evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 19, 2010 14:23:11 GMT -5
Hallo!! Ik denk dt ik je verhaal niet heb gevolgd op het oude forum... Maar het is wel supergoed!!! Bij dat verhaal van Nienke daar kreeg ik echt de tranen in mijn ogen! SUPER!!
X
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 19, 2010 16:07:32 GMT -5
Wow, Jeroen is verliefd op Nienke?! iig lijkt dat zo hahahaa
|
|
|
Post by arghus on Jan 19, 2010 17:41:37 GMT -5
Leuk!
|
|
|
Post by aninkatjee on Jan 21, 2010 12:45:19 GMT -5
OMG jeroen is zo lief voor nienke had ik eigelijk niet zo erg verwacht! Wanneer komt het volgende stukje?? (Ik wacht) XD
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Jan 22, 2010 17:02:02 GMT -5
“Nienke, respect voor je”zei Mick zachtjes, Nienke glimlachte. “Het spijt me dat we allemaal wat rot tegen je deden” knikte Amber zachtjes, “het is oké” zei Nienke zachtjes. Haar gedachten dwaalden af naar haar oma ‘zou alles wel goed zijn? Zou zij haar even hard missen als zij haar?’. “Nienke? Hallo?” lachte Jeroen, hij knipte met zijn vingers voor haar ogen en ze schrok. “Het spijt me, ik ga even wandelen in het park” knikte Nienke zachtjes. Fabian keek haar bezorgd aan, hij & Jeroen stonden beide samen recht. “Laat mij maar gaan”knikte Jeroen zachtjes, Fabian voelde zich bedreigd en ging weer zitten. “Wat heeft die?” lachte Amber, “geen idee, maar het kan niet goed zijn” zuchtte Fabian. “Gast, laat hem gewoon. Als hij haar nu leuk vind”zuchtte Appie en at verder zijn lunch op. “Nienke! Wacht even” riep Jeroen haar na, ze stopte met wandelen en lachte naar hem. “Ga jij mee wandelen in het park?”lachte ze, “Ja, is dat zo raar?” “Nou, jij lijkt me meer het stoere type van de jongens”lachte Nienke. “Dat is ook zo, maar er is niets mooier dan de natuur” lachte Jeroen, Nienke knikte.
“Mick? Heb je nou nog bijles nodig?” vroeg Mara zachtjes, Mick knikte. Amber keek haar jaloers aan en kuste Mick voor hij kon antwoorden. Mara zuchtte, na de hevige zoen antwoordde Mick dat alles wel zou lukken. Mara nam haar tas en stapte op. Nienke en Jeroen gingen bij een bankje aan de vijver zitten. “Denk je nog veel aan je ouders?” vroeg Jeroen zachtjes, “elke dag. Ik voel me nog steeds schuldig, daar kan niets aan veranderen”knikte Nienke. “Ik weet dat het jou niet troost, maar zoals je al zei het is je schuld niet!” zei Jeroen zachtjes. Nienke keek hem aan, een eenzame traan liep over haar wang. Jeroen veegde die traan weg met zijn wijsvinger. “Waarom praat je eigenlijk met me?” vroeg Nienke zachtjes, “mag dat niet?” vroeg Jeroen zacht. “Tuurlijk wel, maar ik ben nieuw en…” “dat is één van de redenen. Jij ziet nog niet hoe ik kan zijn”knikte Jeroen zachtjes. “Waarom ben je eigenlijk zo grof tegenover meisjes? Ik bedoel je versiert hen, maar laat hen dan weer staan” zei Nienke zacht. “Er was er één tijdje geleden. Zij brak mijn hart, maar dat mag je aan niemand vertellen” zei Jeroen zacht. “Hoe dan?” “Misschien is het tijd om terug te gaan, we hebben maar een kwartier pauze” knikte Jeroen, Nienke keek hem aan en stond recht.
“Jeroen, bedankt. En je mag altijd eerlijk zijn tegen me”knikte Nienke zachtjes. “Hé hier zijn jullie! Snel we hebben les hoor” zei Mara haastig, Amber lachte “waarom moet zij altijd zo snel in de les zijn?” “Amber. Zij wilt gewoon de beste punten” lachte Appie, “App jij bent echt raar! Wist je dat?” lachte Amber, Appie keek haar aan en knikte. “Wie het eerst bij de klas is, is perfect” daagde Appie uit, Amber liep hem achterna! “IK WIN!”lachte Amber, “NIETES!”. “Gaat het?”vroeg Mick zachtjes, Nienke knikte. “Wat moet jij met Nienke?” …
|
|
|
Post by aninkatjee on Jan 23, 2010 4:10:32 GMT -5
omg zo een tof stukje Jaah eigelijk is jeroen echt super lief he!? XD
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 23, 2010 10:56:29 GMT -5
Een mooi stukje!! Echt waar! super gewoon!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 23, 2010 17:06:13 GMT -5
Leuk stukje
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Jan 27, 2010 14:51:26 GMT -5
Dankje voor jullie geduld & reacties!
