balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Dec 30, 2009 15:12:18 GMT -5
Mee eens!!!! Je hebt soms van die ouderen die vet snel boos worden om kleine dingetjes die ze uit eindelijk ook zelf doen.... o.O Zoals op de stoep fietsen ofsoo
|
|
|
Post by cootje on Dec 30, 2009 15:34:11 GMT -5
Ik heb vooral een probleem met ouderen die denken dat ze meer zijn omdat ze ouder zijn. Zo zat ik ooit es op een volle bus en 2 oudere vrouwen komen toevallig naar de plaats waar ik zit en zeggen zo "subtiel": en er is niemand die hier plaats maakt. De jongen naast mij staat recht, en ze kijken zo naar mij en zeggen: ga jij geen plaats maken. Waarop ik ook zoiets heb van, als je het es deftig had gevraagd ja, maar nu blijf ik mooi zitten. Ze heeft haar dus ergens anders mogen gaan zetten.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 30, 2009 15:54:42 GMT -5
Ik vind oudjes soms wel arrogant xD Ze denken dat ze alles mogen en beginnen altijd te zagen over de wereldoorlogen en over die tijd op school en dat ze dat niet moesten proberen en ... ZAAG GEWOON NIET xD
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 1, 2010 8:03:02 GMT -5
ja t ligt eraan by wie, sommige bejaarden zyn echt aardig enzo, zoals mn opa&oma haha;p maar ook hun vrienden enzo, maar soms (en dan vooral bejaarde leraren) komen ze van ja hou je grote mond tegen my ik heb al 4x zoveel meegemaakt als jij ik heb niet met je geknikkert blablabla en dan heb ik wel altyd zoiets van hou je bek joh gek. dus over het algemeen vind ik dat ze steeds asocialer worden ja;p en ook idd dat in de bus of metro of tram ofzo dat ze naast je gaan staan en dan verwachten dat je opstaat en als je dan niet snel genoeg opstaat kryg je nog commentaar ook, nou dan blyf ik mooi zitten ;p
|
|
lalalalucien
Junior Member
Lucien is gewoon focking lekker mensen. <3
|
Post by lalalalucien on Jan 1, 2010 11:39:14 GMT -5
Echt die bejaarden zitten altijd te klagen dat ze bijna van hun sokken worden gereden als ze op een zebrapad lopen met hun rollatortje. En als je dan af en toe in 't verkeer kijkt scheuren die oudjes er zelf op los, houden zich absoluut niet aan de verkeersregels enz.
|
|
MARiJE
Member
sometimes is goodbye a new start.
|
Post by MARiJE on Jan 1, 2010 14:00:39 GMT -5
Ja echt he! IN het verkeer zijn ze ook echt een ramp. En in de bus/tram enzo ook, vreselijk! Ze eisen bijna gewoon je plaats op! Pfff.
Maar goed, weer een nieuwe stelling: Geert wilders heeft gelijk, alle buitenlanders MOETEN het land uit.
|
|
balloon
Junior Member
It's Just like Old times..... (A)
|
Post by balloon on Jan 1, 2010 14:11:34 GMT -5
Nou liever niet!!!! Ik vindt het onzin want ik ben half buitenlander en zonder alle buitenlanders in ons land zal het ook een stuk slechter gaan...... Zelf heb ik echt een haat aan Geert Wilders !!!!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 1, 2010 17:51:04 GMT -5
Ieuw echt niet. :f ik zal het nooit eens worden met wilders Ik vind dat buitenlanders hier best mogen wonen, maarrrr dan vind ik wél dat ze zich een heel klein beetje moeten aanpassen. Sowieso moeten ze de Nederlandse taal gaan leren, maar ze mogen best hun tradities behouden..
|
|
|
Post by Clémence' on Jan 3, 2010 10:17:31 GMT -5
Ieuww.. Ik haat hem! Ik heb veel vrienden die buitenlands zijn!
|
|
|
Post by funkyfabulous on Jan 7, 2010 16:03:24 GMT -5
weggg met geerd wilders joh, zyn plan slaat gewoon nergens op, 3kwart van mn vrienden zyn buitenlanders en ik heb echt geen last van ze, ik vind wel dat byvoorbeeld buitenlanders die iemand vermoord/verkracht hebben of een overval gepleegt hebben ofzo gewoon het land uit gestuurd moeten worden, want als dat een wet zou worden wordt er gelyk veel minder aan moorden enzo gedaan door buitenlanders omdat het dan zeker is dat als ze gepakt worden dat ze de lul zyn en weg moeten. want je moet wel eerlyk toegeve, 3kwart van de overvalle enzo die gepleegt worden zyn door buitenlanders, maar je kan echt niet alle buitenlanders het land uitsturen omdat een groep van hun zich misdraagt.
dat was myn preek ;p
|
|
ibtissam
Junior Member
icon by hagar
|
Post by ibtissam on Jan 9, 2010 4:51:36 GMT -5
je kunt nu toch nog steeds met een gewone treinkaartje reizen? Nouja, bij mij kan dat wel :] xxx
|
|