal HEEL veel gediscusseerd werd. dus AUB laat het niet uit de hand lopen!
Stelling 1: De OV-chipkaart in NL moet afgeschaft worden. Vertel hier je mening over, je mag komen met info, video's, foto's enzovoort!
|
|
|
Post by cootje on Dec 26, 2009 8:07:15 GMT -5
wat is een OV-chipkaart?
|
|
|
Post by Pinkglossed on Dec 26, 2009 8:57:48 GMT -5
wat is een OV-chipkaart? even van een site gekopierd, maar ik ben het ermee eens. Ik heb 'm zelf en ik ben veel meer kwijt dan normaal.
|
|
|
Post by MNMFanFreak1993Koen on Dec 26, 2009 9:20:59 GMT -5
Mij boeit het niet.
Ik neem alleen maar de bus in Vlaanderen
|
|
MARiJE
Member
|
Post by MARiJE on Dec 29, 2009 17:51:09 GMT -5
Ik vind het persoonlijk maar een onhandig ding! Mensen betalen veel meer, je moet eerst opwaarderen etc. Wat een gedoe allemaal! En als iemand maar 1x met de bus reist ofzo, dan moet die meteen al een OV chipkaart hebben! Nieuwe stelling:
ouderen worden steeds asocialer.
Geef je mening hier over! Vinden jullie ook dat de ouderen van tegenwoordig steeds asocialer wordt?
|
|
|
Post by cootje on Dec 30, 2009 5:11:04 GMT -5
Dus stel: ik kom naar nederland. En ik wil ergens met de bus naartoe. Dan heb ik zo'n kaart nodig?!?
|
|
MARiJE
Member
|
Post by MARiJE on Dec 30, 2009 10:48:30 GMT -5
Nee nu nog niet, omdat je ook kaartjes kunt kopen. Maar ze willen het wel zo ver laten komen dat het ALLEEN maar met OV Chipkaart kan. En ja dan moet je perce zo'n ding kopen, en die eerst voor 40 euro minimaal opwaarderen.
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 30, 2009 12:00:20 GMT -5
en vanaf waarneer moet je dat ding gaan gebruiken die OV Chipkaart? Ik vindt het allleen maar gedoen het is veel makkerlijker om gewoon een kaartje in de bus te kopen inplaats van de hele tijd een pas overal mee toe tenmen stel dat je dat ding bent vergeten kan je ook niet met de bus ofsoo o.O
|
|
|
Post by cootje on Dec 30, 2009 12:02:42 GMT -5
Hoe dom is dat. Buitenlanders gaan toch nie voor 1 keer dat ze daar zijn zo'n kaart kopen.
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 30, 2009 12:32:46 GMT -5
Mischien komt er wel voor buitenlanders een uitzondering ofsoo ?
|
|
MARiJE
Member
|
Post by MARiJE on Dec 30, 2009 15:07:02 GMT -5
Dat weet ik zelf ook niet, maar ik vind het maar een onhandig ding! En van mij mag hij wel afgeschaft worden.
Maar goed, de nieuwe stelling was: Ouderen worden steeds asocialer. Wat vinden jullie daarvan? Zijn jullie het er mee eens? Waarom wel en waarom niet?
|
|