|
Post by aninkatjee on Jan 29, 2010 13:43:25 GMT -5
Omg Fabian!! Super stukje!! Khoop op snel meer! XD Xjes
|
|
B-Davis
Junior Member
I'm not who they think I could be
|
Post by B-Davis on Feb 7, 2010 10:39:14 GMT -5
Hé Lezers! Sorry dat het zolang duurde maar ik was op vakantie met school En ik heb niet écht veel ispiratie, maar ik heb toch iets geschreven.. et is niet zo goed,maar het volgende wordt beter BELOOFD! “Waar is Patricia?” vroeg Jason streng, “en waar is Fabian?” vroeg Amber niet begrijpend. Nienke keek om zich heen ‘hij is er niet.. Waar is hij heen?’ dacht ze. De eerste week van Nienke vloog voorbij, er werd niet meer veel gepraat in het huis. Er vielen lange stiltes aan het avondmaal. Dat kwam omdat Patricia Nienke had opgesloten op zolder. Amber is Nienke er komen uithalen en Victor had niets gemerkt. Iedereen ging naar zijn kamer het was zaterdagmiddag. Nienke keek door de raam en zag Fabian vertrekken met een rugzak. ‘Hij zal een weekend naar zijn ouders gaan’ zuchtte ze. “Wat ga jij doen vandaag?” vroeg Amber zachtjes, “naar mijn oma. Jij?” “ik denk wat hangen met Mick misschien even de stad in”glimlachte ze. Dat was het enige wat werd gezegd in de kamer. Het was alsof de komst van Nienke voor rust zorgde. Nienke legde zich neer op haar bed en begon in haar dagboek te schrijven. ‘Liefste Dagboek. De week verloopt langzaam, er wordt gezwegen, er wordt gehuild, er wordt gevochten, er worden dingen gezegd,… Ik vraag me af of het altijd zo geweest is. Voor ik er was, bedoel ik dan. Ik hoop dat ik bij mijn oma antwoorden kan vinden op mijn raadsel dat ik vond op zolder. Ik kan dit toch niet alleen doen? Misschien moet ik raad vragen aan Fabian, als die nog met me praat.. Mijn kamergenoot Amber is lief, maar ze beseft niet dat ze niemand anders heeft dan Mick. Er is niemand die haar serieus bekijkt, buiten ik. Ze heeft een prachtige persoonlijkheid, ik vind het jammer dat niemand dat ziet. Dag Dagboek..’ Nienke nam haar jas en vertrok richting haar oma. De wind blies door haar haren tijdens het fietsen. Amber en Mick vertrokken met de bus naar de stad. En Jeroen & Appie dolden wat rond. “Patries?” zei Mara zacht, Patricia keek haar aan en zei chagrijnig: “Ja”. “Er komt een dag dat je eroverheen groeit.” Zuchtte Mara. “Mijn beste vriendin is waarschijnlijk DOOD Mara daar kom je niet over” zuchtte Patricia boos en liep naar beneden. “Goed hoor Mara” praatte Mara tegen zichzelf. Nienke staarde in het bejaardentehuis naar het schilderij van het huis. Een oude vrouw kwam naar haar toe en zei:”Jij bezit de kracht om de vloek te doen stoppen. Hier neem dit aan en stop de vloek, voor het te laat is” Nienke keek haar niet begrijpend aan. Ze nam het amulet aan en keek de vrouw na toen ze weer haar kamer inliep. “Mick?” “Ja?” “Ik hou echt van je” zei Amber zachtjes, “Ik hou ook van jou hoor lief scheetje van me”lachte Mick en kuste haar. “Gaan wij is samen naar mijn vader?” vroeg Amber zachtjes, “Naar Amerika?” vroeg Mick vol bewondering. “ja duuhh” lachte Amber. “Ik wil al JAREN naar Amerika” zei Mick blij en kuste haar weer op haar volle lippen. “Nienke, hier ben je! Ik loop je al zolang te zoeken!” zuchtte oma.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 7, 2010 10:45:09 GMT -5
