|
Post by aninkatjee on Jan 5, 2010 14:01:55 GMT -5
Tof stukje! Wanneer komt het volgende ? Kan niet wachten!
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Jan 6, 2010 8:57:36 GMT -5
Aangekomen in het huis, ging ieder naar zijn eigen kamer. “Hé man, waar was je nou?” lachte Mick, Fabian bloosde. “Ooeeehhh je was bij die nieuwe?” lachte Mick, “laat maar”. “Ik vind haar raar, ik weet het niet… ze is zo anders” “ga jij nou ook al beginnen? Je kent haar niet eens!” zuchtte Fabian en ging op zijn bed liggen en nam een boek. Mick nam zijn muziek en bladerde door sportblaadjes. “Waar heb jij gezeten?”vroeg Amber, Nienke keek haar aan en zei zachtjes:”ik was even een luchtje gaan scheppen.” “Mooi, wij moeten hier op onze kamer blijven en jij gaat even een luchtje scheppen. Knap hoor” zuchtte Amber en ging naar haar make-up tafel. Nienke nam een boek en begon te lezen, maar Amber leidde haar af. Nienke had nog nooit iemand gezien die make-up aandeed. Ze staarde Amber aan, “Wil je ook?” vroeg Amber zacht, Nienke keek haar weer aan en knikte zachtjes. Amber nam een lipstick en liep naar het bed van Nienke. “Ik zal het zachtjes aanbrengen” lachte Amber, “vroeger deed mijn moeder dat altijd bij me.. met kerstavond” lachte Nienke zachtjes.
“Ik heb mijn moeder nooit gekend. Slaapwel” zei Amber en kroop haar bed weer in. Nienke zuchtte, ‘domme koe’ dacht ze in zichzelf ‘maak ik is contact met iemand en verpruts ik het weer’. De volgende ochtend zat iedereen chagrijnig aan het ontbijt. “Nog steeds hier?” vroeg Patricia chagrijnig, “Nog steeds een grote mond?” zei Nienke chagrijnig terug. Iedereen lachte zachtjes, “Oooeeeeehhhhh I like de nieuwe”lachte Appie en knipoogde naar Nienke. Nienke keek hem aan en lachte, “dat vind je leuk hé?”vroeg Patricia. “Wat? Ik snap helemaal niet wat ik verkeerd heb gedaan” zuchtte Nienke. “Jij hebt wat met Joyce gedaan! En ik wil weten wat” schreeuwde Patricia hysterisch, “Wie is Joyce?” “Doe nou niet of je dat niet weet!” schreeuwde Patricia, ze verliet woedend de woonkamer en sloeg de deur achter zich dicht. Mara wilde rechtstaan, maar Fabian hielt haar tegen. “Ik ga wel, ze is tenslotte mijn beste vriendin” knikte Fabian. Nienke keek hem aan ‘was zij zijn beste vriendin? Dat heeft hij gisteren helemaal niet gezegd’ dacht Nienke.
“Patries” riep Fabian haar achterna. “Wat? Weet je Faab misschien moet je terug naar je nieuwe vriendin. Ja weet je? Doe dat maar” zei Patricia boos, “Oké”zei Fabian chagrijnig en liep weer weg. “Faab! Wacht nou! Zo bedoelde..” zuchtte Patricia. Fabian liep naar binnen nam zijn boekentas en vroeg aan Nienke of ze meeging, ze knikte. Samen liepen ze naar buiten richting fietsen. Patricia keek de twee boos aan en riep Mara, die meteen naar buiten kwam en mee naar school vertrok. “Weet je dat ik je echt graag zie?” lachte Amber, Mick keek haar aan en lachte. “Weet je dat ik jou ook heel graag zie?” lachte Mick, Amber glimlachte:”dart wist ik niet”. “Jezus..” zuchtte Jeroen en vertrok.
