B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Dec 27, 2009 9:49:53 GMT -5
Hé Mijn verhaal van op het vorige forum komt weer terug. Alléén moet ik weer opnieuw beginnen dus het zal helemaal anders zijn Hier al het eerste stukje, Have fun! x Een langbruin harig meisje kwam de oprit opgestapt, zuchtte diep. “Haal diep adem, het zal allemaal wel meevallen” praatte Nienke zichzelf bij. Ze legde haar hand op de deurklink, stak haar sleutelhanger in haar linkerjaszak en opende de deur. Ze sloot de deur achter zich en hoorde rumoer uit de woonkamer komen. “Ben jij de nieuwe?” vroeg een oude grijze man meteen chagrijnig, Nienke knikte “kom maar meteen mee” zuchtte hij. “Kinders even opletten allemaal, dit is …” “Nienke” vulde Nienke Victor zijn zin aan. “Ik ben Victor en dit zijn…” en hij ging alle namen af. Nienke lette niet op en verdwaalde in gedachten, “Waar is Joyce?” riep iemand hysterisch. “Patricia, ik heb het je al gezegd! Joyce is weg en Nienke trekt bij Amber in!” riep Victor kwaad en liep naar boven. Patricia kwam voor Nienke staan en zei dreigend, “als jij er dan ook iets, maar dan ook iets mee te maken hebt dan weet ik je te vinden!” en liep boos naar buiten. “Sorry” excuseerde Mara zich in de plaats van Patricia en liep achter haar aan. “Amber! Wijs haar jou kamer!” zei Fabian opdringerig, “Zie je niet dat ik bezig ben?” zei Amber chagrijnig en kuste verder met Mick. Fabian zuchtte en liep naar Nienke, “Ik ben Fabian. Welkom in Het Huis Anubis. Ik breng je wel even naar je kamer” zei hij vriendelijk, Nienke knikte. Aangekomen in de kamer, liet Fabian haar alleen. Er rolde een traan over haar wang snel veegde ze de traan weer weg. ‘Kom op Nienke, het is je eerste dag’ dacht ze bij zichzelf. Ze nam haar fotokaders uit haar koffer en zette die op haar nachtkastje. Daarna stak ze haar kleding in de kast, zette haar knuffels op het rek en ging op het bed liggen. Ze verdwaalde weer in gedachten en dacht terug aan haar oma. Ze hoopte dat ze haar oma die avond nog zou kunnen bereiken, ze miste ze al. Na al die jaren dat haar oma voor haar gezorgd had, moest ze nu haar oma verlaten. Omdat haar oma het niet meer kon, Nienke had nog zo aangedrongen dat zij voor haar zou zorgen. “Nien, jij bent jong en moet van het leven genieten. Ik hou van je, maar ik kan je dit niet aandoen” hoorde Nienke weer in haar hoofd. Weer rolde er een traan over haar wang, Nienke draaide zich op haar zij en viel zachtjes in slaap. Een tijdje later kwam Amber de kamer in, “Hé Nina of hoe je ook heet. Etenstijd” en sloeg de deur achter zich dicht. Nienke bloosde, stond zo snel mogelijk recht en liep naar beneden. “Ik houd je in de gaten, Nieuwe” zei Patricia dreigend, “Patries GENOEG!” zei Fabian. Hij nam zijn bord en verdween naar zijn kamer. “Wat heeft die?” vroeg Mick, “een boon voor de nieuwe”lachte Jeroen. Appie gaf hem een high-five “Nienke?” vroeg Appie, Nienke keek hem aan. “Dat is je naam toch?” vroeg Appie, Nienke knikte, “Pak aan!” lachte Appie en schoot spaghetti in haar haar. “App biedt je excuses aan!”riep Mick, iedereen lachte. “Het geeft niet” zuchtte Nienke en ging weg.
