|
Post by funkyfabulous on Jan 9, 2010 6:01:35 GMT -5
ibtissam; als je het over de ovchipkaart hebt; ze zyn van plan het in heel nederland in te voeren, wy hebben het nu al byna een jaar ofzo in rotterdam en wat eromheen ligt, en nu gaan ze verder met het invoeren in amsterdam,utrecht enzo al die grote steden in nederland, en daarna komt de rest, dus ik schat over 2 jaar heeft iedereen in nederland een ov-chipkaart nodig, behalve als je maar byvoorbeeld 1x per maand gaat ofzo dan is het zonde om er 1 te kopen vinden veel mensen dan kan je gewoon een kaartje voor 1 dag kopen voor 1,80 ofzo ;p en dat geld voor de metro,bus,tram enzo maar ik geloof voor alles behalve de trein, hier heb je het in de trein iig (nog) niet nodig en overal verder wel voor nodig.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 19, 2010 16:00:01 GMT -5
Wij hebben NU NOG gewoon een anonieme chipkaart xD maar we reizen meer met de bus ;p
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 27, 2010 13:05:46 GMT -5
Die dingen zijn gewoon K.U.T Ik moest een keer naar de binnenstad van Amsterdam met de metro en ik kreeg hem maar niet ingelogt
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 29, 2010 11:40:43 GMT -5
ik vind ze fyner dan strippekaarten ;p
|
|
|
Post by bouklucien on Mar 5, 2010 11:34:34 GMT -5
strippenkaarten of nog beter ovjaarkaart dat zijn relaxte dingen die ov chipkaart is ook wel makkelijk want ik reis zo nu en dan naar amsterdam en dat heeft me nu ik 4 keer ben geweest nog maar 4 euro gekost
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Mar 14, 2010 10:58:44 GMT -5
Wat die buitenlanders betreft... Ze moeten niet uit het land (want heb zelf ook wel buitenlandse vrienden...) maar a.u.b, ze zitten met een veel te groot asieltekort hier in België. Ze zeggen in die landen daar dat België (ook Nederland...) zo'n goed land is, dat je geld krijgt voor een huis enzo... Maar dat is nu wel al fel veranderd, ik geloof dat 5% vd asielzoekers nu op straat leven... Er is in de grote steden zelfs geen plaats meer in scholen omdat er zoveel buitenlanders bijgekomen zijn!
Maar ik vind dat diegene die nu een huis gekregen hebben enzo hier gerust mogen blijven zi...
|
|