|
|
|
Post by aninkatjee on Jan 6, 2010 10:09:54 GMT -5
mooi! het lijkt wel op de oude versie maar het is anders maar ook tof! Wanneer komt het volgende stukje ?! XD
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Jan 6, 2010 14:43:11 GMT -5
mooi! het lijkt wel op de oude versie maar het is anders maar ook tof! Wanneer komt het volgende stukje ?! XD Ik ben momenteel aant schrijven Maar geloof me het wordt wel anders
|
|
|
Post by arghus on Jan 7, 2010 11:04:10 GMT -5
gaaf hoor can't wait for the next part
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 7, 2010 14:10:59 GMT -5
Leuuuuk
|
|
|
Post by aninkatjee on Jan 9, 2010 16:58:10 GMT -5
mooi! het lijkt wel op de oude versie maar het is anders maar ook tof! Wanneer komt het volgende stukje ?! XD Ik ben momenteel aant schrijven Maar geloof me het wordt wel anders Ok , Ik wacht!
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Jan 12, 2010 11:56:18 GMT -5
“Jaloers Jeroen?” riep Mick hem nog na, maar Jeroen negeerde het. “Kom we vertrekken” lachte Mick. Iedereen kwam aan op school, de eerste les Drama van een nieuwe docent. “Hoi Allemaal! Ik ben Jason Winker. Ik ben jullie nieuwe drama docent en ook jullie nieuwe docent voor geschiedenis.” Knikte Jason. Amber werd smoorverliefd ze stond recht en stelde zichzelf voor met alle details. “Oké Amber. Je bent heel spontaan dat is heel duidelijk!”lachte Jason, “Amber. Je bent je bh-maat vergeten” zei Appie zachtjes. “Gatver App!” zuchtte Amber, “ik kon toch proberen”lachte Appie, Jeroen lachte zoals altijd met hem mee. “Ik leer graag mijn leerlingen heel goed kennen. Dus ik wil het verhaal horen over jullie ouders. dan zal het mij duidelijk worden waarom jullie in het huis anubis zitten” zei Jason zacht. Meteen werd het heel stil in de klas. “Het spijt me Meneer..” “Zeg maar Jason” “ik denk niet dat dat een goed idee is… Iedereen heeft toch geheimen?” vroeg Patricia zachtjes, iedereen knikte. “Jullie zitten op een internaat, dus dat is een heel groot stuk van jullie leven. En het moet natuurlijk niet, maar ik wil jullie gewoon leren kennen. En jullie wonen allemaal samen dus ik denk niet dat iemand hier jullie verhaal gaat doorvertellen”knikte Jason.
Iedereen keek elkaar aan ze dachten diep na en knikten. Ze kenden elkaar al zolang en ze wisten de meeste dingen wel. “Nienke moet eerst, zij is nieuw” zei Patricia “Oké Nienke” knikte Jason. Nienke zuchtte, ze vond dit echt geen leuke opdracht. Dit was het moeilijkste om over te praten, ze trok haar schouders op en zette zich op de poef op het podium. “Wel eeuh. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik woonde tot gisteren bij mijn oma, ondertussen al 6jaar.”zei Nienke zacht. “Het gaat niet over je oma, maar over je ouders” zei Patricia pestend, “Patries!” zei Fabian boos. “Patricia, dit vind ik heel ongepast. Nog een keer zo’n opmerking en je mag nablijven” zei Jason boos. Iedereen luisterde aandachtig naar wat Nienke te zeggen had. “Toen ik 10 jaar was, had ik een turnwedstrijd. Mijn ouders hadden me beloofd te komen kijken, ze zouden op tijd komen. Na de wedstrijd waren ze nog niet komen opdagen en ik was heel boos op ze. Ze waren niet naar mij komen kijken. Ik was misschien nog een kind, maar geloof me dan weet je hoe slecht je je voelt.” Snikte Nienke zachtjes.
“Plots kwam mijn trainer me halen. Ik moest zo snel mogelijk meekomen, we stapten in de auto en reden naar het ziekenhuis. Ze hadden een auto-ongeluk gehad, omdat ze onderweg waren naar mijn wedstrijd. Die ik hen had doen beloven om te komen. Ik begon te huilen en mijn oma kwam naast me staan en zei dat ik altijd bij haar terecht kon. Ik mocht mijn moeder en mijn vader nog een keer zien. De manier waarop ze op die tafel lagen, kun je nooit vergeten. Die koude, die stilte en het verdriet dat je voor altijd met je meedraagt.”
|
|
|
Post by aninkatjee on Jan 12, 2010 13:37:56 GMT -5
ocharme nienke Wanneer komt het volgende stukje? XD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 12, 2010 14:47:31 GMT -5
Arme nienke !