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 9:59:35 GMT -5
leuk, ga zo door
|
|
|
Post by arghus on Dec 27, 2009 10:01:08 GMT -5
btw. leuk om te zien dat er aan verhalen posten gelijk weer iets gedaan word ik heb zelf ook mn verhaal hier gepost (dat was er nog niet op oude GVA) mn verhalen van toen laat ik maar rusten denk ik (dat zijn dr 3)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 14:17:40 GMT -5
Goed geschreven ik denk dat ik je verhaal op het oude GVA niet gelezen heb, maar is het bijna hetzelfde als het originele verhaal van HA? Of maak je het wel anders
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Dec 27, 2009 14:51:13 GMT -5
Ik maak het wel anders ;-) Maar het begin is redelijk hetzelfde momenteel..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2009 15:07:20 GMT -5
Oh okee :3
|
|
|
Post by arghus on Dec 28, 2009 5:59:44 GMT -5
succes met schrijven XD
|
|
|
Post by Romyluuc on Dec 28, 2009 10:15:28 GMT -5
Ik heb je vorige verhaal ook gevolgd omdat het super was! & deze gaan wss net hetzelfde zijn Meer dus
|
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Dec 30, 2009 17:35:03 GMT -5
Héé iedereen! wooow thanks for the reactiees! Mick kwam de kamer in van Fabian. “Nee, ik eet niet mee aan tafel!” zei Fabian boos. Mick knikte naar Fabian dat hij ook een bord bij had. “Kom je mee gezellig hier eten?” lachte Fabian “Het gaat te ver, nu heeft Appie spaghetti in haar haar geschoten” zuchtte Mick. “Wat?!” vroeg Fabian, hij stormde de deur uit. “App! Ik wil dat je NU je excuses gaat aanbieden, of ik ga naar Victor” zei Fabian boos, “Gast, je was er niet eens bij!” zei Appie boos. “Nou en? Maakt dat uit? Heb jij wel iets van medelijden in je lijf?” riep Fabian, Victor kwam naar beneden gelopen: “Wat moet dat hier?” vroeg hij boos. “Niets aan de hand” zei Appie en keek Fabian aan met een strakke blik, Fabian liep hard tegen Appie aan en liep naar buiten. Hij zag Nienke vertrekken met haar fiets en volgde haar. Victor zei streng:”iedereen naar zijn kamer NU! Ik wil jullie niet meer horen, er is genoeg rumoer geweest vandaag!” zei Victor boos. “Maa…”probeerde Amber “IK WIL NIETS HOREN AMBER!” riep hij en liep streng naar boven. “Bedankt App!”zuchtte Amber, “Wat? Ik heb niets…” “Jij bent zo kinderachtig!” zuchtte ze en liep naar boven. “Waar is Fabian eigenlijk naartoe?” vroeg Patricia, “achter de nieuwe aan.. ik zei het toch boon voor de nieuwe”lachte Jeroen en liep meteen zijn kamer in. “Wij zullen dan ook maar gaan” knikte Mara, Patricia keek nog even door de raam en volgde het voorbeeld van Mara. Nienke gooide haar fiets neer tegen een boom, ging zitten en huilde. Fabian zette zachtjes zijn fiets aan de andere kant en wandelde naar haar toe. “Gaat het?” vroeg Fabian zacht, Nienke keek hem aan en zei:”Wat doe jij hier? Moet jij mij niet haten ofzo?”huilde Nienke. Fabian zuchtte en wandelde weg, “Hé! Het spijt me…” zuchtte Nienke huilend, Fabian zette zich naast haar tegen de boom. “Het is allemaal een beetje raar. Joyce is weg zonder afscheid te nemen en niemand weet naar waar. En Patricia is de beste vriendin van Joyce. Maar zij draait wel bij, ik beloof het je”knikte Fabian. “Dat meisje die bij me in de kamer slaapt. Amber? Waarom zit zij in een internaat, ze is toch superrijk lijkt het me” vroeg Nienke zacht. “Amber haar vader is erg rijk, maar hij heeft geen tijd om voor haar te zorgen, zegt hij.” Fabian zuchtte. “Ik denk dat hij haar eigenlijk nooit wou, als je het mij vraagt. Amber gaat tijdens de vakanties naar hem toe, maar de enige aandacht die ze krijgt is van zijn bankkaarten” knikte Fabian zachtjes, “wat zielig. Waarom zit jij op het internaat?” “Mijn ouders wonen hier niet zo ver van een uurtje met de bus als je geluk hebt. Maar mijn broertje is gehandicapt, dus hij heeft veel verzorging nodig. Dus meestal om het weekend ga ik naar huis”knikte Fabian. Nienke keek hem aan en glimlachte, “misschien moeten we maar weer gaan, morgen is mijn eerste schooldag” lachte Nienke. “Spannend”lachte Fabian en hielp haar recht.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 17:38:10 GMT -5
Leuk stukje ik hoop snel op meer :3
|
|