|
Post by Starbucks on Feb 8, 2010 15:24:13 GMT -5
Ik doe mee en ik wil Georgia heten, meisje dus :3 Oh nee, ik ga eens anders doen, ik gebruik een jongen en hij heet Robbie xD
|
|
|
Post by E. on Feb 8, 2010 15:37:39 GMT -5
Dan kunnen we nu beginnen toch?
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 9, 2010 10:59:42 GMT -5
Ja
Een koude, grijze regen spetterde tegen de enorme ramen van het tekenlokaal. In plaats van me te concentreren op de krant die voor mij uitgespreid op de tafel lag, moest ik denken aan de liefdesscène in Match Point, waarin Jonathan Ryes Meyers Scarlet Johansson aflebbert, midden op een akker in de stromende regen. Als het aan mij lag, zou ze natuurlijk Dan aflebberen, de sexy leerling van het St. Jude. en net als in de film zou het een zomer op het Engelse platteland zijn, en niet een ijskouder herfstdag in New York. Dan was toevallig wel haar vriendje.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 9, 2010 14:58:12 GMT -5
Ik slenterde door de gangen met mijn handen in mijn zakken en deed met mijn voet de deur van het secretariaat open, die trouwens op een kier openstond. Ik was te laat, wat een goed begin voor een eerste schooldag. De mevrouw aan het bureau rolde met haar ogen. 'Te laat?' vroeg ze. Ik knikte. 'Wat is je naam?' vroeg ze, met een spoortje sarcasme. 'Robbie, Robbie Dunstan' zei ik zelfvondaan. Opeens lachte ze. 'Laat maar zitten, jongeman' zei ze en wenkte naar de deur. Wat de naam van mijn vader niet allemaal kan doen, en ik begon lichtjes te grijnzen.
Gaan we weer met uiterlijken doen? x'D
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 9, 2010 15:06:01 GMT -5
Sorry voor de dubbelpost maar doe Georgia maar weg xD Ik doe nu wel met Robbie, anders zijn er zo weinig jongens in het verhaal :3
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 9, 2010 15:06:14 GMT -5
@ Starbucks: Is goed. Ik had hem al weggehaald. Het is leuk dat uiterlijk. Ik ben al aan het zoeken ;D
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 9, 2010 15:10:37 GMT -5
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 9, 2010 15:13:17 GMT -5
OMG! dat is Aaron Johnson...zo'n lekkerding.. maar heb je ook een uitgebrijdere versie..Haar kleur enz.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 9, 2010 15:30:54 GMT -5
De vorige week had mevrouw Silver met het kroeshaar mij gevraagd of ik keuzevak modeltekenen wilde volgen dat op een woensdagmiddag werd gegeven. Ze had haar na portrettekenen even apart genomen en met van trots fonkelende ogen gezegd: 'Jij bent een van mijn beste leerlingen.'Volgens haar zou ik door aan modeltekenen te doen meer begrip van het menselijk lichaam krijgen, en daardoor mijn aanzienlijke talent nog verder kunnen uitbuiten. Ik had het geweldig gevonden. Het was erg vleiend om al na een paar weken tekenles apart te worden genomen om te horen dat je talent hebt.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 9, 2010 15:49:48 GMT -5
Hoe bedoel je uitgebreidere versie? Zwart haar, groene ogen? xD
|
|
|
Post by E. on Feb 10, 2010 9:49:32 GMT -5
Stom vliegtuig! Nu zit ik vast op het vliegveld omdat de reis zo nodig naar vanavond verplaatst werd, hallo! weten ze niet dat ik met die vlucht mee moest? Pech voor die andere mensen, maar ik moet naar die school in Amerika. Naar huis gaan heeft geen zin, echt niet dat mijn ouders me nog op komen halen. Ze hebben me niet voor niets naar die school gestuurd. Hoezo vonden ze me eigenlijk verwend? Ik was gewoon boos omdat Winston, mijn butler, 1 groen gummybeartje in de schaal had laten zitten, terwijl ik nog zo gezegd had dat ik die niet lustte. Dat snap je toch ook nog wel? Hopelijk doen de butlers op die school hun werk beter.
Off-topic: Ik ga voor de verandering eens het rijke superverwende meisje spelen =) (inplaats van een lieve en vrolijke)
|
|