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Jan 18, 2010 16:25:26 GMT -5
De hele klas was stil, “Ik weet dat jullie nu gaan zeggen dat het niet mijn schuld is. Maar dat is het wel. Ik heb het hen bevolen en ze zijn omgekomen. Daar is niets anders over te vertellen. Ik denk er nog elke dag aan. Hoe zou het zijn als ze er nog waren? Was ik dan socialer? Zal ik me er ooit overheen kunnen zetten? Dat zijn de vragen waar ik elke dag mee rondloop, ik denk dat jullie mijn grootste geheim nu weten. Dus jullie hoeven het niet meer te vragen”knikte Nienke zachtjes. Mara droogde haar tranen, ze vond Nienke haar verhaal zo pakkend dat ze begon te huilen. De bel rinkelde, Nienke wandelde als eerst naar buiten. De rest van de klas was heel stil, “Je gelooft dit toch niet?” lachte Patricia, “Patries. Dit is het ergste wat iemand ooit kan overkomen.” Zei Mara beetje boos. “Mara. Het is opgezet spel, nu gaat iedereen medelijden tonen. Haar omarmen en dan kan ze de rest van het huis laten verdwijnen” zei Patricia.
“Ik dacht dat jij een hart had” zei Fabian boos, hij had het gesprek gehoord. “Dat heb ik ook” zei Patricia, “Dan moet je maar eens zoeken waar het zit! Dit kan je niet menen Patries! Je bent zielig!” zei hij boos en wandelde de klas uit, “ik deel mijn mening met Fabian” zei Mara en liet Patricia alleen achter in het dramalokaal. “Wat heb jij tegen Nienke?” vroeg Jason zacht, “Ze is nieuw EN ze heeft mijn beste vriendin ontvoerd” huilde Patricia boos en liep de klas uit. Ze nam haar fiets en vertrok. “Waar gaat Patricia nu naartoe?” vroeg Amber, ze wees naar Patricia op de fiets en Mick trok zijn schouders op. “Geen idee. Misschien een boyfriend?” lachte Mick, “Ik vind het erg voor Nienke” zei Amber zacht, “Ik denk dat ze een goede meid is. En dat is zo erg wat ze heeft meegemaakt” zei Mick zacht, Amber knikte en gaf hem een kus. “Dat was mooi” zei Jeroen zacht, Nienke keek om. Ze stak haar boeken in haar kastje, “Dankje”zei ze zachtjes. “Als je is iemand nodig hebt om te praten, kan je altijd naar mij komen”knikte Jeroen. “Dat hoeft niet, maar bedankt”knikte Nienke.
“Loop je mee naar de speelplaats?” vroeg Jeroen zacht, Nienke knikte. “Fabian. Kan jij niet praten met Patricia?” vroeg Mara bezorgd, “Mara, ik denk dat Patricia moet beseffen dat ze verkeerd bezig is” zuchtte Fabian, “Ik weet het, maar we kunnen haar toch niet achterlaten?” vroeg Mara zacht. “Hebben jullie Jeroen gezien?” vroeg Appie zacht, Mara wees naar Jeroen en Nienke. “Wat heeft die met die nieuwe?” lachte Appie, “ze praten gewoon App” lachte Fabian. “Met Jeroen weet je nooit voor 15€ krijg je al superveel versiertips, misschien wat voor jou Fabiano! Je weet ons wonen” lachte Appie en liep naar Nienke en Jeroen toe. “Hé Nienoo ik heb respect voor je” knikte Appie, Nienke glimlachte, “App” snauwde Jeroen hem af. Appie hielt zich rustig en volgde hen tot aan de speelplaats, met zijn allen gingen ze op een bankje zitten.
|
|