|
Post by E. on Feb 22, 2010 8:13:31 GMT -5
Courtney en ik kletsten nog heel wat bij en ze vertelde me over haar feest. "En heb je al een dure jurk uitgezocht?" vroeg ik. "Nee dat ga ik met jou doen natuurlijk" zei Courtney, "oh hier voor ik het vergeet" Ze gaf me een uitnodiging voor haar feest. "Diamantjes" zei ik vrolijk. "Ja maar ze hadden helaas niet groter" zei Courtney. "Ach dit is al heel bijzonder voor die minder populaire mensjes" zei ik. "Ja je moet echt uitkijken dat je de goede mensen uitnodigt, sommige mensen lijken bijna cool maar dan zijn het nog nerds" zei Courtney. "En heb je al leuke jongens gespot?" vroeg ik. "Nog niet echt, maar ik ga er nog een heleboel van St. Jude uitnodigen" zei Courtney, "te beginnen met het zwemteam" "Zullen we dat straks samen doen?" vroeg ik. "Hoezo straks pas?" vroeg Courtney. "Nou ik ga eerst eens in mijn luxe bubbelbad, die vieze bacterien van vliegtuigmensen wegspoelen" zei ik, "ga jij anders maar even een film kijken in de mini-bioscoop. Ik heb weer een hele lading films die nog niet eens in de biscoop draaien" "Oke dan zie ik je wel als je klaar bent" zei Courtney. Ik liep naar de badkamer met bubbelbad waar m'n bad al helemaal klaar was.
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 14:19:15 GMT -5
Ik liep naar de mini bioscoop ik had een film kunnen kiezen. Percy Jackson and the olympians the lightning thief die acteur zag er zo goed uit! Ik ging zitten op een van de stoelen en nam mijn bakje met popcorn. Laat die film maar komen dacht ik. Oh wacht het is leuker om met z'n tweeen te kijken! Ik pakte de telefoon die aan de armleuning hing, ik drukte op toets 1. Hij ging een paar keer over. "Nolee hier, wat is er Court? De kussens niet zacht genoeg? Of gaat het licht niet helemaal uit? Ik had het nog tegen Winston gezegd dat hij daarvoor moest zorgen, maar ja waar vind je deze tijd nog goed personeel?"zei Nolee. "Nolee.. ik wilde alleen vragen of je mee wilde kijken?"zei ik. "Oh ok, dan zet ik het plasma scherm in de badkamer even aan... welke film kijk je?"zei ze. "Die van Percy Jackson"zei ik. Öhh die... zo als het goed is lopen onze films gelijk. Als ik klaar ben kom ik bij je zitten, ok?"zei ze. Ök, doei"zei ik en ik hing op... de film begon.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 15:08:00 GMT -5
"Ik ben klaar" zei ik na een tijdje door de telefoon toen ik klaar was en m'n dure merkkleding weer aan had en m'n haar geföhnd had. Ik liep naar de mini bioscoop toe. "Hij is echt zo'n lekker ding!" zeg ik en ik ga naast Courtney zitten en we kijken de film verder. "Popcorn" zeg ik en al snel komt Winston met twee bakjes popcorn voor ons. "We gaan zo naar St. Jude toch?" vroeg Courtney. "Ja, ik ga toch morgen pas zelf weer naar school" zei ik, "hoe kwam jij eigenlijk hier? Ben je stiekem weggegaan of heb je een smoes bedacht?" "Weggegaan" zei Courtney lachend, we kenden elkaar ook zo goed.
|
|
|
Post by Jennifer on Feb 27, 2010 15:24:30 GMT -5
Ik loop te ver achter, dus daarom heb ik besloten dat ik toch maar niet meedoe.
|
|