“Jeroen? Ik vroeg je iets, wat moet jij met Nienke” fluisterde Fabian. “Ik wil haar gewoon leren kennen” zei Jeroen zacht. “Als je haar hart breekt, breek ik je neus” zei Fabian boos en liep de klas in. “Hallo Nienke. Ik ben Mevrouw van Engelen. Leuk je te leren kennen, ik heb niet veel tijd om je voor te stellen aan de rest van de klas. Maar dat komt wel met de dagen”lachte Van Engelen met zichzelf, heel de klas rolde weer met de ogen. “Ze is altijd zo grappig hoor” fluisterde Amber tegen Nienke, Nienke lachte zachtjes. “Oh, maar Fabian kent Nienke al heel goed hoor” lachte Jeroen, Appie schaterlachte. “Oh ja? Dat is leuk” zei mevrouw van engelen lachend, Fabian wierp Jeroen een boze blik toe en Nienke bloosde. “Jij toch ook? Of niet soms Jeroen?” zei Fabian boos, “Moet je weten hoe ze zoent Fabian?” zei Jeroen pestend, Fabian stond recht. “Heb jij met Jeroen gezoend?” gilde Amber lachend, “Nee… ik heb helemaal…” zei Nienke niet begrijpend. “kom maar hier Fabian, ik zal het je tonen.” Lachte Jeroen, Fabian liep naar Jeroen toe en gaf hem een duw. Er ontstond een gevecht in de klas en mevrouw van engelen riep meteen meneer van Swieten erbij.
“Jij & Jeroen?” vroeg Mick niet begrijpend, “ik heb hem niet gezoend oké.. we hebben gepraat” zei Nienke zacht. “Gepraat?”lachte Amber, de les liep verder. Ondertussen in het bureau van meneer van Swieten werden de twee jongens bijna doof van het geschreeuw van de directeur. “Zijn jullie nu compleet gestoord?” riep hij, “maar…” “OM EEN MEISJE?!” “Het is een misverstand” zei Jeroen rustig. “Hoe kan jij nu zo kalm blijven?” zei meneer van Swieten boos, “Nou.. het was gewoon een grapje, Fabian vond dat niet grappig en hij sloeg me” zei Jeroen, “Jij bent al net even erg als Patricia” zuchtte Fabian. “oh ja die ene? Die jij altijd jou beste vriendin noemde?” zuchtte Jeroen. “Met jou valt niet te praten” “jullie hoeven ook niet te praten. Jullie gaan naar de les en daarna mogen jullie nablijven” zei meneer van Swieten kil. Zuchtend verlieten ze zijn bureau, Jeroen lachte weer in de gang. “Wat vind jij nu grappig?” vroeg Fabian boos. “Dat jij jaloers bent!” “ik ben niet jaloers!” “oh nee?” “nee!” zei Fabian boos en liep tegen Jeroen zijn schouder en liep weer naar de klas.
“Uitgeraasd?” vroeg mevrouw van engelen. Fabian ging boos op zijn stoel zitten en zei niets. Jeroen kwam als een macho binnenlopen en ging al lachend zitten. Toen de bel rinkelde, liep Nienke zo snel mogelijk de klas uit. “Nienke!” riep Jeroen haar achterna, Nienke negeerde hem en liep de klas van Jason in. “Leuk je terug te zien Nienke” zei Jason zacht, Nienke knikte. “Vind je het raar dat ze niet me je wilt praten?” vroeg Mara aan Jeroen, Jeroen keek haar aan. “Wat? Ik heb enkel…” probeerde Jeroen “gelogen. Je denkt toch niet dat zij met jou gaat zoenen” zuchtte Mick en liep de klas in, gevolgd door Amber.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jan 28, 2010 10:50:44 GMT -5
Woooow, gevecht tussen Fabian & Jeroen !
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Jan 28, 2010 11:24:37 GMT -5
cool xD maf, echt supermooi!!!
X
|
|