Leuk
|
|
|
Post by aninkatjee on Feb 10, 2010 9:59:45 GMT -5
mooi stukje,, xD
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Feb 15, 2010 11:48:10 GMT -5
Victor was enorm slecht gehumeurd die avond, hij stuurde iedereen naar zijn kamer en niemand mocht er nog uitkomen. Fabian was naar zijn ouders dat weekend, Nienke keek uit het raam en zag zachtjes de sneeuw naar beneden vallen. Amber keek haar aan, “het spijt me” zei Amber zacht. “Voor wat?” vroeg Nienke niet begrijpend. “Hoe Patricia je behandeld heeft en hoe Jeroen en Fabian om je gevochten hebben en..” Zuchtte Amber, Nienke kwam naast haar op het bed zitten. “Dat ik je niet geloofde toen je zei dat je niet met Jeroen had gezoend.” “Het geeft niet” zei Nienke zachtjes, “Nienke, dat doet het wel. Je bent mijn kamergenoot en er is niemand die voor jou opkomt. Ik wil die persoon voor je zijn echt waar, maar ik kan mijn vrienden niet verraden.” Zei Amber zachtjes. “Dat wil ik ook niet, maar wat ik wel weet en zie is dat jij een groot hart hebt Amber, maar waarom ziet niemand dat bij jou?” “Ik ben niet altijd lief geweest tegen iedereen en ik ben een dom blondje” zuchtte Amber en slikte haar tranen weg. “Je bent niet dom en je bent mooi” knikte Nienke en liep weer naar haar bed.
“Mara, je bent mijn beste vriendin.” Zuchtte Patricia “Patricia, dat ben ik niet en dat weet je” zei Mara boos. “Ben je nog steeds boos? Is dat dan niet lief wat ik zeg?” zuchtte Patricia, “Patries.. Ik ben je beste vriendin omdat Joyce er niet meer is. Met andere woorden ik ben tweede keus sorry, maar daar doe ik niet nog eens aan mee.” Zuchtte Mara en draaide zich met haar gezicht naar de muur. Patricia nam boos haar Ipod en begon muziek te luisteren. “Moet jij je niet gaan verontschuldigen bij Nienke?” vroeg Appie zacht, “Waarom?”vroeg Jeroen niet begrijpend. “Je hebt haar belachelijk gemaakt voor de hele klas en je hebt Fabian geslagen. Je blijft mijn beste vriend hé, maar soms vraag ik me af of jij toch een hart hebt Jeroen.” Zuchtte Appie. “Geloof me dat heb ik” knikte Jeroen, “Jeroen, ik weet het, maar laat het dan ook zien” zuchtte Appie en liep de gang in naar de keuken. “Moet jij niet op je kamer blijven schatteke?” vroeg Trudie lachend. “Ja, maar Trudie. Snap jij liefde?” vroeg Appie zachtjes. Trudie keek hem lief aan, “Appie, als je van een meisje houdt, moet je dat zeggen.” Zei Trudie en kneep hem zachtjes in zijn wang.
“Maar wat als het meisje totaal niet van je houdt?” Vroeg Appie bang, “Je weet het nooit 100% zeker. Je moet gewoon eerlijk zijn” knikte Trudie zachtjes. Fabian zat voor het raam te kijken naar de sneeuw. “Wat scheelt er?” vroeg Fabian’s moeder zachtjes. “Niets..” zuchtte Fabian, “ik ben je moeder Fabian ik zie het aan je” knikte ze. “Het is een meisje. Zij is nieuw in ons huis, iedereen doet naar tegen haar. En ik vind haar leuk, ze is eerlijk en trouw en mooi. Maar, ik kan of mag haar niet leuk vinden, want dan kwets ik Patries” zuchtte Fabian. “Fabian, Patricia is een superleuk meisje, maar ze is eerlijk. En je weet het, elke keer weer draait ze wel bij. Je moet haar tijd geven en als je verliefd wordt op dat nieuwe meisje. Dan moet je je hart volgen en alleen naar je hart niet naar je hoofd” zei Fabian’s moeder zachtjes.
