|
Post by Jennifer~ on Dec 29, 2009 9:42:46 GMT -5
GESTOPT MET DIT VERHAAL
Verhaallijn Appie heeft net een nieuwe iPod gekregen en is helemaal de blits aan het uithangen op school, totdat zijn iPod plotseling verdwijnt! Appie raakt helemaal in paniek en haalt de club van de oude wilg erbij om samen zijn iPod te gaan zoeken.
Ze komen erachter dat de iPod gestolen is. Ze weten niet door wie en waarom. Fabian gaat meteen aan de slag met een apparaat waarmee je iPod kan opsporen, door alleen maar even een haar of iets van jezelf erop te leggen. Daarmee komen ze een heel eind!
Ze ontdekken namelijk dat de iPod ergens in een verborgen huisje ligt, diep verscholen in de Ardennen. Dat huisje is alleen niet een normaal huisje, het blijkt namelijk dat dit huisje al heel lang leeg staat… Maar hoe komt dan toch Appie’s iPod daarbinnen? Zou er dan toch iemand wonen?
Posts Sorry, maar ik ben gestopt met dit verhaal.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 10:25:05 GMT -5
Ik denk wel dat dit verhaal GEWELDIG word
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 10:44:34 GMT -5
Origineel :3 Ik ga het volgen, als het gaat bladwijzer ik idt topic ff (A)
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 29, 2009 12:53:03 GMT -5
Hihi dankjewel beide ik zal wel het eerste stukje posten. Momentje^^
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 29, 2009 12:56:39 GMT -5
Hoofdstuk 1"Daarmee ga ik dus he-le-maal de blits uithangen!"‘Appie, telefoon!’ Roept Victor door de kamerdeur heen. Appie knippert even met zijn ogen en stapt rustig uit zijn bed. ‘Ik kom al, ome Victor,’ grapt hij en loopt gauw de kamer uit, naar boven. ‘Hoi, met Appie,’ zegt hij door de hoorn. ‘Abdella, met mij, je moeder. Ik heb het geld overgemaakt op je rekening en als het goed is staat het er ook al op.’ Appie begint te lachen. ‘ECHT? Bedankt mam! Ik ga vandaag gelijk naar de winkel.’ ‘Ik dacht al dat je zo zou reageren. Nou, ik hang maar weer op. Ik spreek je nog wel, dag Appie!’ ‘Dag, mam!’ Zegt Appie en hij hangt op. Hij kijkt even de gang op en loopt dan gauw weer terug naar zijn kamer. Daarna springt hij op Jeroen’s bed. ‘Hé, man, heb ik niet gezegd dat je dit nooit meer moest doen,’ zegt Jeroen chagrijnig. ‘Sorry, maar ik ga vandaag me nieuwe iPod kopen. ‘K ben echt blij.’ ‘Veels te blij,’ zegt Jeroen en hij draait zich expres om zodat Appie van het bed af valt. ‘Wat een leuke vriend ben jij zeg.’ Appie trekt de dekens van Jeroen af en loopt met zijn tas, boos de kamer uit. (het stukje is ietswat kort.. maar ik wilde in 't begin niet meteen zoveel posten )
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 29, 2009 13:03:25 GMT -5
Toch al leuk begin =D
|
|
|
Post by aninkatjee on Dec 29, 2009 14:19:53 GMT -5
Tof begin! ik blijf het zeker lezen! =)
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 29, 2009 18:08:46 GMT -5
Awesome (:
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 30, 2009 9:48:45 GMT -5
Dankje voor de reacties! ;D Hier een nieuw stukje: »»
Hij loopt de trap op en gaat de badkamer in. Als hij de deur achter zich dicht doet, staat ineens Amber achter hem. ‘Hé, ooit van kloppen gehoord?’ Vraagt Amber boos. ‘O, Ambie, uh…’ stamelt Appie. ‘Ik zag je niet.’ Hij begint te blozen. ‘Jaja… Hm, nou ja, ga maar. Ik ben toch klaar.’ En ze loopt de badkamer uit, zonder nog om te kijken. Appie zucht. ‘Nou, de dag begint niet echt lekker, hè Abdella,’ praat hij in zichzelf, terwijl hij zijn gezicht wast. Hij kijkt in de spiegel. ‘Maar gelukkig heb ik het geld voor me nieuwe iPod! Dat zal me dag wel weer goed maken en ik weet zeker dat Jeroen jaloers zal zijn op dat ding… en Amber, die zal als een blok voor me vallen.’ Hij begint te lachen. Ineens wordt er geklopt op de badkamerdeur. ‘Schiet even op, wie dan ook!’ Schreeuwt Patricia. Ik pak gauw me tas en doe de deur open. ‘Appie,’ zegt Patricia. ‘Als je ook maar iets gedaan hebt met de douche of zo… ik weet je te vinden.’ ‘Verdorie, je hebt me ook altijd door, hè,’ grapt Appie en hij loopt lachend weg. Hij rent naar beneden en trekt zijn jas aan en loopt dan naar buiten. Hij springt op zijn fiets en racet weg richting de stad.
»» Ik ga meteen weer bij typen, zodat ik morgen weer een nieuw stukje kan posten (: Hoop dat er wel reacties komen^^
|
|
|
Post by jordysx on Dec 30, 2009 10:14:07 GMT -5
leukleuk!!!
|
|
|
Post by lucienisthebest on Dec 30, 2009 13:45:05 GMT -5
leuk:) nog een stukje
|
|