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 16, 2010 13:28:00 GMT -5
Leuk=)
|
|
|
Post by aninkatjee on Feb 16, 2010 13:54:12 GMT -5
spr leuk stukje!! Snel meer!! XD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 17, 2010 9:48:58 GMT -5
Leuk stukje (:
|
|
|
Post by lucienisthebest on Feb 17, 2010 10:41:25 GMT -5
We want more=)
|
|
evytju
Member
Met Jennifer <3
|
Post by evytju on Feb 18, 2010 7:28:39 GMT -5
tof stukje =D
|
|
B-Davis
Junior Member
|
Post by B-Davis on Feb 19, 2010 15:28:59 GMT -5
“Ik ben niet verliefd op haar, ze spreekt me gewoon aan.” Knikte Fabian, hij stond op en liep naar zijn kamer. “Waar was je nou?” zuchtte Jeroen, “even naar Trudie” knikte Appie en liet zich weer op zijn bed vallen. “Dit is zo saai, waarom moet Victor onze avond altijd verpesten?” zuchtte Jeroen. “Weet je wat? We gaan gewoon naar boven, hij komt onze kamers toch niet controleren” knikte Appie. Jeroen keek hem aan en lachte, “Je hebt gelijk. We halen Mick” knikte Jeroen. De drie jongens liepen naar boven net voor de deur van Patricia & Mara stopten ze. “We moeten Amber & Nienke ook halen”zei Jeroen zachtjes, Mick knikte. “Ik ga met Mick mee. Ik heb nog wat uit te praten met Nienke”knikte Jeroen, Appie gaf hem een schouderklop en ging al binnen bij de 2 andere meiden. “Appie in the house!” lachte Appie! “Oh nee wat doe jij hier?” zei Patricia chagrijnig, “We komen wat bij elkaar zitten”knikte Appie. “Ja leuk” zei Mara ironisch. “Hé girls! Chill! Zometeen brengt Trudie ons wat snacks, heb ik geregeld. I know you love me” lachte Appie. “Heb je echt snacks geregeld?” vroeg Patricia hopend. Appie knikte, Patricia besprong hem en gaf hem een natte kus op zijn wang. “Woow Chickie Chill” lachte Appie. “Waar zijn de andere?” vroeg Mara zacht, “Die komen” “Nienke toch niet?”vroeg Patricia boos, “Jawel ook zij, Patries geef het nou eens op” zuchtte Mara.
Patricia keek Mara aan en knikte. ‘Als je maar niet denkt dat ik het goed maak met haar’ dacht Patricia in zichzelf. “Girls.. Feestje hiernaast” knikte Mick en gaf Amber een lange tedere zoen. “Zouden jullie ons even kunnen excuseren?” vroeg Jeroen zacht. “Nee, kom Nienke” zei Amber en wenkte haar. Nienke stond op en keek naar Amber en liep Jeroen voorbij, maar hij hielt haar arm vast. “Nienke, het spijt me. We moeten praten.” Zuchtte Jeroen, Nienke keek hem in de ogen en zei dat het oké was, dat Amber al kon gaan. Nienke sloot zachtjes de deur en zei: “ik luister.” “Het spijt me voor alles, wat ik heb gedaan deze afgelopen week. Ik heb je gekwetst en ik weet dat. Het spijt me oprecht.” “Wat ik niet snap hé Jeroen, is dat je zei dat ik je kon zien hoe je echt was. Dat ik een kans had om de echte jou nog te zien. Wel, ik geloof dat ik hem gezien heb. Dank je Jeroen.” Zei Nienke boos en liep weer naar de deur.
“Je hebt de echte mij gezien toen we alleen waren Nienke. Ik zweer het!” “Wel, nu wenste ik dat ik de echte jou ook kon zien, wanneer er anderen bijzijn”zei Nienke zachtjes en keek in zijn ogen. Jeroen knikte zachtjes, “kunnen we nu naar hiernaast gaan? Gewoon gezellig?” lachte Nienke zachtjes. “Heb je het mij vergeven?” vroeg hij zacht, Nienke knikte. Al lachend liepen ze de andere kamer binnen. Het werd nog een heel gezellige avond voor de bewoners. Trudie bracht hen snacks en frisdrank en daarna gingen ze zoals goedopgevoede kinderen naar hun bed. “Hoe was het met Jeroen?” lachte Amber. “Gewoon. Hij is gewoon een vriend” lachte Nienke. “Jaja, dat zeggen ze allemaal. Slaaplekker” lachte Amber, “Slaaplekker.”
|
|